Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Apropå glass, var det inte Linus som gjorde en låt i sina yngre dagar som handla om glass på något vis? Jävligt rolig vill jag iaf minnas att den var! 😄 Oh den vill jag höra 😄 Den finns på ett forum nära dig... 😆 ...men inte längre 😆 Tur att jag hann ladda ner den innan då... 😄 Skicka över den då så kan jag lägga tillbaks den... Har inte den på hårddisken i normala fall 😄 EDIT: Dra iväg på min mail isåfall You've got mail!! 😄
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 ...och just då hittade jag en skiva med original-mp3:an 😆 Your browser does not support the HTML5 audio tag
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ni kan få en annan av låtarna. Your browser does not support the HTML5 audio tag En klagosång om när Televerket splittrades upp i flera bolag, t.ex. Telia Grym låt!
Pico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) ...och just då hittade jag en skiva med original-mp3:an 😆 Your browser does not support the HTML5 audio tag 404 Näe, nu funkar det... jag kanske var för snabb.. Redigerat 5 december 2005 av Pico
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ska lyssna när jag kommer hem från jobbet! Går om 10 min! 😆
Pico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Bloody hell... den där kommer sätta sig i huvudet på mig. Linus.. oh why? 😆
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) Hur gamla var ni när ni gjorde det här, Linus? Korr: Hur barnsliga var ni när ni gjorde det här, Linus? 😆 Redigerat 5 december 2005 av Linus
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Bloody hell... den där kommer sätta sig i huvudet på mig. Linus.. oh why? 😆 Ja, det där är nog frågan på allas läppar nu Linus. Varför?!?! 😆
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Hur gamla var ni när ni gjorde det här, Linus? Korr: Hur barnsliga var ni när ni gjorde det här, Linus? 😆 Äh, fram med det!
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Hur gamla var ni när ni gjorde det här, Linus? Korr: Hur barnsliga var ni när ni gjorde det här, Linus? 😆 Äh, fram med det! Alla medverkande var mellan 13 och 16 år, ungefär 😆
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Hur gamla var ni när ni gjorde det här, Linus? Korr: Hur barnsliga var ni när ni gjorde det här, Linus? 😆 Äh, fram med det! Alla medverkande var mellan 13 och 16 år, ungefär 😄 😎
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) Your browser does not support the HTML5 audio tag Den här gjordes påsken 1999 om jag inte minns fel. 3 AKG-mickar av modell jag inte längre minns, ner i en liten Soundcraft Spirit Folio och in på Minidisc. Tryck på Rec och improvisera. 😆 EDIT: Men ja, vi klippte den. Redigerat 5 december 2005 av Linus
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag Den här gjordes påsken 1999 om jag inte minns fel. 3 AKG-mickar av modell jag inte längre minns, ner i en liten Soundcraft Spirit Folio och in på Minidisc. Tryck på Rec och improvisera. 😆 EDIT: Men ja, vi klippte den. Du är seriöst felkopplad Linus!! 😄😎😆
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Your browser does not support the HTML5 audio tag Den här gjordes påsken 1999 om jag inte minns fel. 3 AKG-mickar av modell jag inte längre minns, ner i en liten Soundcraft Spirit Folio och in på Minidisc. Tryck på Rec och improvisera. 😆 EDIT: Men ja, vi klippte den. Du är seriöst felkopplad Linus!! 😄😎😆 😆😆😆
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 När jag vandrade iväg till jobbet i morse, så var det en massa folk som cyklade! Fatta. Dom cyklade i snö och minus grader!! Cykla, nu? Jag har cyklat varje pluggdag sen i slutet av sommaren... senast jag gjorde de var för en halvtimme sen kanske... (1 mil per dag)
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Nu måste jag börja på hemsidan, fick egentligen den uppgiften för flera månader sedan 😆 Jag är så slö. Skriva CV måste jag tydligen göra också.
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 När jag vandrade iväg till jobbet i morse, så var det en massa folk som cyklade! Fatta. Dom cyklade i snö och minus grader!! Cykla, nu? Jag har cyklat varje pluggdag sen i slutet av sommaren... senast jag gjorde de var för en halvtimme sen kanske... (1 mil per dag) Keep on bikin' in a free world!! 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 När jag vandrade iväg till jobbet i morse, så var det en massa folk som cyklade! Fatta. Dom cyklade i snö och minus grader!! Cykla, nu? Jag har cyklat varje pluggdag sen i slutet av sommaren... senast jag gjorde de var för en halvtimme sen kanske... (1 mil per dag) 😆 Bra skämt. Kul Pazo!
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 När jag vandrade iväg till jobbet i morse, så var det en massa folk som cyklade! Fatta. Dom cyklade i snö och minus grader!! Cykla, nu? Jag har cyklat varje pluggdag sen i slutet av sommaren... senast jag gjorde de var för en halvtimme sen kanske... (1 mil per dag) 😆 Bra skämt. Kul Pazo! 😄
Recommended Posts