Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Tjillevippen Ska du gå? 😏 Nej då. Puh! Blev nästan lite orolig. 😏
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Den typen av websidor får mig att vilja stänga ner hela internet.
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag har fått sår i käften efter att ha snusat för mycket 😏
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Den typen av websidor får mig att vilja stänga ner hela internet. 😏 Internet skulle behöva en moderator...
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag har fått sår i käften efter att ha snusat för mycket 😏 Du får gå över till cigaretter, jag har hört att det ska vara bra.
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Den typen av websidor får mig att vilja stänga ner hela internet. 😏 Internet skulle behöva en moderator... Vi kan fråga Neko om han vill ställa upp.
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Den typen av websidor får mig att vilja stänga ner hela internet. 😆 Internet skulle behöva en moderator... Vi kan fråga Neko om han vill ställa upp. 😆
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag har fått sår i käften efter att ha snusat för mycket 😆 Du får gå över till cigaretter, jag har hört att det ska vara bra. Neh usch va hemskt!
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag har fått sår i käften efter att ha snusat för mycket 😆 Du får gå över till cigaretter, jag har hört att det ska vara bra. Eller så kan man snorta asbest. Gött mos.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Apropå glass, var det inte Linus som gjorde en låt i sina yngre dagar som handla om glass på något vis? Jävligt rolig vill jag iaf minnas att den var! 😆
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Apropå glass, var det inte Linus som gjorde en låt i sina yngre dagar som handla om glass på något vis? Jävligt rolig vill jag iaf minnas att den var! 😆 Oh den vill jag höra 😆
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Apropå glass, var det inte Linus som gjorde en låt i sina yngre dagar som handla om glass på något vis? Jävligt rolig vill jag iaf minnas att den var! 😆 Oh den vill jag höra 😄 Den finns på ett forum nära dig... 😆
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Apropå glass, var det inte Linus som gjorde en låt i sina yngre dagar som handla om glass på något vis? Jävligt rolig vill jag iaf minnas att den var! 😄 Oh den vill jag höra 😄 Den finns på ett forum nära dig... 😆 ...men inte längre 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Apropå glass, var det inte Linus som gjorde en låt i sina yngre dagar som handla om glass på något vis? Jävligt rolig vill jag iaf minnas att den var! 😄 Oh den vill jag höra 😄 Den finns på ett forum nära dig... 😆 ...men inte längre 😆 Fräscha upp vårat minne nu Linus!
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 För övrigt spelar vi säkert in nåt nytt skräp om en vecka då "Man har inte glass..." firar 8-årsjubileum
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Apropå glass, var det inte Linus som gjorde en låt i sina yngre dagar som handla om glass på något vis? Jävligt rolig vill jag iaf minnas att den var! 😄 Oh den vill jag höra 😄 Den finns på ett forum nära dig... 😆 ...men inte längre 😆 Tur att jag hann ladda ner den innan då... 😄
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) Apropå glass, var det inte Linus som gjorde en låt i sina yngre dagar som handla om glass på något vis? Jävligt rolig vill jag iaf minnas att den var! 😄 Oh den vill jag höra 😄 Den finns på ett forum nära dig... 😆 ...men inte längre 😆 Tur att jag hann ladda ner den innan då... 😄 Skicka över den då så kan jag lägga tillbaks den... Har inte den på hårddisken i normala fall 😄 EDIT: Dra iväg på min mail isåfall Redigerat 5 december 2005 av Linus
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag har den hemma. Men är i skolan nu.
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ni kan få en annan av låtarna. Your browser does not support the HTML5 audio tag En klagosång om när Televerket splittrades upp i flera bolag, t.ex. Telia
Pico Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Linus, kaffet blir kallt... Hoppsan! Jag har glömt bort kaffet på kaffebryggaren. Går och tar mig en kopp och en bit chokladtryffel 😆 Hmm... det borde nog vara rätt kallt nu.. 😆
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Linus, kaffet blir kallt... Hoppsan! Jag har glömt bort kaffet på kaffebryggaren. Går och tar mig en kopp och en bit chokladtryffel 😄 Hmm... det borde nog vara rätt kallt nu.. 😆 Ja, det var jättebeskt. Nästa gång är det jag som brygger kaffe 😆
Recommended Posts