Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Den här kärleksbomben börjar verkligen gå överstyr 😆
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det är du som har snott dom 😮 Var det nånting från Pedro? 😆 Alla var från Viktor Den Store. Ähh dom kan du lika gärna bränna upp! Han är ett avslutat kapitel i mitt liv 😏 Och föressten så var han inte så stor som han sa sig vara 😏
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Min kompis kompis, hade analsex med en tjej på sitt rum. Så kommer mamman in, så drar han snabbt väck snoppen från r*ven, och då blev det tryck så då sket hon på killen, och killen spydde på tjejen. HAHA Äcklit.
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Min kompis kompis, hade analsex med en tjej på sitt rum. Så kommer mamman in, så drar han snabbt väck snoppen från r*ven, och då blev det tryck så då sket hon på killen, och killen spydde på tjejen. HAHA Äcklit. 😏
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det är du som har snott dom 😮 Var det nånting från Pedro? 😆 Alla var från Viktor Den Store. Ähh dom kan du lika gärna bränna upp! Han är ett avslutat kapitel i mitt liv 😏 Och föressten så var han inte så stor som han sa sig vara 😏 Du förstår va stor jag kommer va när kommer upp i Per's ålder 😄 😆😮😳
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Haha! Låter lite för överdrivet dock 😏 man har vart med om att tjejens mamma har kommit in! Haha Det värsta av allt var att efter åt, när man vågade sig ut efter x antal timmar så säger hon "Ni använder väl kondom?" haha 😏 Jag var 16!
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Men du mornel. Är inte du din kompis kompis? 😏 Jomenvisst, tur att det inte var jag som skrev och skickade in det till Warpdrive.
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Min kompis kompis, hade analsex med en tjej på sitt rum. Så kommer mamman in, så drar han snabbt väck snoppen från r*ven, och då blev det tryck så då sket hon på killen, och killen spydde på tjejen. HAHA Äcklit. Och det enda med den historien som de censurerade var ordet "röven"... 😏
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det är du som har snott dom 😄 Var det nånting från Pedro? 😆 Alla var från Viktor Den Store. Ähh dom kan du lika gärna bränna upp! Han är ett avslutat kapitel i mitt liv 😏 Och föressten så var han inte så stor som han sa sig vara 😏 Du förstår va stor jag kommer va när kommer upp i Per's ålder 😄 😆😮😳 HAHA!!! 😮
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Min kompis kompis, hade analsex med en tjej på sitt rum. Så kommer mamman in, så drar han snabbt väck snoppen från r*ven, och då blev det tryck så då sket hon på killen, och killen spydde på tjejen. HAHA Äcklit. Och det enda med den historien som de censurerade var ordet "röven"... 😏 Haha, ja, de är faktiskt sjukt kul.
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Min kompis kompis, hade analsex med en tjej på sitt rum. Så kommer mamman in, så drar han snabbt väck snoppen från r*ven, och då blev det tryck så då sket hon på killen, och killen spydde på tjejen. HAHA Äcklit. Och det enda med den historien som de censurerade var ordet "röven"... 😏 Haha, ja, de är faktiskt sjukt kul. 😏😆😮
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Linus! 😏 Vad är det här för fördomar? 😏 Snart kommer du säkert och påstår att jag prenumererar på Ordfront också.
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Linus! 😏 Vad är det här för fördomar? 😆 Snart kommer du säkert och påstår att jag prenumererar på Ordfront också. Ok *viftar med vit flagga* Du vinner! 😏
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ok *viftar med vit flagga* Du vinner! 😏 HAHAHAHA JAG VANN JIPPIIIIIIIII 😏
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ok *viftar med vit flagga* Du vinner! 😏 HAHAHAHA JAG VANN JIPPIIIIIIIII 😆 Jag viftade ju med vit flagga! 😏
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ok *viftar med vit flagga* Du vinner! 😏 HAHAHAHA JAG VANN JIPPIIIIIIIII 😆 Jag viftade ju med vit flagga! 😏 Jasså? buuuuu Buuuuuuu 😮
Recommended Posts