Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det förklarar också varför jag inte fått några kärleksbrev på 4 år Jupp. Så är det. Det är den enda logiska förklaringen. Absolut.
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Haha! kan man inte säga nånting här utan att få det i ansiktet efter åt
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det förklarar också varför jag inte fått några kärleksbrev på 4 år Jupp. Så är det. Det är den enda logiska förklaringen. Absolut. Haha du är rolig du Gote!
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det förklarar också varför jag inte fått några kärleksbrev på 4 år Jupp. Så är det. Det är den enda logiska förklaringen. Absolut. Haha du är rolig du Gote! 😆 Nu kan man ju inte lita på dig längre... 😆
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Idag kom studio! Posten hade slarvat bort den så idg skickade ett nytt exemplar. Ah. Skrämmande hur posten kan slarva bort saker så Självklart dom är inte mer än människor, alla kan göra misstag! Men posten! POSTEN!! Jag tror snarare att min brevbärare är musikintresserad än att de har råkat tappa bort tidningen.
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Haha! kan man inte säga nånting här utan att få det i ansiktet efter åt Nej, det enda som inte hackas på är om man skriver "Välkommen till forumet!"...
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det förklarar också varför jag inte fått några kärleksbrev på 4 år Jupp. Så är det. Det är den enda logiska förklaringen. Absolut. Haha du är rolig du Gote! 😆 Nu kan man ju inte lita på dig längre... 😆 hahahaha 😆
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det förklarar också varför jag inte fått några kärleksbrev på 4 år Nej, men du får ju faktiskt Se & Hör och det kanske väger upp? 😆 min Se & Hör tidning kommer ner i brevlådan varje måndag Meh fattar ni inte vad han menar är ni bara dumma 😆
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Idag kom studio! Posten hade slarvat bort den så idg skickade ett nytt exemplar. Ah. Skrämmande hur posten kan slarva bort saker så Självklart dom är inte mer än människor, alla kan göra misstag! Men posten! POSTEN!! Jag tror snarare att min brevbärare är musikintresserad än att de har råkat tappa bort tidningen. Känner igen det där. När jag bodde i Lund fick jag alltid mina MM utan plast... 😆
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Idag kom studio! Posten hade slarvat bort den så idg skickade ett nytt exemplar. Ah. Skrämmande hur posten kan slarva bort saker så Självklart dom är inte mer än människor, alla kan göra misstag! Men posten! POSTEN!! Jag tror snarare att min brevbärare är musikintresserad än att de har råkat tappa bort tidningen. Känner igen det där. När jag bodde i Lund fick jag alltid mina MM utan plast... 😆 Jag kan inte minnas att MM kommit inplastad någon gång.
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Välkommen till forumet! Tack! Jag har redan lärt mig en väldig massa, och jag hoppas att jag kan bidra med något själv också så småningom.
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Idag kom studio! Posten hade slarvat bort den så idg skickade ett nytt exemplar. Ah. Skrämmande hur posten kan slarva bort saker så Självklart dom är inte mer än människor, alla kan göra misstag! Men posten! POSTEN!! Jag tror snarare att min brevbärare är musikintresserad än att de har råkat tappa bort tidningen. Du får öppna dörren nästa gång han kommer med posten och bara titta lite mysko på honom! Ungefär så här 😆 ! Säg ingenting till honom! Utan bara titta på honom Give him the look -----> 😆
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Linus, kaffet blir kallt... Hoppsan! Jag har glömt bort kaffet på kaffebryggaren. Går och tar mig en kopp och en bit chokladtryffel
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Välkommen till forumet! Tack! Jag har redan lärt mig en väldig massa, och jag hoppas att jag kan bidra med något själv också så småningom. Själv har jag hängt runt här en massa under en lång tid men nu har jag bestämt mig för att börja skriva också!
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det förklarar också varför jag inte fått några kärleksbrev på 4 år Nej, men du får ju faktiskt Se & Hör och det kanske väger upp? 😆 min Se & Hör tidning kommer ner i brevlådan varje måndag Meh fattar ni inte vad han menar är ni bara dumma 😆 Nä Linus nu slutar vi upp där tycker jag 😆
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Idag kom studio! Posten hade slarvat bort den så idg skickade ett nytt exemplar. Ah. Skrämmande hur posten kan slarva bort saker så Självklart dom är inte mer än människor, alla kan göra misstag! Men posten! POSTEN!! Jag tror snarare att min brevbärare är musikintresserad än att de har råkat tappa bort tidningen. Du får öppna dörren nästa gång han kommer med posten och bara titta lite mysko på honom! Ungefär så här 😆 ! Säg ingenting till honom! Utan bara titta på honom Give him the look -----> 😆 God idé! Om det är en hon kan jag bjuda på en annan blick: 😆
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Haha! Då kanske du får annan post i brevlådan nästa gång
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Haha! Då kanske du får annan post i brevlådan nästa gång Jag kanske får dina kärleksbrev!
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Välkommen till forumet! Tack! 😆 Jag har redan lärt mig en väldig massa, och jag hoppas att jag kan bidra med något själv också så småningom. Själv har jag hängt runt här en massa under en lång tid men nu har jag bestämt mig för att börja skriva också! Vilket ljudkort ska man ha om man vill SPELA in? Inget, ljudkort ger bara upphov till fördröjning. En idé kan vara att löda fast en telekabel direkt på moderkortet.
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det är du som har snott dom 😆 Var det nånting från Pedro?
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Haha! Då kanske du får annan post i brevlådan nästa gång Jag kanske får dina kärleksbrev! Så vad föredrar du att få i lådan? Kärleksbrev eller tidningen Studio?
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det är du som har snott dom 😆 Var det nånting från Pedro? Alla var från Viktor Den Store.
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Välkommen till forumet! Tack! 😆 Jag har redan lärt mig en väldig massa, och jag hoppas att jag kan bidra med något själv också så småningom. Själv har jag hängt runt här en massa under en lång tid men nu har jag bestämt mig för att börja skriva också! Vilket ljudkort ska man ha om man vill SPELA in? Inget, ljudkort ger bara upphov till fördröjning. En idé kan vara att löda fast en telekabel direkt på modermodemet. Måste man inte öppna hårddisken för att komma åt modermodemet? 😆
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Haha! Då kanske du får annan post i brevlådan nästa gång Jag kanske får dina kärleksbrev! Så vad föredrar du att få i lådan? Kärleksbrev eller tidningen Studio? Jag ser på tidningen som ett kärleksbrev från Olsberg och Majken, så vad är skillnaden?
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det är du som har snott dom 😆 Var det nånting från Pedro? 😆 Alla var från Viktor Den Store. Ähh dom kan du lika gärna bränna upp! Han är ett avslutat kapitel i mitt liv
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Välkommen till forumet! Tack! 😆 Jag har redan lärt mig en väldig massa, och jag hoppas att jag kan bidra med något själv också så småningom. Själv har jag hängt runt här en massa under en lång tid men nu har jag bestämt mig för att börja skriva också! Vilket ljudkort ska man ha om man vill SPELA in? Inget, ljudkort ger bara upphov till fördröjning. En idé kan vara att löda fast en telekabel direkt på modermodemet. Måste man inte öppna hårddisken för att komma åt modermodemet? 😆 Nej, man kan komma åt det via en syquest-skiva!
Recommended Posts