Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Har man sett på tusan... 2 papp, B1 + VTB-1

Aldrig fel att ge sig själv julklappar!! 🙂

Det är en kombination jag sneglat på.. fast då kostade de till sammans typ

900 + 1700. Nu ser det mycket bättre ut.. 🙂

🙂

Då får resten av familjen trisslotter i år igen? Eller Alladinaskar? 😆

Varken eller.. 😆

Näe seriöst, vi skall hoppa över julklappar... finns ändå inga ungar som skriker efter dem nu så.. Känns jävligt skönt, jag HATAR verkligen julshopping.

Men inte om man julshoppar till sig själv 🙂

Ja jo.. men du vet.. gå runt på stan i julruschen och leta klappar till farsan, brorsa1, brorsa 2, morsan, kusiner, mormor och morfar osv..

Och den enda hint man får om vad de vill ha är "köp inget till mig" LOL

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Det bästa är väl när man säger på julafton "Jaha? Jag har inte köpt nånting. Jag trodde inte vi skulle köpa julklappar till varandra, men nästa år får du nånting riktigt fint" 😆

Om man har tur så har dom glömt av det till nästa år

Link to comment
Dela på andra sajter

Det bästa är väl när man säger på julafton "Jaha? Jag har inte köpt nånting. Jag trodde inte vi skulle köpa julklappar till varandra, men nästa år får du nånting riktigt fint" 😆

Om man har tur så har dom glömt av det till nästa år

Vi körde faktiskt utan julklappar ifjol.. hade bestämt hela familjen.

Förutom mormor och morfar då... "Det gälde ju inte oss" 🙂

Nähä, och vad betyder "ingen köper" ? 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, jag skulle dräpa för en kopp kaffe nu.. hinner inte bränna på en hurvel själv.  😆

"Tittar ner på min gigantiska kaffekopp på vänster sida om mig. Lyfter upp den mot mig och viskar på ett litet sensuellt sätt "just nu är du min, min lilla kaffekopp" För den mot munnen, känner hur det börjar rinna in, känner värmen, smaken, sväljer, sätter sakta tillbaka mitt kaffe.

🙂

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Det var nån som viskade till mig och sa att du inte hade vart en snäll pojke i år Gote. Så det blir nog inga julklappar till dig  😆

😆🙂julli-pivvrel.gif

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, jag skulle dräpa för en kopp kaffe nu.. hinner inte bränna på en hurvel själv.  😆

"Tittar ner på min gigantiska kaffekopp på vänster sida om mig. Lyfter upp den mot mig och viskar på ett litet sensuellt sätt "just nu är du min, min lilla kaffekopp" För den mot munnen, känner hur det börjar rinna in, känner värmen, smaken, sväljer, sätter sakta tillbaka den.

😆

Jävlar vad porrigt du fick till dig... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Då vart lunchen avklarad!

Makaroner och köttbullar 😎

Vad har ni andra ätit?

Det får bli en överaskning! 😮

Jag lämnade en matlåda på jobbet i fredags och jag har glömt vad det var i den så det ska bli spännande. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha 😮

Fredags är inte det lite lång tid? 😄

När jag skulle ner och värma maten på plan 3 så öppnade 2 tjejer dörren innifrån samtidigt som jag öppnade den utifrån. haha, oj dom blev så rädda!! Skulle sätta deras blickar. Moohahahhahahahha!!

Jag trodde dom skull svimma 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...