Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
Jag är ju här!

det är väl inte så tomt det eller? 😳

Nämen tjena!!

Jag såg dig inte. Luvan hade halkat ner för ögonen... 🙁

Postat

Jag vill också ha kaffe!

Just nu sitter jag med en kund i örat som frågar sin kollega om hjälp 😳

Hade det inte vart bättre om kollegan ringde? 🙁

Postat

Det var nån som viskade till mig och sa att du inte hade vart en snäll pojke i år Gote. Så det blir nog inga julklappar till dig 😳

Postat

Om jag får några julklappar jag inte gillar så kan du få dom 🙁

Haha neh usch va hemskt sagt 😳

Postat

Jag minns när man var en lite bebis och fick sådär en 15-20 julklappar.

Nu får man vara glad om man får 1 😳

Mina 2 systrar har ju en massa ungar nu som får i stället 🙁

Jälva snorungar!!! 😆

Postat
Det var nån som viskade till mig och sa att du inte hade vart en snäll pojke i år Gote. Så det blir nog inga julklappar till dig  😳

🙁😆julli-pivvrel.gif

Postat
Jag minns när man var en lite bebis och fick sådär en 15-20 julklappar.

Nu får man vara glad om man får 1 🙁

Mina 2 systrar har ju en massa ungar nu som får i stället 😆

Jälva snorungar!!! 🙂

Visst är det orättvist!! 😄😳😏

Postat (redigerat)

Ja fan 😆

Man kanske själv ska skaffa barn! Och så säger man till ens föräldrar "lilla Pelle önskar sig en sån där maffig rakappart i Julklapp" :rolleyes:

Redigerat av Soundborn
Postat

Jag vaknade klockan nio, snoozade och vaknade igen tio över och tänkte att hmm, nu är det nog dags att kliva upp. Så kollade jag på klockan igen och så hade den blivit tio över tio. Obehagligt! Jag somnade om och sov en timme helt utan att märka det.

Postat
Jag vaknade klockan nio, snoozade och vaknade igen tio över och tänkte att hmm, nu är det nog dags att kliva upp. Så kollade jag på klockan igen och så hade den blivit tio över tio. Obehagligt! Jag somnade om och sov en timme helt utan att märka det.

Visst är det underbart :rolleyes:

Postat
Ja fan 😆

Man kanske själv ska skaffa barn! Och så säger man till ens föräldrar "lilla Pelle önskar sig en sån där maffig rakappart i Julklapp" :rolleyes:

En anledning så god som någon...

Postat

Kan föreställa mig Soundborn på krogen...

Jo alltså, var det Edit du hette? Jo, det är såhär va: Jag tycker inte att jag får tillräckligt med julklappar, så jag tänkte att du och jag kunde kila hem och fortplanta oss... Edit? Vart ska du gå? Men du har ju inte hört hela...
Postat
Haha :rolleyes:

Har du börjat köpt julklappar ännu ?

Absolut inte! Jag är aldrig ute i tid...

Brukar bli sistaminutenpanik. Och så dags är det bara Statoil som har öppet så jag uppskattar verkligen att de breddat sitt sortiment.

Postat

Haha Statoil!

"här frugan, en varm korv med bröd. MEn det är inte vilket bröd som helst!!! Det är ett större bröd än vad dom brukar ha, det kostar faktiskt hela 4:- extra! Se va du betyder mycket för mig"

haha :rolleyes:

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.