Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag är ju här! det är väl inte så tomt det eller? 😳
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag är ju här! det är väl inte så tomt det eller? 😳 Nämen tjena!! Jag såg dig inte. Luvan hade halkat ner för ögonen... 🙁
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag vill också ha kaffe! Just nu sitter jag med en kund i örat som frågar sin kollega om hjälp 😳 Hade det inte vart bättre om kollegan ringde? 🙁
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det var nån som viskade till mig och sa att du inte hade vart en snäll pojke i år Gote. Så det blir nog inga julklappar till dig 😳
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Om jag får några julklappar jag inte gillar så kan du få dom 🙁 Haha neh usch va hemskt sagt 😳
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag minns när man var en lite bebis och fick sådär en 15-20 julklappar. Nu får man vara glad om man får 1 😳 Mina 2 systrar har ju en massa ungar nu som får i stället 🙁 Jälva snorungar!!! 😆
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Det var nån som viskade till mig och sa att du inte hade vart en snäll pojke i år Gote. Så det blir nog inga julklappar till dig 😳 🙁😆
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag minns när man var en lite bebis och fick sådär en 15-20 julklappar. Nu får man vara glad om man får 1 🙁 Mina 2 systrar har ju en massa ungar nu som får i stället 😆 Jälva snorungar!!! 🙂 Visst är det orättvist!! 😄😳😏
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) Ja fan 😆 Man kanske själv ska skaffa barn! Och så säger man till ens föräldrar "lilla Pelle önskar sig en sån där maffig rakappart i Julklapp" Redigerat 5 december 2005 av Soundborn
mornel Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag vaknade klockan nio, snoozade och vaknade igen tio över och tänkte att hmm, nu är det nog dags att kliva upp. Så kollade jag på klockan igen och så hade den blivit tio över tio. Obehagligt! Jag somnade om och sov en timme helt utan att märka det.
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Jag vaknade klockan nio, snoozade och vaknade igen tio över och tänkte att hmm, nu är det nog dags att kliva upp. Så kollade jag på klockan igen och så hade den blivit tio över tio. Obehagligt! Jag somnade om och sov en timme helt utan att märka det. Visst är det underbart
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Ja fan 😆 Man kanske själv ska skaffa barn! Och så säger man till ens föräldrar "lilla Pelle önskar sig en sån där maffig rakappart i Julklapp" En anledning så god som någon...
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Kan föreställa mig Soundborn på krogen... Jo alltså, var det Edit du hette? Jo, det är såhär va: Jag tycker inte att jag får tillräckligt med julklappar, så jag tänkte att du och jag kunde kila hem och fortplanta oss... Edit? Vart ska du gå? Men du har ju inte hört hela...
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Har inte vi träffats på krogen du å jag Gote? 😆 😆😆
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Haha Har du börjat köpt julklappar ännu ? Absolut inte! Jag är aldrig ute i tid... Brukar bli sistaminutenpanik. Och så dags är det bara Statoil som har öppet så jag uppskattar verkligen att de breddat sitt sortiment.
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Haha Statoil! "här frugan, en varm korv med bröd. MEn det är inte vilket bröd som helst!!! Det är ett större bröd än vad dom brukar ha, det kostar faktiskt hela 4:- extra! Se va du betyder mycket för mig" haha
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Och om hon har vart snäll så kanske, men bara kanske kan hon få bostongurka på!
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Sluta spionera nu Twilight_Zound och posta i stället
Recommended Posts