MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Robert Gustavssons imitation av vinprovar-Bengt var det roligaste i Parlamentet på länge 😳 Ja, helt klockrent. Älskar såna där helt sjukt skruvade liknelser 🥰
Pico Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Robert Gustavssons imitation av vinprovar-Bengt var det roligaste i Parlamentet på länge 😳 Ja, helt klockrent. Älskar såna där helt sjukt skruvade liknelser 🥰 Han är så satans snabb och kan rabbla vad som helst.. 🥰
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Robert Gustavssons imitation av vinprovar-Bengt var det roligaste i Parlamentet på länge 😳 Ja, helt klockrent. Älskar såna där helt sjukt skruvade liknelser 🥰 Han är så satans snabb och kan rabbla vad som helst.. 🥰 Ja 🥰
Pazo Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 World Poker Tour, 23.35 Kanal 5 haha fyfan va töntig du börjar bli! Dock ska det sägas att det faktiskt är rätt skoj att titta på WPT 😳
Pico Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 World Poker Tour, 23.35 Kanal 5 haha fyfan va töntig du börjar bli! Dock ska det sägas att det faktiskt är rätt skoj att titta på WPT 😳 Erkänner... de sista dagarna har jag levt för poker. Jag är inte förvånad att många blir hooked och hamnar i penga-trubbel.
Pico Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 🥰 Du är inte mycket här nuförtiden! Hinner inte riktigt nu för tiden. Tyvär! Vänta nu... minnet sviker.. var det du som flyttade in i en kyrka? 😳
Pico Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 🥰 Du är inte mycket här nuförtiden! Hinner inte riktigt nu för tiden. Tyvär! Vänta nu... minnet sviker.. var det du som flyttade in i en kyrka? 🥰 Tänkte göra det, men jag flyttade till ett lite mera bekvämt och modärnt boende istället. 🥰 Ahh, husvagnar är också fina... håll humöret uppe! 😳
Pico Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Akta dig Pelle, akta dig.. mornel 2073 Per_a_55 2029 Pico 1944
mornel Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Akta dig Pelle, akta dig.. mornel 2073 Per_a_55 2029 Pico 1944 Jobba på, Pico!
mornel Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Vågar inte kolla hur mycket jag ligger efter nu! 😱😄 Du är på fjärde plats, jag är på femte med ungefär femhundra mindre än du har.
mornel Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Vi kanske får med The Hives basist på vårat popp/rock/country project. Det vore kul om han passade in 😄 i det sammarbetet tycker jag. 😱 Heh, oj! Mäktigt!
mornel Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Vi kanske får med The Hives basist på vårat popp/rock/country project. Det vore kul om han passade in 😄 i det sammarbetet tycker jag. 🙂 Heh, oj! Mäktigt! Som vanligt så har jag ingen koll på hur de låter (the Hives). 😄 Borde kanske börja lyssna på radio! 😱 Styltig garagerock. Helt okej. Omåttligt populära i England, men det visste du kanske?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Vi kanske får med The Hives basist på vårat popp/rock/country project. Det vore kul om han passade in 😄 i det sammarbetet tycker jag. 🙂 Heh, oj! Mäktigt! Som vanligt så har jag ingen koll på hur de låter (the Hives). 🙂 Borde kanske börja lyssna på radio! 😄 Styltig garagerock. Helt okej. Omåttligt populära i England, men det visste du kanske? I England? Är dom inte apheta i staterna? 😱
mornel Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Vi kanske får med The Hives basist på vårat popp/rock/country project. Det vore kul om han passade in 😄 i det sammarbetet tycker jag. 🙂 Heh, oj! Mäktigt! Som vanligt så har jag ingen koll på hur de låter (the Hives). 🙂 Borde kanske börja lyssna på radio! 😄 Styltig garagerock. Helt okej. Omåttligt populära i England, men det visste du kanske? I England? Är dom inte apheta i staterna? 😱 Är de det nu? Jag har ingen koll längre, men för ett, två år sedan var det otroligt mycket snack om hur stora de är i England.
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Vi kanske får med The Hives basist på vårat popp/rock/country project. Det vore kul om han passade in 😳 i det sammarbetet tycker jag. 🙂 Heh, oj! Mäktigt! Som vanligt så har jag ingen koll på hur de låter (the Hives). 😄 Borde kanske börja lyssna på radio! 😆 Styltig garagerock. Helt okej. Omåttligt populära i England, men det visste du kanske? I England? Är dom inte apheta i staterna? 🙁 Är de det nu? Jag har ingen koll längre, men för ett, två år sedan var det otroligt mycket snack om hur stora de är i England. ja men de blev väl stora i usa förra året också? De var ju tom ett av huvudnumren på nåt mtv awards grej...
Pazo Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 jaja. Frukosten är klar... jag är försenad (med flit) så jag kanske ska börja röra mig från datorn 😳 Puzz! 🙁
musik (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Är inte de djävligt stora på Haiti? Har för mig med och att det var där allting började... 😳 :musik
musik (oregistrerad) Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Nu ska jag iväg till sjukgymnasten och få mitt finger tränat bl.a. 😳 :musik
Linus Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Vi är snart vid 1100, och ändå har tråden gått från extremaktiv till sovandes på några dagar.
Tilly Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 (redigerat) När jag vandrade iväg till jobbet i morse, så var det en massa folk som cyklade! Fatta. Dom cyklade i snö och minus grader!! Cykla, nu? Redigerat 5 december 2005 av Soundborn
Gote Postat 5 december 2005 Postat 5 december 2005 Vi är snart vid 1100, och ändå har tråden gått från extremaktiv till sovandes på några dagar. Jo, men det har jag ju förklarat. Jag har inte bredband hemma...
Recommended Posts