Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

En bekant till våran familj ägde tidigare en liten butik här i staden som sålde gardiner och liknande. Den kan ha hetat Gardinlagret. En dag kom han på en rolig grej. När en lite äldre dam kom in senare på dagen och köpa något, frågade hon vår bekant, som då stod i kassan; "tar ni kort"? Varpå han svarar; "Ja, visst", och tar upp en kamera och tar ett kort på henne.

AHAHAHAHA

Link to comment
Dela på andra sajter

En bekant till våran familj ägde tidigare en liten butik här i staden som sålde gardiner och liknande. Den kan ha hetat Gardinlagret. En dag kom han på en rolig grej. När en lite äldre dam kom in senare på dagen och köpa något, frågade hon vår bekant, som då stod i kassan; "tar ni kort"? Varpå han svarar; "Ja, visst", och tar upp en kamera och tar ett kort på henne.

AHAHAHAHA

🙂😆😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

pissa_fryser.jpg

HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! julli-rofl1.gif

Fyfan asså!!! Nu vaknade jag! 😉 Tack mornel!

Nu drar jag till skolan igen.... skrattandes.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

PS. Jag älskar alla er killar så mycket! Bästa forumet någonsin!!! Killar med samma intressen och kilovis av humor!

Tack! 😆

Hare bra!

//iHz

Link to comment
Dela på andra sajter

PS. Jag älskar alla er killar så mycket! Bästa forumet någonsin!!! Killar med samma intressen och kilovis av humor!

Tack! 😆

Hare bra!

//iHz

🙂

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jaså, det har jag inte märkt!

Fick ett brev idag som enda post. Det var idiotiskt vikt i brevlådan - helt onödigt, ty det var ett litet tunt brev, men nu satt det fast i min stora brevlåda.

Vad värre var var att det kom från Skattemyndigheten. De har fattat ett felbeslut.

Bajs!

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Är det inte bra märkligt att Skattemyndigheten tagit sex månader på sig att fatta detta beslut, medan jag själv nu endast har en vecka på mig att lämna synpunkter. Men överklaga får jag inte!

Balans?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Grahn har haft en konsert!! Blev den förevigad på dvd??

mornel ska ha en spelning på Mondo i Stockholm. Här i Gbg har det funnits ett ställe som hette Mondo. Det var ett café. Vad är Mondo i Stockholm?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

mornel ska ha en spelning på Mondo i Stockholm. Här i Gbg har det funnits ett ställe som hette Mondo. Det var ett café. Vad är Mondo i Stockholm?

Mondo Stockholm är scenen i medborgarhuset på Medborgarplatsen på Södermalm. Hela byggnaden kallas dock för Mondo, även om det bara är scenen som faktiskt har laglig rätt att heta det, då företagsnamnet mondo redan var upptaget när Håkan Waxegård som tidigare drev Lollipopfestivalen, bland annat, tog över. Till stor del statligt finansierat, med två konsertlokaler, en mindre (där vi ska spela) och en ganska stor, samt en restaurang på bottenvåningen med ett ganska stort dansgolv (tror jag, har inte varit längst just där).

Link to comment
Dela på andra sajter

Usch, skulle aldrig orka med Stockholm. Var där i helgen. Herregud... hålla reda på alla städer och förorter. Nä, jag är nöjd med Borås! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...