D Vibe Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Modermodemet??? 😛 😄 😄 😛 😉 😛 😄 Vad skulle det vara för nåt? Om en skrivpatron varnar för att den håller på att ta slut - Byt den INTE direkt, för nu har min skrivare skrivit mer än 50 sidor därefter! usb-sladd//:musik Skrivarpatroner ska man aldrig byta ut förrän de faktiskt slutar skriva ut. Hur gammal är den där artikeln egentligen? Av datorn att dömma verkar det inte vara en allt för omodern Mac.. (Och med det menar jag inte äldre än 10 år 😎) /Daniel
Tilly Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 (redigerat) WAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAA PEEPS!!! Fan är det bara jag här? Ja jävlar ja lördag kväll!! 😉 kom precis hem från polarn kikat på film medans ni andra är ute på stan å super skallen av er! YOU GO GILRS! Redigerat 4 december 2005 av Soundborn
Pico Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 WAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAPEEPS!!! Fan är det bara jag här? Ja jävlar ja lördag kväll!! 😛 kom precis hem från polarn kikat på film medans ni andra är ute på stan å super skallen av er! YOU GO GILRS! Har inte gjort annat än lirat poker hela dagen och kvällen.. + tema poker på SVT2. Mina ögon blöder nu... 😉
Pazo Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 WAAAAAAAAAAAAAAZZZZZZZZZZZZZZZAAAAAAAAAAAAAAAPEEPS!!! Fan är det bara jag här? Ja jävlar ja lördag kväll!! 😛 kom precis hem från polarn kikat på film medans ni andra är ute på stan å super skallen av er! YOU GO GILRS! PRECIIIIISS!! 😄 :D 😄 !!! !!! 😆😆😱
Pazo Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Faan! Brunneten med glasögon måste ha varit hon från linjär! hon är redigt snygggg!!!! 😱
The Edge Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Go Morgon! Det var värst vad det snöar här i Göteborg...
Eternal Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Go Morgon! Det var värst vad det snöar här i Göteborg... I Borås också. Nu skall jag sjunga in "Nu tändas tusen juleljus". Allt för att slippa städa!
musik (oregistrerad) Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Hej! En fråga såhär mitt på da'n: Hur får man väck mellanrummet i Cubase LE?? Alltså....jag jobbar med en fil som är 55 minuter lång (ojdå)...och nu ska jag ta väck 12 minuter mitt i, vilket jag gjort också. Men men... ...hur klistrar jag ihop ändarna nu, så mellanrummet i filen försvinner? 😱 :musik
musik (oregistrerad) Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Mm hmmm.... dom har inte kommit tebaks från kyrkan ännu!! 😛 :musik
musik (oregistrerad) Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 God middag! Alltså: hur klistrar eller sätter man ihop en fil som man tagit bort info från i mitten? Cubase t.ex. :musik
mornel Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 har du inte redan startat en tråd om det? Jag använder inte Cubase så jag kan inte hjälpa dig.
musik (oregistrerad) Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Eeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..... 😛
Eternal Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Hmm. Andra advent idag. Kan ingen få mig motiverad till att städa? Säg något väl utvalt!
Pico Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Hmm. Andra advent idag. Kan ingen få mig motiverad till att städa? Säg något väl utvalt! You suck!
Pazo Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Go Morgon! Det var värst vad det snöar här i Göteborg... Det versta är att de snöade skitmkt här i uppsala under veckan. Men idag så ösregnade det på morgonen så allting är slask och fult 😛
musik (oregistrerad) Postat 4 december 2005 Postat 4 december 2005 Jag har ätit frukost, ätit lunch och snart står middagen på bordet!! Läggdags om inte alltför många timmar... 😄 :musik
Recommended Posts