Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Idol-tävlingen är tydligen över.. 😆

Vem vann?

Postat
Idol-tävlingen är tydligen över..  😳

Vem vann?

Agnes. Jag har inte sett ett enda avsnitt men lyckades pricka in de sista fem minuterna igår.

Postat

Vem vann?

Agnes. Jag har inte sett ett enda avsnitt men lyckades pricka in de sista fem minuterna igår.

Jag har inte heller sett ett avsnitt. Men jag har sett tillräckligt med Idol-fotage för att inse att Agnes är tjej, jävligt snygg och i och med det, en värdig vinnare!

Postat
Sluta nu att hänga här och skriva menlösa saker och rösta i julstudiofinalen istället 😉

😳

Jag är så dålig på att tycka saker om musik som inte engagerar mig. Inget var direkt i min smak, så jag vet inte om jag pallar att rösta. Eller jo, det borde jag nog göra... Okej då, du har övertalat mig!

Postat

Vem vann?

Jag har inte heller sett ett avsnitt. Men jag har sett tillräckligt med Idol-fotage för att inse att Agnes är tjej, jävligt snygg och i och med det, en värdig vinnare!

😉

"Den-här-skall-bli-en-hit-för-vinnaren"-låten finns på tv4.se.

Postat

Vem vann?

Jag såg henne framföra vinnarlåten efter omröstningen och JÄVLAR vilken pipa hon har. 17 år...

Postat
Det är stökigt i vår replokal:

DSC_4872.jpg

Är det du? Och vad sitter på väggen?

Postat

Jo Agnes sjunger helt okej. Jag tycker inte att hennes röst är tillräckligt mogen ännu. Hon svajar lite dessutom. Men om en fyra fem år så... 😳

Postat

Vem vann?

Jag såg henne framföra vinnarlåten efter omröstningen och JÄVLAR vilken pipa hon har. 17 år...

Öhm, vänta, är hon 17?!?!?!?!??!?! Iofs, hon kommer ju inte riktigt i närheten av Joss Stone. Jag säger en sak: DAMN!

Postat
Är det du? Och vad sitter på väggen?

Nej, det är Joel som sjunger och spelar gitarr i Flight.

På väggen har vi lite svartvita foton som jag tog till ett skolprojekt i gymnasiet, en broderad The Fermats-skylt (ett av mina gamla band, en present från min förra flickvän), en gammal glasskarta från gb, några bilder på indiska gudar, en affisch för en festivalspelning vi gjorde med Corduroy Utd. och en handskriven jesusplansch som vi snodde av kyrkan som höll till i replokalshuset (kyrkan som carola var med i för övrigt, karisma heter den).

Postat
Replokalen såg mysig ut förövrigt.. 😳

Det är halvmysigt 😉 Det är väldigt instängt och luktar lite illa, men jag är verkligen nöjd. Den är stor som satan och kostar inte så mycket att hyra.

Postat
Replokalen såg mysig ut förövrigt..  😉

Det är halvmysigt 😛 Det är väldigt instängt och luktar lite illa, men jag är verkligen nöjd. Den är stor som satan och kostar inte så mycket att hyra.

Lukten syns nästan på bilden.. heh, seriöst alltså. 😳

Postat
Replokalen såg mysig ut förövrigt..  😉

Det är halvmysigt 😛 Det är väldigt instängt och luktar lite illa, men jag är verkligen nöjd. Den är stor som satan och kostar inte så mycket att hyra.

Lukten syns nästan på bilden.. heh, seriöst alltså. 😳

Hehe, det har du nog rätt i.

Postat

Mitt sätt att göra rent mina CD-skivor skulle nog få en audiofil att sätta morgonkaffet i halsen 😳.

Fuktig bomullsduk som jag gör rent med, samma bomullsduk som jag sen torkar av fukten med fast i en torr del av den.

Inga rengöringsprylar för tusentals kronor här inte 😉

/Daniel

Postat
Mitt sätt att göra rent mina CD-skivor skulle nog få en audiofil att sätta morgonkaffet i halsen 😳.

Fuktig bomullsduk som jag gör rent med, samma bomullsduk som jag sen torkar av fukten med fast i en torr del av den.

/Daniel

Det låter väl vettigt?

Postat

/Daniel

Det låter väl vettigt?

Asch, in med den i diskmaskinen! 😛

Postat
Mitt sätt att göra rent mina CD-skivor skulle nog få en audiofil att sätta morgonkaffet i halsen 😉.

Inga rengöringsprylar för tusentals kronor här inte 😛

/Daniel

Det låter väl vettigt?

Asch, in med den i diskmaskinen! 😄

Om jag hade en hade jag säkert provat det 😄..

Njäe förresten, de smälter nog fasen i diskmaskinen 😳

.. nu är min rockande granne igång med sin 60-talsmusik igen.. får röka ut honom med lite Mesh.. 🙂

/Daniel

Postat

/Daniel

Det låter väl vettigt?

Ja, vi som har vett och sans kvar tycker nog att det låter vettigt; men de skulle komma dragandes med att man tar bort ytskiktet som ger det där extra klara djupet i musiken. Dessutom så skulle de nog säga att det då även blir obalans i skivan vilket stör lasern så att digitala artifekter kommer fram. 😛

/Daniel

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.