D Vibe Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Däcksparkare ja .. Undrar varför folk går och sparkar på däcken? Vad är grejen liksom? 😉 /Daniel
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Däcksparkare ja .. Undrar varför folk går och sparkar på däcken? Vad är grejen liksom? 😉 /Daniel Kolla om dom sitter fast? Glapp? Torka av skit på skorna? Leta efter badrummet?
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Kan undra vad alla gör i kväll, här är det ju rätt dött (nu är det reklam igen)
Pazo Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Jag kom hem för en liten stund sen. var å pluggade/titta på idolfinal/åt hos en kompis... Är riktigt trött nu och ska vakna tidigt imorgon. Så jag ska nog sova snart 😉
Pazo Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Reklam igen! Sov gott Pazo! snart betyder inte nu 😉
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Reklam igen! Sov gott Pazo! snart betyder inte nu 😉 Men sen då....
Pazo Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Reklam igen! Sov gott Pazo! snart betyder inte nu 😉 Men sen då.... ok 😉 gonnatt Per! 🙂
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Reklam igen! Sov gott Pazo! snart betyder inte nu 🥰 Men sen då.... ok 🙂 gonnatt Per! 🙂 Gonatt Pazo, nu är Jordan slut och jag skall på fest i morgon,så det blir bingen nu.
ViktorDenStore Postat 2 december 2005 Trådstartare Postat 2 december 2005 Reklam igen! Sov gott Pazo! snart betyder inte nu 🙂 Men sen då.... Alltid bra att vara ute i god tid 🥰
Pazo Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Reklam igen! Sov gott Pazo! snart betyder inte nu 🙂 Men sen då.... Alltid bra att vara ute i god tid 🥰 Hej...längesen man prata med dig 🙂
Pazo Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Äre nån mer än mina två kompisar och jag som sitter och pluggar?
Eternal Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 Om ni undrar vad jag har haft för mig så har jag fått ett sponsors avtal på 20-30% rabbat på musik utrustning i från StefansmusikAB i ludvika. Undersöker nu vilka stipendier jag kan söka för att kunna jobba ideelt, samt om jag kan få andra företag att sponsra oss på Rockstugan i form av kontatamedel. Skall också bygga min studio äntligen. Ser ut som om det blir ett kontrollrum och ett studiorum med glas emellan. Får köpa en hel drös med tregalas-fönster av min styvfar för en spottstyver. Fick också en gamma Cocacolakyl som jag skall försöka bygga rackskåp av. fräscht! Eller det låter riktigt fint menar jag.
mornel Postat 3 december 2005 Postat 3 december 2005 🥰 Tack för skivorna föresten mornel. 🙂 Gillar dem skarpt. 🙂 Har haft så sjukt mycket att göra just nu så jag har inte hunnit/orkat tacka ordentligt. Vad roligt! Kul att höra att det går bra med huset också, eller musikutrustningen i alla fall!
Recommended Posts