Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

gäsp

det finns en sak jag hatar.

eftersom dygnet är så förskjutet som det är, så bestämmer man sig för att vara vaken hela natten för att få en chans att vrida tillbaka det. och säger till sig själv att, den här gången ska jag minnsan inte bli trött och somna, jag klarar det här. inga som helst problem. sedan, mitt i allt (ca 03:51), börjar man känna sig riktigt jävla trött och börjar tänka på hur skönt det är i sängen. då börjar det gå utför. nu måste jag ha kaffe.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Hej!

Jo, nu tror jag mig veta mer om TV. Jag vet också att det ska bli skönt att sova samt att det tar minst 30 sekunder innan man kan posta ett nytt inlägg inom samma tråd - jag är för snabb.

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Har du inget jobb eller liknande? 🙂 Och, i sådant fall, hur klarar du av att komma upp imorgon? Eller, senare idag menar jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Har du nåt tips på en vacker höstjacka?

Det beror på hur mycket pengar du vill lägga på en.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Hej!

Jo då, jag skriver en bok!

Wow! En författare! Vad skriver du om? Vänta, få gissa, TV/video/radio?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag vill nog helst lägga på pengarna i expeditens hand efter det att jag lämnat fram själva jackan och hon sagt "och den vill du ha?" och hon frågat "konto eller kontant?". Lägger jag pengarna på jackan kanske hon inte ser dem?

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag vill nog helst lägga på pengarna i expeditens hand efter det att jag lämnat fram själva jackan och hon sagt "och den vill du ha?" och hon frågat "konto eller kontant?". Lägger jag pengarna på jackan kanske hon inte ser dem?

😆

:musik

Hö hö. Hur fan pallar du vara så fyndig den här tiden på dygnet? Förresten, älskar såna där skämt. När jag är pigg 🙂 Brukar alltid köra massa såna, fan vad folk blir irriterade ibland 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jo, men det beror ju på att folk inte är lika kreativa som du och jag är. Det är ett stort handikapp faktiskt!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det är så dystra färger på höstkläderna, varför? Får kanske bryta av med en färgglad halsduk?

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

En bekant till våran familj ägde tidigare en liten butik här i staden som sålde gardiner och liknande. Den kan ha hetat Gardinlagret. En dag kom han på en rolig grej. När en lite äldre dam kom in senare på dagen och köpa något, frågade hon vår bekant, som då stod i kassan; "tar ni kort"? Varpå han svarar; "Ja, visst", och tar upp en kamera och tar ett kort på henne.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Nu ger jag mig för idag/natt. Poltergeisten har lagts sig också verkar det som hehe...

GOD NATT!

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Det är så dystra färger på höstkläderna, varför? Får kanske bryta av med en färgglad halsduk?

🙂

Det ligger ju i betraktarens ögon. Välj inte en för färggrann bara. Jag diggar höstens lite mörkare färger. Jag är född på hösten, och har växt upp med ett rött landskap utanför mitt fönster den här tiden på året. Jag älskar det.

Ska man ha "dystra" kläder ska man rota i Fredrik Lindströms garderob.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hehe...

eller när jag frågade: Har ni sega bilar?

"Nej, de är färska!"

Eller en annan gång när jag frågade tobakisten "Vi Tippa?"

"Ja, det kan vi väl göra!"

Hehe... (Vi Tippa är ju en tidning)

🙂

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...