Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 (redigerat) Uj uj vad det kliar i fingrarna idag Elsa-Sven: kompletta meningar är lättare att läsa Redigerat 2 december 2005 av Per_a_55
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Är det inte JIPPIJAEEEJ? JIPPAJA-O-OH? The Ghost riders in...the sky-yyy... Hur ser man var man ligger i listan? Jag har väl lika många inlägg här som totalt i forumet? Synd att inte dessa inlägg räknas då... 🙁 :musik Man får gå in i off topic-forumet och klicka på antal inlägg i en specifik tråd.
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 ...och där gick jag om Per. Nu ligger jag på plats fem i tråden. JIPPIKAJEJ! Grattis, själv skriver jag bara när jag känner för det.... Haha, jajemänsan. Jag med. Jag känner för det jämt och ständigt.
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Nej, om man skulle ta och se ett till avsnitt av seinfeld. Jag har sett massor idag. Med gott samvete dessutom. När man är sjuk är det helt okej att spendera hela dagen i sängen.
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Skrivkontroll har satt på sig på det här bordet, vänligen vänta tills du tröttnar
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Nej, om man skulle ta och se ett till avsnitt av seinfeld. Jag har sett massor idag. Med gott samvete dessutom. När man är sjuk är det helt okej att spendera hela dagen i sängen. Är du sjuk, posta på då, så tar du mig igen 🙁😆😄
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Nej, om man skulle ta och se ett till avsnitt av seinfeld. Jag har sett massor idag. Med gott samvete dessutom. När man är sjuk är det helt okej att spendera hela dagen i sängen. Är du sjuk, posta på då, så tar du mig igen 🙁😆😄 Jamenvisst, men jag måste ju se ett seinfeldavsnitt mellan varven också.
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Nej, om man skulle ta och se ett till avsnitt av seinfeld. Jag har sett massor idag. Med gott samvete dessutom. När man är sjuk är det helt okej att spendera hela dagen i sängen. Är du sjuk, posta på då, så tar du mig igen 🙁😆😄 Jamenvisst, men jag måste ju se ett seinfeldavsnitt mellan varven också. OK, gör du det, jag skall snart gå och laga mat
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Nej, om man skulle ta och se ett till avsnitt av seinfeld. Jag har sett massor idag. Med gott samvete dessutom. När man är sjuk är det helt okej att spendera hela dagen i sängen. Är du sjuk, posta på då, så tar du mig igen 🙁😆😄 Jamenvisst, men jag måste ju se ett seinfeldavsnitt mellan varven också. OK, gör du det, jag skall snart gå och laga mat Laga gärna lite extra till mig. Jag orkar inte gå upp ur sängen!
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Hepp! Nu blir det seinfeld. Mycket snack och liten verkstad.
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 (redigerat) kanske Sven: Fast inte Pripps Redigerat 2 december 2005 av Per_a_55
Per_a_55 Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 och så måste vi såklart ha en liten god blandning att dricka när vi lagar maten också...
Recommended Posts