Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Sådärja! Va tyckte ni om min nya komposition? SVINBRA!!! Jag spelade in den. Är det okej om jag har med den i min Podcast? Bootleggar du Grahn? Jepp! Och vet du vad, Linus, ditt inlägg där var nummer 32 000! 32000!!!! 😠 Ni är fan inte kloka. 😠
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Sådärja! Va tyckte ni om min nya komposition? SVINBRA!!! Jag spelade in den. Är det okej om jag har med den i min Podcast? Bootleggar du Grahn? Jepp! Och vet du vad, Linus, ditt inlägg där var nummer 32 000! 32000!!!! 😮 Ni är fan inte kloka. 😱 Det är 2000 inlägg på mindre än en vecka.
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Sådärja! Va tyckte ni om min nya komposition? SVINBRA!!! Jag spelade in den. Är det okej om jag har med den i min Podcast? Bootleggar du Grahn? Jepp! Och vet du vad, Linus, ditt inlägg där var nummer 32 000! 32000!!!! 😮 Ni är fan inte kloka. 😱 Det är 2000 inlägg på mindre än en vecka. 25% av dem är mina... 😄
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Sådärja! Va tyckte ni om min nya komposition? SVINBRA!!! Jag spelade in den. Är det okej om jag har med den i min Podcast? Bootleggar du Grahn? Jepp! Och vet du vad, Linus, ditt inlägg där var nummer 32 000! 32000!!!! 😮 Ni är fan inte kloka. 😱 Det är 2000 inlägg på mindre än en vecka. 25% av dem är mina... 😄 Hehe Jag går fö snart om Per!
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Prova gå om mig om ni kan...innan årskiftet. HAH HAH HAH HAH HAH HA HAa haa haa aaaa .....eeeeh.......iiiiiih. 😮 Vilket årsskifte? 😱
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Prova gå om mig om ni kan...innan årskiftet. HAH HAH HAH HAH HAH HA HAa haa haa aaaa .....eeeeh.......iiiiiih. 😱 😮
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Jag är så duktig på att spamma så jag tänkte ta kafferast nu. 😱
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Jag är så duktig på att spamma så jag tänkte ta kafferast nu. 😱 Det är du värd!
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 😱 😮😄 😱😱😱 😱😱😱😱 😱😱😱😱😱 Nu äre din tur, Gote! Han är ju på kafferast!
Linus Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Sådärja! Va tyckte ni om min nya komposition? SVINBRA!!! Jag spelade in den. Är det okej om jag har med den i min Podcast? Bootleggar du Grahn? Jepp! Och vet du vad, Linus, ditt inlägg där var nummer 32 000! 32000!!!! 😄 Ni är fan inte kloka. 😱 Det är 2000 inlägg på mindre än en vecka. Jag sa ju att 20 sekunder flood control, istället för 30, skulle ha stor betydelse! 😮
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 😱 😮😄 😱😱😱 😱😱😱😱 😱😱😱😱😱 Nu äre din tur, Gote! Han är ju på kafferast! Ja visst ja! Ska vi singla slant? Okej, jag har singlat och vann. Din tur!
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Sådärja! Va tyckte ni om min nya komposition? SVINBRA!!! Jag spelade in den. Är det okej om jag har med den i min Podcast? Bootleggar du Grahn? Jepp! Och vet du vad, Linus, ditt inlägg där var nummer 32 000! 32000!!!! 😄 Ni är fan inte kloka. 😱 Det är 2000 inlägg på mindre än en vecka. Jag sa ju att 20 sekunder flood control, istället för 30, skulle ha stor betydelse! 😮 Ja, det spelar faktiskt roll. Men det är fortfarande irriterande med den kontrollen. Den borde sänkas till femton sekunder.
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 😱 😮😄 😱😱😱 😱😱😱😱 😱😱😱😱😱 Nu äre din tur, Gote! Han är ju på kafferast! Ja visst ja! Ska vi singla slant? Okej, jag har singlat och vann. Din tur! 😱😱😱😱😱😱 😱😱😱😱😆😱😱
Linus Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Åh, nej! Det blev fel. En lol smög sig in! Dagens i-landsproblem. 😱 Kunde inte motstå... Nu sticker jag!
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 😄 😱😱 😱😱😱 😱😱😱😱 😱😱😱😱😱 Nu äre din tur, Gote! Han är ju på kafferast! Ja visst ja! Ska vi singla slant? Okej, jag har singlat och vann. Din tur! 😱😱😱😱😱😱 😱😱😱😱😆😆😱 😱😱😱😮😱😱😱😱 😱😱😱😱😱😱😱😱😱
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 😱 😱😱 😱😱😱 😱😱😱😱 😱😱😱😱😱 Nu äre din tur, Gote! Han är ju på kafferast! Ja visst ja! Ska vi singla slant? Okej, jag har singlat och vann. Din tur! 😱😱😱😱😱😱 😱😱😱😆😆😱😱 😱😱😱😄😱😱😱😱 😱😱😱😱😱😮😱😱😆 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱
Pico Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Alltså vilken jävla dag... Var sååååå nära att stanna hemma idag, men så kom jag ihåg att vi hade ett arbete som skulle lämnas in. Vilket var fel, nästa fredag skall det vara inne. Efter ungefär 10 minuter in i lektionen så går filservern ner, dvs, ingen kan spara sina arbeten på sin tilldelade yta. Läraren säger trevlig helg. Nästa gång skall jag lyssna till min skolk-djävul när han viskar i mitt öra. 😱
Pico Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Alltså vilken jävla dag... Var sååååå nära att stanna hemma idag, men så kom jag ihåg att vi hade ett arbete som skulle lämnas in. Vilket var fel, nästa fredag skall det vara inne. Efter ungefär 10 minuter in i lektionen så går filservern ner, dvs, ingen kan spara sina arbeten på sin tilldelade yta. Läraren säger trevlig helg. Nästa gång skall jag lyssna till min skolk-djävul när han viskar i mitt öra. 🙂 Inspirerande! 😆 😄
Recommended Posts