Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

musik (oregistrerad)

mornel: ditt uttalande tidigare om kurer var ju ett direkt citat från k9. Typ, håll dig inte för varm för då frodas bakterierna m.m. bla bla...

Tror du man ska dricka skålhett eller äta glass? Låter detta vara en öppen fråga - har inget riktigt svar själv.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Hej!

Viktor: Ja, vad är det för konsert?

mornel: Lita inte för mycket på k9 och hans kurer.

En del säger man ska dricka varmt, medan andra säger att man ska äta glass.

:rolleyes:

:musik

k9, vad har han för kurer?

Käka gräs? Det verkar vara universalkuren...

Hehe. Nä. då håller jag mig till apelsiner.

Link to comment
Dela på andra sajter

mornel: ditt uttalande tidigare om kurer var ju ett direkt citat från k9. Typ, håll dig inte för varm för då frodas bakterierna m.m. bla bla...

Tror du man ska dricka skålhett eller äta glass? Låter detta vara en öppen fråga - har inget riktigt svar själv.

:rolleyes:

:musik

Jag säger: Kombinera dem båda...

Nyponsoppa med vaniljglass! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Gote: Country of Origin: Pakistan. Det är vad som står lustigt nog om Säckpipan på den sajten. Men jag köpte min säckpipa i Skottland, Inverness, när jag var där. SVårt att spela i alla fall och de som får göra det i vissa militärparader o.s.v. har gått i utbildning för det i 4 år.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Viktor: Ja, vad är det för konsert?

mornel: Lita inte för mycket på k9 och hans kurer.

En del säger man ska dricka varmt, medan andra säger att man ska äta glass.

😆

:musik

k9, vad har han för kurer?

Käka gräs? Det verkar vara universalkuren...

Hehe. Nä. då håller jag mig till apelsiner.

The k9 mind works in mysterious ways.

Mina jyckar tror att det mesta kan botas genom att kräkas på mattor. Jag menar, vi har 125 kvadrat parkett i huset, men neeeeejdå. Kolla här! Här ligger ju en vit matta! Den kräks vi på... 😕:rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

mornel: ditt uttalande tidigare om kurer var ju ett direkt citat från k9. Typ, håll dig inte för varm för då frodas bakterierna m.m. bla bla...

Tror du man ska dricka skålhett eller äta glass? Låter detta vara en öppen fråga - har inget riktigt svar själv.

:rolleyes:

:musik

Jag visste faktiskt inte att k9 har sagt något om temperaturen!

Jag tror faktiskt inte att det spelar så stor roll i slutändan, man får helt enkelt dricka/äta det som är skönt för halsen.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Det lät smarrigt, Pico. Själv "brukar" jag ha mandelbiskvier i nyponsoppan. Tyvärr köper jag nog det för sällan. Är ju gott och rätt nyttigt.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Viktor: Ja, vad är det för konsert?

mornel: Lita inte för mycket på k9 och hans kurer.

En del säger man ska dricka varmt, medan andra säger att man ska äta glass.

😆

:musik

k9, vad har han för kurer?

Käka gräs? Det verkar vara universalkuren...

Hehe. Nä. då håller jag mig till apelsiner.

The k9 mind works in mysterious ways.

Mina jyckar tror att det mesta kan botas genom att kräkas på mattor. Jag menar, vi har 125 kvadrat parkett i huset, men neeeeejdå. Kolla här! Här ligger ju en vit matta! Den kräks vi på... 😕:rolleyes:

Så brukar jag också göra, som hämnd på världen liksom! Fast jag har insett att det är lite dumt då jag bor själv. Det finns ingen annan än jag som kan städa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Det lät smarrigt, Pico. Själv "brukar" jag ha mandelbiskvier i nyponsoppan. Tyvärr köper jag nog det för sällan. Är ju gott och rätt nyttigt.

:rolleyes:

:musik

Fast, hela rätten är väl egentligen en sockerbomb, no?

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Mornel: det tror jag stämmer. Och jag tror man kan skifta som Pico menar. Det är rätt gôtt.

Pico: Det beror på vilken nyponsoppa och glass vi pratar om. Och mandelbiskvier, är de söta? Vet inte riktigt...

Gote: Hundar är för goa. De tror väl att mattorna är textilier precis som handdukar och att de kan tvättas. De har väl sett er tvätta textilier kanske. Med golvet är det lurigare. Där refererar de väl mer till dammsugare och är inte på det klara ifall dessa har våtsugförmåga. Det finns ju särskilda munstycken härför som man kan applicera på dammsugare iofs, men det har kanske inte ni.

:rolleyes:

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Åhhhhh... så jävla opeppad på att ha lektion.. :rolleyes:

Men vi skall lämna in ett grupparbete idag, och i min grupp var det jag och två tjejer.

Tjejerna känns vara helt lost då det gäller datorer, så jag MÅSTE gå så de inte lämnar in en .bmp eller något (och uppgiften är gjord i Excel).

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...och då menar jag inte på Stryktipset, utan på Eurotipset. Det är ju Jackpot nu också, eftersom så många hade tio rätt senast, igår, och det därför inte blev nån utdelning på tie...

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...