Pico Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Är det pokerdags, är det pokerdags? Nej! Jo, vid närmare eftertanke får jag ju inte hålla på med musik idag.. 😳
Tilly Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Hur är det med Jul-Nord idag? 🙁 Ah soorry! Det var jag som försov mig i morse 🙁 Så jag är så jävla seeeeeeeeg idag! 😳
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Jodå, det är fett. Så djävla gött att det är fredag!! Har massor med kul projekt hemma...
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Jag brukar ta med några gamla nummer av studio eller ** (censurerade namnet för att inte bli utslängd från forumet)... Vilken tidning? Min häst? Old Time Crochet? Nerikes Allehanda? Airforces Monthly? Playgirl? Newtype USA? Your cat? Småbrukaren? Herald Tribune? Motorbörsen? Fortune? Yoga for Everybody? Du är inne på rätt spår... 😳
ViktorDenStore Postat 2 december 2005 Trådstartare Postat 2 december 2005 Gomorron gomorron 😳 🙁 Hur är det Gote? 🙁
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Gomorron gomorron 😳 🙁 Hur är det Gote? 🙂 Det är bra. Är väldigt sugen på helg nu! Hur är det med Farbror Barbro? 🙁
ViktorDenStore Postat 2 december 2005 Trådstartare Postat 2 december 2005 Gomorron gomorron 😳 🙁 Hur är det Gote? 🙂 Det är bra. Är väldigt sugen på helg nu! Hur är det med Farbror Barbro? 🙂 Ja, helgen kommer väldigt efterlängtat 🙂 Farbror Barbro mår finemang 😄 Som sagt, ingenting kan gå fel när det är fredag. Ikväll ska jag dessutom medverka i en konsert i Norrköpings fina konserthall 🙂 De geerhallen. Nu måste jag bege mig dit för att repa inför kvällen, vi hörs 🙁 Puss o kjam
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Gomorron gomorron 😳 🙁 Hur är det Gote? 🙂 Det är bra. Är väldigt sugen på helg nu! Hur är det med Farbror Barbro? 😄 Ja, helgen kommer väldigt efterlängtat 🙂 Farbror Barbro mår finemang 🙂 Som sagt, ingenting kan gå fel när det är fredag. Ikväll ska jag dessutom medverka i en konsert i Norrköpings fina konserthall 🙂 De geerhallen. Nu måste jag bege mig dit för att repa inför kvällen, vi hörs 🙁 Puss o kjam Snorkul!! Vad är det för konsert? 🙂
musik (oregistrerad) Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Hej! Viktor: Ja, vad är det för konsert? mornel: Lita inte för mycket på k9 och hans kurer. En del säger man ska dricka varmt, medan andra säger att man ska äta glass. 😳 :musik
Linus Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Jag brukar ta med några gamla nummer av studio eller ** (censurerade namnet för att inte bli utslängd från forumet)... Vilken tidning? Min häst? Old Time Crochet? Nerikes Allehanda? Airforces Monthly? Playgirl? Newtype USA? Your cat? Småbrukaren? Herald Tribune? Motorbörsen? Fortune? Yoga for Everybody? Du är inne på rätt spår... Är jag? Åh, vad heter den där tidningen som SJ har ombord på X2000? Den måste det vara!
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Vilket är det billigaste alternativet för att få in midi i en laptop? Måste det vara såhär dyrt? 😕 Varför finns det inte gameport på laptop? Eller, när vi ändå är igång; Varför finns det inte midikontakter på en laptop? 😆
musik (oregistrerad) Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Den tidningen på SJ har jag läst, heter inte den "DET ÄR SATANS DYRT!" Nu med Extrabilaga = Extra dyrt! :musik
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Jag brukar ta med några gamla nummer av studio eller ** (censurerade namnet för att inte bli utslängd från forumet)... Vilken tidning? Min häst? Old Time Crochet? Nerikes Allehanda? Airforces Monthly? Playgirl? Newtype USA? Your cat? Småbrukaren? Herald Tribune? Motorbörsen? Fortune? Yoga for Everybody? Du är inne på rätt spår... Är jag? Åh, vad heter den där tidningen som SJ har ombord på X2000? Den måste det vara! Nej, inte den, men den danska motsvarigheten "Ud&Se"... 😕 Jag tycker de där kåserierna på slutet brukar vara så kul. Vad är det han heter nu igen? Professorn...
Tilly Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Slitz? Moore? FHC (eller va fan den heter) Rapport? Eller säg som det är i stället!! Du läser tjej tidningar!!!! FRIDA!!!!!!!!!!!
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Värst vad alla engagerar sig i min lektyr... 😕 Lektyr har väl aldrig varit särskilt upphetsande?
musik (oregistrerad) Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Soundborn är nyfiken, Gote. Jag skiter i vilket! Tips på en bra site kommer här istället: Orientaliska instrument :musik
Pico Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Värst vad alla engagerar sig i min lektyr... 😕 Lektyr har väl aldrig varit särskilt upphetsande? Jag tror du läser något sånt här... 😆
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Soundborn är nyfiken, Gote. Jag skiter i vilket! Tips på en bra site kommer här istället: Orientaliska instrument 😕 :musik Är säckpipan orientalisk? Visst är den exotisk och mysterisk, och jag får nog erkänna, en aning skrämmande. Men orientalisk?
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Värst vad alla engagerar sig i min lektyr... 😕 Lektyr har väl aldrig varit särskilt upphetsande? Jag tror du läser något sånt här... 😆 Nej, de har jag inte fått än, men föräldrarna är på väg att tömma vinden så jag får de nog inom kort... 😄
mornel Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Hej! Viktor: Ja, vad är det för konsert? mornel: Lita inte för mycket på k9 och hans kurer. En del säger man ska dricka varmt, medan andra säger att man ska äta glass. :musik k9, vad har han för kurer?
Gote Postat 2 december 2005 Postat 2 december 2005 Hej! Viktor: Ja, vad är det för konsert? mornel: Lita inte för mycket på k9 och hans kurer. En del säger man ska dricka varmt, medan andra säger att man ska äta glass. :musik k9, vad har han för kurer? Käka gräs? Det verkar vara universalkuren...
Recommended Posts