MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Jag har världens bästa samling här. http://www.discogs.com/release/65789 Man kan läsa detta på konvolutet: Nine sunkissed tracks that will improve your sex life Det var alldeles för länge sedan mina skivtallrikar snurrade 😛
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 För nattsuddaren kan jag ju tipsa om denna underbara film. Kl. 2.20 på Kanal 5. 😛
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Man kan läsa detta på konvolutet: Nine sunkissed tracks that will improve your sex life 😛😎🙂
Thimmie Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Vad händer då? Är det just det som inte fötter? 😛
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Britney släpper remixplatta 😛 Jag märkte det genom att nya låten Britney Spears - And Then We Kiss (Junkie XL Remix) dök upp i min Pandoraspelare 😎 Den var faktiskt riktigt bra!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 *har ett plektrum i fickan* Jag har lite grön kryptonit i fittan!
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Snart e klocka tie å då äre radioprogram på göteburska. He ska ja lyssn på. 😄 Hmm, repris från det mindre lyckade igår?
musik (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Hej! Jepp, det är bättre mottagning nu hör jag! Har på både radion och Internetradion. Internetradiokanalen Klicka på "Lyssna" sedan på Spelaren längst ned. Flödar bra nu! 😄 :musik
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Hej! Jepp, det är bättre mottagning nu hör jag! Har på både radion och Internetradion. Internetradiokanalen Klicka på "Lyssna" sedan på Spelaren längst ned. Flödar bra nu! 😄 :musik Skall ratta in..
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Bloody hell... samma sak som igår... 😄 Oväntat när det handlar om en repris? 😎
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Bloody hell... samma sak som igår... 😄 Oväntat när det handlar om en repris? 😎 Jag trodde det var något nätverksfuffens igår.. så ja, lite oväntat.
ViktorDenStore Postat 1 december 2005 Trådstartare Postat 1 december 2005 Fan va mkt det skrivs i den här tråden nu för tin 😎 100 sidor / vecka är nog snittet nu 😄
musik (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Helt rätt Grahn! 😄 Lite strul med Internetradion är det, men bättre än igår. 😎 :musik
Recommended Posts