Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

...he ä int lörnt å förklar för dem som int begrip härtta.

Kingar fett!

julli-wow2.gif

Feta kungar? julli-wow.gif

😆

Nästan! 🥰

Kungar äger. Kungar går runt och kumgar! Kungar = äger = Kingar fett = äger fett.

Orminge slang från nittio-tidigt talet! 😆😱

Kingar är på väg upp igen! Framförallt tack vare import från mina Västerviksvänner.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn! Jag vet inte hur LCD-skärmarna är. Egentligen!  😠

Va synd! 😛

...har för mig att nån tomkäft på teven rekomenderade LCD istället för Plasma. Kan ju stämma.

Jag har för mig att jag har hört att LCD är intressantare än plasma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Grahn! Jag vet inte hur LCD-skärmarna är. Egentligen!  😠

Va synd! 😛

...har för mig att nån tomkäft på teven rekomenderade LCD istället för Plasma. Kan ju stämma.

Jag har för mig att jag har hört att LCD är intressantare än plasma.

Javisst! Och så är dom ungefär ca flera miljarder kronor billigare oxå.

Alla tekniker dras med sina nackdelar så för bästa bild ska man inte ha nån tv alls. LCD är dyrare när man kommer upp i storlek.

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, man ska ha en vit duk på väggen och en tyst projektor!

En värstingprojektor kostar som en stor LCD typ 😠

En kompis påpekade att min rullgardin, som är den största vita rullgardinen som går att få tag på utan att behöva specialbeställa, är väldigt lik en bioduk 😛

Jag har nästan funderat lite på att köpa en projektor, men det är ju rätt dyrt..

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, man ska ha en vit duk på väggen och en tyst projektor!

En värstingprojektor kostar som en stor LCD typ 😛

Ska man köra bästa kvalitet med full HD är det CRT-projje för sexsiffriga belopp som gäller har jag fattat det som. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Äh, man ska ha en vit duk på väggen och en tyst projektor!

En värstingprojektor kostar som en stor LCD typ 😠

En kompis påpekade att min rullgardin, som är den största vita rullgardinen som går att få tag på utan att behöva specialbeställa, är väldigt lik en bioduk 😛

Jag har nästan funderat lite på att köpa en projektor, men det är ju rätt dyrt..

Ja, rullgardin funkar ypperligt. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaha! Fick just veta att våran Hiphop skiva är färdigmastrad och klar för släpp nu!  😆

Weho! Så när släpps den?

Fick också rådet att släppa den efter julhelgen. 😄😱

Haha, va!? Det sa Labrador också när vi skulle släppa vårt album - för att det inte skulle krocka med alla julskivor som kommer. Det är fan det konstigaste jag har hört, som att vi skulle ha samma publik som Carola.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jaha! Fick just veta att våran Hiphop skiva är färdigmastrad och klar för släpp nu!  😉

Weho! Så när släpps den?

Fick också rådet att släppa den efter julhelgen. 😄😱

Haha, va!? Det sa Labrador också när vi skulle släppa vårt album - för att det inte skulle krocka med alla julskivor som kommer. Det är fan det konstigaste jag har hört, som att vi skulle ha samma publik som Carola.

Det är klart ni har! Eller åtminstone du vill att ni ska ha det, jag har nog sett vad d u lyssnar på! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Haha, va!? Det sa Labrador också när vi skulle släppa vårt album, som att vi skulle ha samma publik som Carola.

Det är klart ni har! Eller åtminstone du vill att ni ska ha det, jag har nog sett vad d u lyssnar på! 😱

Hahaha, som vadå? 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Nu ska jag sova. Har massa layout jobb att göra imorgon. Det blir svårt om med tanke på den idétorka jag led av senast.

Ciao!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...