Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Divine Roadtrip Extra roligt, för den har jag mixat och mastrat 😄 Kul att du gillar det. 🙂 Nu ska jag sova... natti natti pöjks 😱 😆 😆 🥰 Gnatt viktor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Godnatt VDS! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Kingar Fett är kusin till Bobba Fett? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Godnatt VDS! G'natt Linus 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 ...he ä int lörnt å förklar för dem som int begrip härtta. Kingar fett! Feta kungar? 😆 Nästan! 🥰 Kungar äger. Kungar går runt och kumgar! Kungar = äger = Kingar fett = äger fett. Orminge slang från nittio-tidigt talet! 😆😱 Kingar är på väg upp igen! Framförallt tack vare import från mina Västerviksvänner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Linus! Till HDTV-tråden ögonaböj! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Grahn! Jag vet inte hur LCD-skärmarna är. Egentligen! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Grahn! Jag vet inte hur LCD-skärmarna är. Egentligen! 😠 Va synd! 😛 ...har för mig att nån tomkäft på teven rekomenderade LCD istället för Plasma. Kan ju stämma. Jag har för mig att jag har hört att LCD är intressantare än plasma. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 nananan!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Grahn! Jag vet inte hur LCD-skärmarna är. Egentligen! 😠 Va synd! 😛 ...har för mig att nån tomkäft på teven rekomenderade LCD istället för Plasma. Kan ju stämma. Jag har för mig att jag har hört att LCD är intressantare än plasma. Javisst! Och så är dom ungefär ca flera miljarder kronor billigare oxå. Alla tekniker dras med sina nackdelar så för bästa bild ska man inte ha nån tv alls. LCD är dyrare när man kommer upp i storlek. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Äh, man ska ha en vit duk på väggen och en tyst projektor! En värstingprojektor kostar som en stor LCD typ 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Jao det har du rätt i Jocke. Apparaterna ligger i samma pris...hmmm. Ja, jag blir galen. Tur att man är fattig ibland... 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Äh, man ska ha en vit duk på väggen och en tyst projektor! En värstingprojektor kostar som en stor LCD typ 😠 En kompis påpekade att min rullgardin, som är den största vita rullgardinen som går att få tag på utan att behöva specialbeställa, är väldigt lik en bioduk 😛 Jag har nästan funderat lite på att köpa en projektor, men det är ju rätt dyrt.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Äh, man ska ha en vit duk på väggen och en tyst projektor! En värstingprojektor kostar som en stor LCD typ 😛 Ska man köra bästa kvalitet med full HD är det CRT-projje för sexsiffriga belopp som gäller har jag fattat det som. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Äh, man ska ha en vit duk på väggen och en tyst projektor! En värstingprojektor kostar som en stor LCD typ 😠 En kompis påpekade att min rullgardin, som är den största vita rullgardinen som går att få tag på utan att behöva specialbeställa, är väldigt lik en bioduk 😛 Jag har nästan funderat lite på att köpa en projektor, men det är ju rätt dyrt.. Ja, rullgardin funkar ypperligt. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Nu är jag köpkåt... 😛 Jag med. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 ...men det är ju rätt dyrt.. Skit i det! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Vad gör jag här egentligen? Jag skulle ju glo på film! 😠😛 Hej då! Sov gott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Jaha! Fick just veta att våran Hiphop skiva är färdigmastrad och klar för släpp nu! 😠 Weho! Så när släpps den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 ...men det är ju rätt dyrt.. Skit i det! 😄 Att det är dyrt alltså. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Jaha! Fick just veta att våran Hiphop skiva är färdigmastrad och klar för släpp nu! 😆 Weho! Så när släpps den? Fick också rådet att släppa den efter julhelgen. 😄😱 Haha, va!? Det sa Labrador också när vi skulle släppa vårt album - för att det inte skulle krocka med alla julskivor som kommer. Det är fan det konstigaste jag har hört, som att vi skulle ha samma publik som Carola. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Jaha! Fick just veta att våran Hiphop skiva är färdigmastrad och klar för släpp nu! 😉 Weho! Så när släpps den? Fick också rådet att släppa den efter julhelgen. 😄😱 Haha, va!? Det sa Labrador också när vi skulle släppa vårt album - för att det inte skulle krocka med alla julskivor som kommer. Det är fan det konstigaste jag har hört, som att vi skulle ha samma publik som Carola. Det är klart ni har! Eller åtminstone du vill att ni ska ha det, jag har nog sett vad d u lyssnar på! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Haha, va!? Det sa Labrador också när vi skulle släppa vårt album, som att vi skulle ha samma publik som Carola. Det är klart ni har! Eller åtminstone du vill att ni ska ha det, jag har nog sett vad d u lyssnar på! 😱 Hahaha, som vadå? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 One night in bangkok and the worlds your oyster!!! Kan fan inte sluta lyssna på den! 😱 hahaha Ne nu ska jag titta på ett avsnitt av Mythbusters, sen senaste avsnittet av O.C. s3ep4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Nu ska jag sova. Har massa layout jobb att göra imorgon. Det blir svårt om med tanke på den idétorka jag led av senast. Ciao! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Nu säger även jag god natt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 och nu säger jag godnatt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jocke Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Jag tänker inte göra det. Nä. Inte idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 11 oktober 2005 Dela Postat 11 oktober 2005 Säga godnatt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts