Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Men va fan skall jag göra... kommentera någons mixning när jag inte vet vad fan jag själv håller på med?  😄

Eller starta en Gallup om vilken instrumenttillverkare som är bäst, så vi får lite flame war och grejjs 😉

1055!!

Just det ja! Man kan ju starta egna trådar! Jag har typ startat en eller två sen jag blev medlem.

Så vilket ämne ska din nästa tråd beröra? 😄

Jag funderar lite. Antingen blir det en fråga om vilket ljudkort jag bör välja, eller möjligen om mac eller pc är bäst. Vad tycker ni, vore inte det kul diskussionsämnen? Man kanske borde diskutera vilka kondensatormikrofoner i prisklassen 500-1500 som är bäst också?

Kanske en tråd om piratkopiering av program, vad som är speciellt med optimerade musikdatorer, för/emot fildelning...

Link to comment
Dela på andra sajter

Men va fan skall jag göra... kommentera någons mixning när jag inte vet vad fan jag själv håller på med?  😄

Eller starta en Gallup om vilken instrumenttillverkare som är bäst, så vi får lite flame war och grejjs 😆

1055!!

Just det ja! Man kan ju starta egna trådar! Jag har typ startat en eller två sen jag blev medlem.

Så vilket ämne ska din nästa tråd beröra? 😄

Jag funderar lite. Antingen blir det en fråga om vilket ljudkort jag bör välja, eller möjligen om mac eller pc är bäst. Vad tycker ni, vore inte det kul diskussionsämnen? Man kanske borde diskutera vilka kondensatormikrofoner i prisklassen 500-1500 som är bäst också?

Kanske en tråd om piratkopiering av program, vad som är speciellt med optimerade musikdatorer, för/emot fildelning...

Bra idéer! Vi kanske kan ta hälften var?

Link to comment
Dela på andra sajter

Såhär ser det ut på mitt skrivbord nu...  😆

desktop.jpg

Vaädeförnåge?

AKAI Splendid Grand.

Gratis 256 MB flygel med fyra anslagsnivåer konverterad till SF2.

Link to comment
Dela på andra sajter

Såhär ser det ut på mitt skrivbord nu...  😆

desktop.jpg

Har du äntligen (!) lyckats få hem filen? 😄

Jepp!

Det gick inte snabbt, men det gick långsamt! 😄

Jag kan ladda hem den i 800k/sek 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Såhär ser det ut på mitt skrivbord nu...  😆

desktop.jpg

Har du äntligen (!) lyckats få hem filen? 😄

Jepp!

Det gick inte snabbt, men det gick långsamt! 😄

Jag kan ladda hem den i 800k/sek 😄

Alltså, det tog inte många minuter att få hem filen när det väl funkade, men det var en djävla massa strul innan det gick...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...