Mr Keys Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 nån som har väldigt lite att göra just nu eller? 😆
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Suck, jag som skulle ta post 30 och förstöra Gotes sida 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 nån som har väldigt lite att göra just nu eller? 😄 Nähä? 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Suck, jag som skulle ta post 30 och förstöra Gotes sida 😆 Tja, du fick ju post 30 i alla fall! Men sidan var redan förstörd... 😄
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Jag trodde att du ville fylla hela sidan själv, och tänkte att jag skulle sno post 30 precis framför ögonen. 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Suck, jag som skulle ta post 30 och förstöra Gotes sida 😄 Tja, du fick ju post 30 i alla fall! Men sidan var redan förstörd... 😄 Jag såg ju dig stå och lurpassa i kulissen så jag visste att jag inte hade nån chans på sidan... 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Hallo mornel! Hur gick inspelningen? Snabbt får man förmoda... 😆
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Fan, här sitter man och filar på något gammalt stycke en ynka liten stund, osså har ni spammat iväg 2 sidor?! 😆
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nej, om man skulle ta en jobb-paus... 😆 Ja det har du väl förtjänat idag?
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Fan, här sitter man och filar på något gammalt stycke en ynka liten stund, osså har nispammat iväg 2 sidor?! 😄 Guilty as charged... 😆
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Hallo mornel! Hur gick inspelningen? Jag är lite sjuk så jag pallade inte att vara kvar. Tänkte att soffan hemma är ett bättre alternativ då. Men jag hann i alla fall vara med och positionera en mick för inspelning av en akustisk gitarr 😆
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nej, om man skulle ta en jobb-paus... Jag är glad att jag inte är din chef 😆 Vad jobbar du med Gote?
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nej, om man skulle ta en jobb-paus... 😆 Ja det har du väl förtjänat idag? Saken är den att jag har fått ganska mycket gjort idag ändå! 😄 Det blir så många pauser när jag måste vänta på datorn, och då växlar jag kvick över till forumet och slänger in en smiley... 😄
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nej, om man skulle ta en jobb-paus... 😆 Ja det har du väl förtjänat idag? Saken är den att jag har fått ganska mycket gjort idag ändå! 😄 Det blir så många pauser när jag måste vänta på datorn, och då växlar jag kvick över till forumet och slänger in en smiley... 😄 Hehe.
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Oj... jag höll på posta ännu mer ontopic.. 😆 Fy!
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nej, om man skulle ta en jobb-paus... Jag är glad att jag inte är din chef 😆 Vad jobbar du med Gote? Jag jobbar på IPS. Min uppgift är att se till att våra forum är välbesökta och får många inlägg.
Recommended Posts