Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Som tur var så lättade det när ämnena blev mer begripliga. Den matten man läser i början är ju så abstrakt att det är på gränsen till filosofi. 😆 Eller så blev man helt enkelt smartare under tiden man pluggade... 😳 😳😱🙁 Jag kommer inte klara endim tentan 😆 blääää.... 🙁 Man kan ju alltid samla dem på hög så att man blir av med studiebidraget och måste diska på Grand hotell för att kunna ta examen på nio år. 😆 Känner att nån "speciel" person faktiskt gått igenom detta *pekar på gote* 😆 Jag är indignerad över anklagelserna!! 😮 😆
Tilly Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om inte jag får min mixer såld kan inte jag köpa julklappar 😆 Har redan vad jag behöver i mixerväg. En sån här: Och en sån här: Haha Dagens bästa! 😆
Pazo Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Som tur var så lättade det när ämnena blev mer begripliga. Den matten man läser i början är ju så abstrakt att det är på gränsen till filosofi. 😆 Eller så blev man helt enkelt smartare under tiden man pluggade... 😳 😱🙁😮 Jag kommer inte klara endim tentan 😆 blääää.... 🙁 Man kan ju alltid samla dem på hög så att man blir av med studiebidraget och måste diska på Grand hotell för att kunna ta examen på nio år. 😆 Känner att nån "speciel" person faktiskt gått igenom detta *pekar på gote* 😆 Jag är indignerad över anklagelserna!! 🙁 😆 undra om jag kanske m[ste börja släppa låtar för att få råd med omtentor 😳
Pazo Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 HahaDagens bästa! 😆 Jag vann!! 😆 det är en hel del av dagen kvar...
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 HahaDagens bästa! 😆 Jag vann!! 😆 det är en hel del av dagen kvar... Och? Vinnaren är redan utsedd!! 😆
Recommended Posts