Pazo Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nu har jag också luva 😆Tack vare mornis 😕 Jag vet! 😏 Du är så söt! 😆 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nu har jag också luva 😆Tack vare mornis 😆 Jag vet! 😕 Du är så söt! 😆 😆 Hur går det för dig? 😏 Klick
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nu har jag också luva 😆Tack vare mornis 😕 Jag vet! 😏 Du är så söt! 😆 😆
Pazo Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nu har jag också luva 🙂Tack vare mornis 😆 Jag vet! 😆 Du är så söt! 😆 😆 Hur går det för dig? 😕 Klick Det går sådär: Ska plugga en hel del nu inför duggan på lörda. Ska stanna kvar två timmar lr någe efter skolan å plugga. Sen får man plugga mer hemma också... 😏 Men jag hoppas jag klarar duggan så att jag inte behöver plugga lika mkt sen. Har nämligen tenta i Edim analys om nästa måndag... 🙁
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nu har jag också luva 🙂Tack vare mornis 😆 Jag vet! 😆 Du är så söt! 😆 😆 Hur går det för dig? 😕 Klick Det går sådär: Ska plugga en hel del nu inför duggan på lörda. Ska stanna kvar två timmar lr någe efter skolan å plugga. Sen får man plugga mer hemma också... 😏 Men jag hoppas jag klarar duggan så att jag inte behöver plugga lika mkt sen. Har nämligen tenta i Edim analys om nästa måndag... 🙁 🙂
Pazo Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nu har jag också luva 🙂Tack vare mornis 😆 Jag vet! 😆 Du är så söt! 😆 😆 Hur går det för dig? 😕 Klick Det går sådär: Ska plugga en hel del nu inför duggan på lörda. Ska stanna kvar två timmar lr någe efter skolan å plugga. Sen får man plugga mer hemma också... 😏 Men jag hoppas jag klarar duggan så att jag inte behöver plugga lika mkt sen. Har nämligen tenta i Edim analys om nästa måndag... 🙁 🙂 sen har jag en tenta i Företagsekonomi. två seminarier i samma ämne. Samt lite inlämningsuppgifter i diverse saker jag måste lämna in 🙂
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Som tur var så lättade det när ämnena blev mer begripliga. Den matten man läser i början är ju så abstrakt att det är på gränsen till filosofi. 😏 Eller så blev man helt enkelt smartare under tiden man pluggade... 😕
Pazo Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Som tur var så lättade det när ämnena blev mer begripliga. Den matten man läser i början är ju så abstrakt att det är på gränsen till filosofi. 😏 Eller så blev man helt enkelt smartare under tiden man pluggade... 😆 😆😆😆 Jag kommer inte klara endim tentan 😕 blääää....
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Som tur var så lättade det när ämnena blev mer begripliga. Den matten man läser i början är ju så abstrakt att det är på gränsen till filosofi. 😏 Eller så blev man helt enkelt smartare under tiden man pluggade... 😆 😆😆🙁 Jag kommer inte klara endim tentan 😆 blääää.... 🙂 Man kan ju alltid samla dem på hög så att man blir av med studiebidraget och måste diska på Grand hotell för att kunna ta examen på nio år. 😕
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Edim är iallafall ett jävla sjysst ackord.... Hur tar du det? 😏
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Edim är iallafall ett jävla sjysst ackord.... Hur tar du det? 😏 Med mjölk, helst..
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Edim är iallafall ett jävla sjysst ackord.... Hur tar du det? 😏 Med mjölk, helst.. Jag frågar mest för att jag själv tar det ganska hårt.
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Done! 😏 Det gick snabbt! Googlade du? 😕 Nej för fan.. från minnet. Blev en A4, tror det räcker. De tidigare inlämningsuppgifterna har blivit 2-3 raders svar. Han sa åt mig att "utveckla dem gärna lite till" för en mer klockren MVG-nivå. 😆 Så en A4 får fan duga.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Edim är iallafall ett jävla sjysst ackord.... Hur tar du det? 😏 Med mjölk, helst.. Nej nej, i munnen!
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Edim är iallafall ett jävla sjysst ackord.... Hur tar du det? 😏 Med mjölk, helst.. Nej nej, i munnen! 😕 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om inte jag får min mixer såld kan inte jag köpa julklappar 😏
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Done! 😆 Det gick snabbt! Googlade du? 😆 Nej för fan.. från minnet. Blev en A4, tror det räcker. De tidigare inlämningsuppgifterna har blivit 2-3 raders svar. Han sa åt mig att "utveckla dem gärna lite till" för en mer klockren MVG-nivå. 😆 Så en A4 får fan duga. Kvalitet framför kvantitet... 😆
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Done! 😆 Det gick snabbt! Googlade du? 😆 Nej för fan.. från minnet. Blev en A4, tror det räcker. De tidigare inlämningsuppgifterna har blivit 2-3 raders svar. Han sa åt mig att "utveckla dem gärna lite till" för en mer klockren MVG-nivå. 😆 Så en A4 får fan duga. Kvalitet framför kvantitet... 😆 Läraren är en datanörd ivarjefall, så jag hoppas att han hajjar när jag skriver "exploits", "stealthade portar" och liknande.. hehe 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om inte jag får min mixer såld kan inte jag köpa julklappar 😆 Har redan vad jag behöver i mixerväg. En sån här: Och en sån här:
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om inte jag får min mixer såld kan inte jag köpa julklappar 😆 Har redan vad jag behöver i mixerväg. En sån här: Och en sån här: Gote, hur är micpreamparna på den där? 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om inte jag får min mixer såld kan inte jag köpa julklappar 😆 Har redan vad jag behöver i mixerväg. En sån här: Och en sån här: Gote, hur är micpreamparna på den där? 😆 Lite ojämna får jag nog säga. Inte direkt ett alternativ till en fristående preamp...
Pazo Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Som tur var så lättade det när ämnena blev mer begripliga. Den matten man läser i början är ju så abstrakt att det är på gränsen till filosofi. 😆 Eller så blev man helt enkelt smartare under tiden man pluggade... 😆 😳😳😱 Jag kommer inte klara endim tentan 😆 blääää.... 🙁 Man kan ju alltid samla dem på hög så att man blir av med studiebidraget och måste diska på Grand hotell för att kunna ta examen på nio år. 😆 Känner att nån "speciel" person faktiskt gått igenom detta *pekar på gote* 😆
Recommended Posts