ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Jag ska nog ta o göra nåt extremt... nämligen stänga av datorn redan nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Om ni kommer upp till Lappland så kan jag bju´på renskav. 😉 Du! Låva inte förmycket nu! Har du rönnbärsgele också så snor jag en bil nu! 😱 😮 Jag är på 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Haha, om ni kommer till Stockholm så bakar jag after eight-muffins. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Grahn, du borde börja skriva på dialekt 😆😱 He ä int lönt. Ji kom int begrip va en säg för na. Nalta svårt... Jorå... Vi kan använda ordboken: Norrlänskt - Svenska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Treat her right! treat you mother right!! Fa-an va bra min mix på den låten är 😱 *dans* *dans* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 MYLO SPELAR PÅ PARADISE PÅ LÖRDAG!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Haha, om ni kommer till Stockholm så bakar jag after eight-muffins. Det lockar faktiskt mer att åka till Norrland än Sthlm just nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Haha, om ni kommer till Stockholm så bakar jag after eight-muffins. Det lockar faktiskt mer att åka till Norrland än Sthlm just nu 😆 😉 Särskilt med tanke på att Grahn-gubben är där 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 MYLO SPELAR PÅ PARADISE PÅ LÖRDAG!!! LIGGER DET I STOCKHOLM LR? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 MYLO SPELAR PÅ PARADISE PÅ LÖRDAG!!! LIGGER DET I STOCKHOLM LR? Klart det gör. Marie Laveau. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Grahn, du borde börja skriva på dialekt 😄🥰 He ä int lönt. Ji kom int begrip va en säg för na. Nalta svårt... Sutta´t i älvä! Prata svenska för bövelen så man förstår... 😆😱 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Lyssnar på din musik nu Mornell (det som ligger på hemsidan) Låter ju fan bra 😱😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Lyssnar på din musik nu Mornell (det som ligger på hemsidan) Låter ju fan bra 😆 :lol: 😱 Vilket band? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Divine Roadtrip Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Lyssnar på din musik nu Mornell (det som ligger på hemsidan) Låter ju fan bra 😆 :lol: 😱 Vilket band? corduroyutd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Divine Roadtrip Extra roligt, för den har jag mixat och mastrat 😱 Kul att du gillar det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Hej 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Hej 😱 Amen tjenare! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Nu är jag hemma. Och nu ska jag laga och äta pommes stripes med café de paris-sås 😆 Såsen som är femma på din innelista alltså 😱 Vad innehåller den såsen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Hej 😱 Amen tjenare! LÄget fan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 MYLO SPELAR PÅ PARADISE PÅ LÖRDAG!!! Fan vad cool! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 MYLO SPELAR PÅ PARADISE PÅ LÖRDAG!!! Fan vad cool! 😆 Jag måste dit. Vilken schysst dag det blir: tenta 13-17, Mylo på kvällen 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Hej 😄 Jaha? 😱 F,låt ville bara retas! 🥰 Tycker inte om att du är så mycket sötare änn mig! 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Hej 😆 Tjena! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 ...he ä int lörnt å förklar för dem som int begrip härtta. Dedär begrep jag 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 Hej 😆 Tjena! 😱 Nu ska jag käka lite filmjölk & corn flakes och sen kolla på en film. Grahn, kan du skriva ner det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 MYLO SPELAR PÅ PARADISE PÅ LÖRDAG!!! Fan vad cool! 😆 Jag måste dit. Vilken schysst dag det blir: tenta 13-17, Mylo på kvällen 😱 Mysigt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Dela Postat 10 oktober 2005 Divine Roadtrip Extra roligt, för den har jag mixat och mastrat 😱 Kul att du gillar det. 😆 Nu ska jag sova... natti natti pöjks Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 10 oktober 2005 Dela Postat 10 oktober 2005 MYLO SPELAR PÅ PARADISE PÅ LÖRDAG!!! Fan vad cool! 🥰 Jag måste dit. Vilken schysst dag det blir: tenta 13-17, Mylo på kvällen 😱 Mysigt 😄 Jag ska fan supa bort måndagen om två veckor 😆 Har tenta i fucking algebra då! Det suger kuk 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts