musik (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Men framförallt undrar jag om NI vet vad en tågbiljett i vanlig andraklass för en person Gbg-Sundsvall med sj kostar under en vanlig vardag, om man beställer via Nätet? 3220 kr T/R!!! För de pengarna kan man ju flyga till Nice T/R och få en övernattning på köpet alternativt Parisweekend med flyg o hotell kostade 2900 kr. Men vet ni vad Förstakalss kostar cirka, om jag tog med mina två bröder också, alltså: Göteborg - Sundsvall med sj T/R, 3 pers, Första klass, vanlig sittplats utan käk. .... 15000 kr! Goddag! Hur kommer detta sig? 😆 :musik
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nämen, alltså, den här farten på spammandet måste vara den högsta någonsin.
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Men framförallt undrar jag om NI vet vad en tågbiljett i vanlig andraklass för en person Gbg-Sundsvall med sj kostar under en vanlig vardag, om man beställer via Nätet? 3220 kr T/R!!! För de pengarna kan man ju flyga till Nice T/R och få en övernattning på köpet alternativt Parisweekend med flyg o hotell kostade 2900 kr. Men vet ni vad Förstakalss kostar cirka, om jag tog med mina två bröder också, alltså: Göteborg - Sundsvall med sj T/R, 3 pers, Första klass, vanlig sittplats utan käk. .... 15000 kr! Goddag! Hur kommer detta sig? 😆 :musik Hahaha, det är ju heeeelt absurt. Det kommer man ju tur och retur till månen för.
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nämen, alltså, den här farten på spammandet måste vara den högsta någonsin. Tänk vad 20 sekunder på flood control kan göra istället för 30! 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nämen, alltså, den här farten på spammandet måste vara den högsta någonsin. This party's pickin' up!!
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nämen, alltså, den här farten på spammandet måste vara den högsta någonsin. Tänk vad 20 sekunder på flood control kan göra istället för 30! 😆 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Redan halvvägs på den här sidan 😆 Och dessutom: 9 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare) 9 medlem(mar): Gote, Pazo, Linus, Pico, musik, mornel, Soundborn, gol, MarcusRombo 😆
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 (redigerat) 9 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)9 medlem(mar): Linus, Gote, Pazo, Pico, musik, mornel, Soundborn, gol, MarcusRombo SKRIV DÅ! EDIT: Vi tänkte samma sak!!! 😆😆😛 Redigerat 1 december 2005 av Linus
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 9 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)9 medlem(mar): Linus, Gote, Pazo, Pico, musik, mornel, Soundborn, gol, MarcusRombo SKRIV DÅ! EDIT: Vi tänkte samma sak!!! 😆😆😛 Jag fyller min kvot!!
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Hahaha, det är ju heeeelt absurt. Det kommer man ju tur och retur till månen för. Ska vi åka till månen? 😆
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Hahaha, det är ju heeeelt absurt. Det kommer man ju tur och retur till månen för. Ska vi åka till månen? 😆 Gärna! Eller så tar vi plan 747 till Sydney!
musik (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Över 3 tusen kr Gbg-Sundsvall...herregud... som mornel sa, absurt! 😆 ska kolla swebus istället... :musik
Tilly Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 (redigerat) En sån där Behringer V-Amp 2 kopplar man gitarren till den, sen till förstärkarn (högtalaren) och så kan man välja en massa olika effekter genom V-Amp:en eller? Hjälp mig lite nu, jag är en synthsnubbe, kan ingenting om gitarrer 😆 Redigerat 1 december 2005 av Soundborn
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 (redigerat) 25 Jag hinner inte räkna 😆 Redigerat 1 december 2005 av Linus
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Hahaha, det är ju heeeelt absurt. Det kommer man ju tur och retur till månen för. Ska vi åka till månen? 😆 Gärna! Eller så tar vi plan 747 till Sydney! Eller så sticker vi och snorklar i Hajsjön.. 😆
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Vi tänkte samma sak!!! 😆 😆 😛 🥰 Sorry, men du använde fel smiley! Det var den här du tänkte använda:
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Men fan... jag letar efter någon låt-snutt/riff jag spelat in, men kan inte hitta det. Jag vet att det finns där någonstans, men det tar ju evigheter att leta upp det.
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 En sån där Behringer V-Amp 2 kopplar man gitarren till den, sen till förstärkarn (högtalaren) och så kan man välja en massa olika effekter genom V-Amp:en eller? Hjälp mig lite nu, jag är en synthsnubbe, kan ingenting om gitarrer 😆 Visst kan man det! Jag är gitarrsnubbe så jag vet sånt.
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 En sån där Behringer V-Amp 2 kopplar man gitarren till den, sen till förstärkarn (högtalaren) och så kan man välja en massa olika effekter genom V-Amp:en eller? Hjälp mig lite nu, jag är en synthsnubbe, kan ingenting om gitarrer 😆 Precis! V-Ampen emulerar en gitarrförstärkare, så du kan likna den vid att koppla in gitarren i en förstärkare och micka upp.
musik (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Undrar vad en biljett T/R med SJ Gbg-Boden ligger på nuförtiden. Det är väl SJ som gjort så att regementena får läggas ned... 😆 :musik
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 (redigerat) EDNA: Neeeeeeeeeeej! Redigerat 1 december 2005 av Linus
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Över 3 tusen kr Gbg-Sundsvall...herregud... som mornel sa, absurt! 😠 ska kolla swebus istället... :musik Sundsvall suger dessutom... är du säker att de inte menar att du får 3000:- om du åker dit? 😄
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 "Anders Jonasson menar att pastor Åke Greens uttalanden om homosexuella kränker cancersjuka. [Anders] hotar att stämma pastor Åke Green för hans uttalande om att sexuell abnormitet är en cancersvulst -Han kränker dem som har cancer genom att få sjukdomen att framstå som någonting smutsigt." HAHAHAHAHAHAHA
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Vi tänkte samma sak!!! 😠 😄 😆 🥰 Sorry, men du använde fel smiley! Det var den här du tänkte använda: Naturligtvis! Jag stavar som en kratta...
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Hahaha, det är ju heeeelt absurt. Det kommer man ju tur och retur till månen för. Ska vi åka till månen? 😠 Gärna! Eller så tar vi plan 747 till Sydney! Är det flyget som kraschar över Lost-ön? Finns en snygg babe där så jag är på! 😄
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 "Anders Jonasson menar att pastor Åke Greens uttalanden om homosexuella kränker cancersjuka. [Anders] hotar att stämma pastor Åke Green för hans uttalande om att sexuell abnormitet är en cancersvulst -Han kränker dem som har cancer genom att få sjukdomen att framstå som någonting smutsigt." HAHAHAHAHAHAHA 😠😄😆
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Vi tänkte samma sak!!! 😠 😄 😆 🥰 Sorry, men du använde fel smiley! Det var den här du tänkte använda: Naturligtvis! Jag stavar som en kratta... Smileylyxi? Det är lugnt, kan hända även den bäste.
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Hahaha, det är ju heeeelt absurt. Det kommer man ju tur och retur till månen för. Ska vi åka till månen? 😄 Gärna! Eller så tar vi plan 747 till Sydney! Är det flyget som kraschar över Lost-ön? Finns en snygg babe där så jag är på! 😆 😠🙂🥰
Recommended Posts