Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 mornel: 1813Pico: 1757 😆 Fast det känns ju nästan som WO när han inte är här... Tror inte det dröjer mer än någon dag så ligger mornel en si så där 100poster före ändå. 🙂
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 😆 😆 🙂 😆 😱 Vänta! Jag kan förklara! *bump* *BUMP* Vänta! Jag kan inte förklara! Om du trampar mig på tån, kallar jag dig nåt fult Om du puttar mig, då slår jag dig i huvudet Om du svingar tillbaka, ska jag klirra din haka Om du kommer med vapen så ska blodet rinna på gatan För saken är den min vän att du och ditt gäng Varenda en kommer att få smaka på däng Skär du mig, ska jag fan hugga dig Gör du hål i mig ska jag fan plugga dig 😱
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 mornel: 1813Pico: 1757 😆 Fast det känns ju nästan som WO när han inte är här... Tror inte det dröjer mer än någon dag så ligger mornel en si så där 100poster före ändå. 🙂 Den riktiga tävlingen måste väl vara att klättra upp till Grahn...
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om du trampar mig på tån, kallar jag dig nåt fultOm du puttar mig, då slår jag dig i huvudet Om du svingar tillbaka, ska jag klirra din haka Om du kommer med vapen så ska blodet rinna på gatan För saken är den min vän att du och ditt gäng Varenda en kommer att få smaka på däng Skär du mig, ska jag fan hugga dig Gör du hål i mig ska jag fan plugga dig 😆 🙂
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 mornel: 1813Pico: 1757 😆 Fast det känns ju nästan som WO när han inte är här... Tror inte det dröjer mer än någon dag så ligger mornel en si så där 100poster före ändå. 😱 Den riktiga tävlingen måste väl vara att klättra upp till Grahn... Nja, den ger jag upp innan jag ens har försökt.. 🙂
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om du trampar mig på tån, kallar jag dig nåt fultOm du puttar mig, då slår jag dig i huvudet Om du svingar tillbaka, ska jag klirra din haka Om du kommer med vapen så ska blodet rinna på gatan För saken är den min vän att du och ditt gäng Varenda en kommer att få smaka på däng Skär du mig, ska jag fan hugga dig Gör du hål i mig ska jag fan plugga dig 😆 😱 🙂
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Get up and celebrate! Yeah!! Idag får man öppna första luckan 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 mornel: 1813Pico: 1757 😆 Fast det känns ju nästan som WO när han inte är här... Tror inte det dröjer mer än någon dag så ligger mornel en si så där 100poster före ändå. 😱 Den riktiga tävlingen måste väl vara att klättra upp till Grahn... Peta ner mig alltså? 🙂
Linus Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Get up and celebrate! Yeah!! Idag får man öppna första luckan 😱 🙂 Första december!! Var har tiden tagit vägen? 😆
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Get up and celebrate! Yeah!! Idag får man öppna första luckan 😱 🙂 Första december!! Var har tiden tagit vägen? 😆 Den ligger där borta... *pekar mot igår"
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Var har tiden tagit vägen? 🙂 Det undrade jag också innan. 😆 Men sen hittade jag den. 😱 Jag hade bara lagt några papper på... 😱
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 mornel: 1813Pico: 1757 🙂 Fast det känns ju nästan som WO när han inte är här... Tror inte det dröjer mer än någon dag så ligger mornel en si så där 100poster före ändå. 😆 Den riktiga tävlingen måste väl vara att klättra upp till Grahn... Peta ner mig alltså? 😱 😱 Det enda som står i vägen är flood control... 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 (redigerat) 😆 Sven: Redigerat 1 december 2005 av Gote
Recommended Posts