Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Näe, nu blire lunch.. har kvar lite tortilla-material från igår.. 😏
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Det kan förstås vara så att Linus ser mig som gud och att han antecknar alla mina klokskaper för den religion han kommer att grunda i mitt namn. 😏
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Eller så går jag bara och köper en basjävel och skjuter upp mikrofon-dravlet.. 😏 Eller så prutar du med dig den billigaste mikrofonen de har när du köper basen... Men nog vare väl... jag som just började släppa tanken om mikrofoner.. 😳 Jo, jag handlar gärna allt i en smäll, lättare att pruta då. Extra strängar, eventuella kablar... vad som helst. 😛
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Näe, nu blire lunch.. Redan? 😏 Jepp, blev ingen frukost så..
Tilly Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 har ni också julklapps panik? jag vette fan vad jag ska köpa till min sambo! Funderar på en mp3 spelare... Plus att jag har 7st syskon barn att köpa till, morsan, mina syskon, sambons föräldrar och bror 😏 Kontot kommer ligga på minus efter jul 😳 Jag funderar på en Distpedal till sambons bror. Jag läste för ett tag sen om behringer pedaler för 600:- stämmer det? Finns det billigare?
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Eller så går jag bara och köper en basjävel och skjuter upp mikrofon-dravlet.. 😏 Eller så prutar du med dig den billigaste mikrofonen de har när du köper basen... Men nog vare väl... jag som just började släppa tanken om mikrofoner.. 😳 Jo, jag handlar gärna allt i en smäll, lättare att pruta då. Extra strängar, eventuella kablar... vad som helst. 😄 Du kan inte deala till dig micken i julklapp från nån släkting med skuldkänslor? 😛
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om man skall ta och spurta ifrån mornel idag kanske... 😳 😏
D Vibe Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Nej fan, nu får vi nog lägga på en rem... En fläktrem dessutom 😏 /Daniel
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 har ni också julklapps panik? jag vette fan vad jag ska köpa till min sambo! Funderar på en mp3 spelare... Plus att jag har 7st syskon barn att köpa till, morsan, mina syskon, sambons föräldrar och bror 😏 Kontot kommer ligga på minus efter jul 😳 Jag funderar på en Distpedal till sambons bror. Jag läste för ett tag sen om behringer pedaler för 600:- stämmer det? Finns det billigare? Behringers pedaler är de billigaste du kan hitta. De kostar mellan typ 400-600 har jag för mig. Jag har dock inte testat någon av dem.
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om man skall ta och spurta ifrån mornel idag kanske... 😄 😎 😆
Gote Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om man skall ta och spurta ifrån mornel idag kanske... 😄 😎 😆 Verkar som mornel antagit utmaingen... 😄
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Oj så gott det var med mat... men jag åt lite väl fort. Kan nästan höra min mammas röst i huvudet "Ska du med tåget?" 😎
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om man skall ta och spurta ifrån mornel idag kanske... 😄 😎 😆 Verkar som mornel antagit utmaingen... 😄 Jag måste få lite mat i magen bara så jag orkar!
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om man skall ta och spurta ifrån mornel idag kanske... 😄 😎 😆 Verkar som mornel antagit utmaingen... 😄 Jag måste få lite mat i magen bara så jag orkar! Då äre kört, pysen! 😄
mornel Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Om man skall ta och spurta ifrån mornel idag kanske... 😄 😎 😄 Verkar som mornel antagit utmaingen... 😄 Jag måste få lite mat i magen bara så jag orkar! Då äre kört, pysen! 😄 😆
Pico Postat 1 december 2005 Postat 1 december 2005 Lite kaffe och en FET snus på maten.. Då leker livet! 😎
Recommended Posts