Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Jag missade nyss ett sömntåg. Nästa går nog inte förrän om en timme, ungefär. Hopplöst. Jag vill ju sova och vakna tidigt imorgon, pigg och utvilad!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag missade nyss ett sömntåg. Nästa går nog inte förrän om en timme, ungefär. Hopplöst. Jag vill ju sova och vakna tidigt imorgon, pigg och utvilad!

Yeah, sånt sucks!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

Jag vet inte huruvida man får konstig blodcirkulation av tjack, men däremot av att vara tjock, M Rombo.

Vad gör ni??

Jag har nyss installerat ett program klart. Jag började 20.30 så det tog sex timmar och tre nedladdningsförsök från Nätet och sedan funkade det inte i alla fall, för den gamla versionen låg kvar och förstörde hela skiten, trots att jag gjort rätt och tryckt rätt för att ta bort den gamla versionen som man skulle. Jag provade igen en gång till då, och då funkade det. Rena turen?

Sedan är det världens sämsta handbok i pdf! Men jag har provat mig fram för att hitta prylarna.

Funkar som det verkar att få fram info:n jag vill ska landa på cd:n vid bränning:

Pre-gaptider, isrc-koder och ställa bränningshastigheten ned till 4x i alla fall.

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gote, kvar på jobbet?

Smakar kaffet sämre där än hemma? ALLA klagar på jobbkaffet...

😉

:musik

Nä, jag gick hem...

Kaffet på jobbet är ju sånt Selecta-skit. Ingen höjdare, men det är bara att bita ihop.

Egentligen är jag med i kaffeklubben på jobbet, så jag behöver inte dricka den sörjan. Vi har en liten espressomaskin som står i en hörna, men man är ju för lat för att fixa sånt varje dag. Det får bli till högtidiliga tillfällen.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gote, kvar på jobbet?

Smakar kaffet sämre där än hemma? ALLA klagar på jobbkaffet...

😉

:musik

Nä, jag gick hem...

Kaffet på jobbet är ju sånt Selecta-skit. Ingen höjdare, men det är bara att bita ihop.

Egentligen är jag med i kaffeklubben på jobbet, så jag behöver inte dricka den sörjan. Vi har en liten espressomaskin som står i en hörna, men man är ju för lat för att fixa sånt varje dag. Det får bli till högtidiliga tillfällen.

Jag jobbade på lager en gång i tiden...

De på kontoret hade verkligen Kaffemaskin Deluxe, medans vi på golvet hade någon apparat som spottade ut rävgift.

Alla nya som kom fick magknip och grejor efter första dagen. Vi andra var härdade.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gote, kvar på jobbet?

Smakar kaffet sämre där än hemma? ALLA klagar på jobbkaffet...

😉

:musik

Nä, jag gick hem...

Kaffet på jobbet är ju sånt Selecta-skit. Ingen höjdare, men det är bara att bita ihop.

Egentligen är jag med i kaffeklubben på jobbet, så jag behöver inte dricka den sörjan. Vi har en liten espressomaskin som står i en hörna, men man är ju för lat för att fixa sånt varje dag. Det får bli till högtidiliga tillfällen.

Jag jobbade på lager en gång i tiden...

De på kontoret hade verkligen Kaffemaskin Deluxe, medans vi på golvet hade någon apparat som spottade ut rävgift.

Alla nya som kom fick magknip och grejor efter första dagen. Vi andra var härdade.. 😉

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...