Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

😉 Får man dricka flädersaft när man är 16?

Om man spär ut den med vatten!

😄

Pazo: Äsch då, bry dig inte om det. Farbror Viktor är nästan lika mysig 😄

haha! Men du är inte tjej å har bröst 😄

Joho... eller... jag är kille, men bröst har jag allt... fast de är inte så stora ... 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

One night in bankok and the world´s your oyster!

The bars are temples but the pearls ain't free

You'll find a god in every golden cloister

And if you're lucky then the god's a she

I can feel an angel sliding up to me

Fyfan va skööön! 😄

Så nu ska jag te ica, å slänga lite soppor före kasnke 😉...hej hej puzzuz!

Link to comment
Dela på andra sajter

😉 Får man dricka flädersaft när man är 16?

Om man spär ut den med vatten!

😄

Pazo: Äsch då, bry dig inte om det. Farbror Viktor är nästan lika mysig 😉

haha! Men du är inte tjej å har bröst 😛

Joho... eller... jag är kille, men bröst har jag allt... fast de är inte så stora ... 😄

😄😄😄😆

Link to comment
Dela på andra sajter

One night in bankok and the world´s your oyster!

The bars are temples but the pearls ain't free

You'll find a god in every golden cloister

And if you're lucky then the god's a she

I can feel an angel sliding up to me

Fyfan va skööön! 😄

Så nu ska jag te ica, å slänga lite soppor före kasnke 😉...hej hej puzzuz!

Inte Chess verisonen utan Vinyshakers mixen såklart! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu är jag hemma. Och nu ska jag laga och äta pommes stripes med café de paris-sås 😉

Vad är det för sås?

Själv värmde jag upp lite thai-wok jag svängde ihop i fredags.

Det där har vi ju gått igenom förut. Det är god sås! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag hemma. Och nu ska jag laga och äta pommes stripes med café de paris-sås 😉

Vad är det för sås?

Själv värmde jag upp lite thai-wok jag svängde ihop i fredags.

Det där har vi ju gått igenom förut. Det är god sås! 😄

Det kanske vi har ja. Jag borde söka innan jag postar frågor 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Coolt! Insåg just vilken NOOB jag är 😱

Vetinte enns hur man postar bilder!! 😄

Hahaha, imponerande.

Edit: tryck på img-knappen ovanför textfältet när du skriver ett inlägg, klistra sedan in adressen till bilden i rutan som poppar upp och sedan ok. Klart!

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu är jag hemma. Och nu ska jag laga och äta pommes stripes med café de paris-sås 😄

Vad är det för sås?

Själv värmde jag upp lite thai-wok jag svängde ihop i fredags.

Det där har vi ju gått igenom förut. Det är god sås! 😎

Det kanske vi har ja. Jag borde söka innan jag postar frågor 🙂

Precis! 😱😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Grymt stor eloge till er som bara orkar hålla igång den här tråden

Tack ska du brojd. Grymt stor eloge till dig som kikar in!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jahapp, nehepp, ahapp. Nu pajja lampan. Den bara slocknade! Fast, det kanske den hade anledning till.

Lampan ser ut så här: 11766_PE089062_S4.jpg

Alltså två armar som går upp till sjävla halogenlampan. I den ena armen strömmar positiv ström, resp. negativ. Rätt logiskt. Eftersom att den här datorn är så fruktansvärt seg, behöver jag sysselsätta mej mellan laddningstiderna. Min lilla sysselsättning tills nu var att ta ett metallföremål och hålla det emellan armarna så att lampan kortsluts. Den slocknar alltså. När detta händer uppstår små gnistar. Det tyckte jag var väldigt roligt. Och jag utvecklade min "lilla hobby" och skulle se hur länge jag kunde hålla metallföremålet däremellan innan det började glöda. Metallföremålet var ett lagom tjockt aluminiumrör. Men det han inte börja glöda förrän sidan laddats färdigt. Så jag tog bort föremålet och koncentrerade mej på datorn. Lampan började lysa igen. Men efter nån minut slocknade lampan. Den bara dog...

FÖRLÅÅÅÅT MIN LILLA LAMPA! julli-mimer.gif Du har varit en trogen vän genom hela det här året. Du ansträngde dej hela tiden för att fortsätta lysa. Lysa upp och hjälpa mej att se. Tack vare dig fick alla medlemmar sina svar på forumet här på Studio lite snabbare, för att jag inte behövde leta efter tangenterna i mörkret. Men nu sitter jag här ändå. I mörkret och söker tangenterna i mörkret. Du svettades varje gång jag tände dig. Du blev varm och lyste starkt, bara för min skull. Du värmde gott.

Än en gång: FÖRLÅT! julli-cry.gif

R.I.P Min lilla lampa julli-byebye.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kanske räcker med att byta lampan, iHz? Annars får du försöka laga den, alternativt skaffa en ny. Inte kan du sitta i mörkret.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jahapp, nehepp, ahapp. Nu pajja lampan. Den bara slocknade! Fast, det kanske den hade anledning till.

Lampan ser ut så här: 11766_PE089062_S4.jpg

Alltså två armar som går upp till sjävla halogenlampan. I den ena armen strömmar positiv ström, resp. negativ. Rätt logiskt. Eftersom att den här datorn är så fruktansvärt seg, behöver jag sysselsätta mej mellan laddningstiderna. Min lilla sysselsättning tills nu var att ta ett metallföremål och hålla det emellan armarna så att lampan kortsluts. Den slocknar alltså. När detta händer uppstår små gnistar. Det tyckte jag var väldigt roligt. Och jag utvecklade min "lilla hobby" och skulle se hur länge jag kunde hålla metallföremålet däremellan innan det började glöda. Metallföremålet var ett lagom tjockt aluminiumrör. Men det han inte börja glöda förrän sidan laddats färdigt. Så jag tog bort föremålet och koncentrerade mej på datorn. Lampan började lysa igen. Men efter nån minut slocknade lampan. Den bara dog...

FÖRLÅÅÅÅT MIN LILLA LAMPA! julli-mimer.gif Du har varit en trogen vän genom hela det här året. Du ansträngde dej hela tiden för att fortsätta lysa. Lysa upp och hjälpa mej att se. Tack vare dig fick alla medlemmar sina svar på forumet här på Studio lite snabbare, för att jag inte behövde leta efter tangenterna i mörkret. Men nu sitter jag här ändå. I mörkret och söker tangenterna i mörkret. Du svettades varje gång jag tände dig. Du blev varm och lyste starkt, bara för min skull. Du värmde gott.

Än en gång: FÖRLÅT! julli-cry.gif

R.I.P Min lilla lampa julli-byebye.gif

Jag hade också en sån lampa en gång i tiden.

Den var också min favoritlampa...

RIP iHz Lampa

julli-cry.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Jahapp, nehepp, ahapp. Nu pajja lampan. Den bara slocknade! Fast, det kanske den hade anledning till.

Lampan ser ut så här: 11766_PE089062_S4.jpg

Alltså två armar som går upp till sjävla halogenlampan. I den ena armen strömmar positiv ström, resp. negativ. Rätt logiskt. Eftersom att den här datorn är så fruktansvärt seg, behöver jag sysselsätta mej mellan laddningstiderna. Min lilla sysselsättning tills nu var att ta ett metallföremål och hålla det emellan armarna så att lampan kortsluts. Den slocknar alltså. När detta händer uppstår små gnistar. Det tyckte jag var väldigt roligt. Och jag utvecklade min "lilla hobby" och skulle se hur länge jag kunde hålla metallföremålet däremellan innan det började glöda. Metallföremålet var ett lagom tjockt aluminiumrör. Men det han inte börja glöda förrän sidan laddats färdigt. Så jag tog bort föremålet och koncentrerade mej på datorn. Lampan började lysa igen. Men efter nån minut slocknade lampan. Den bara dog...

FÖRLÅÅÅÅT MIN LILLA LAMPA! julli-mimer.gif Du har varit en trogen vän genom hela det här året. Du ansträngde dej hela tiden för att fortsätta lysa. Lysa upp och hjälpa mej att se. Tack vare dig fick alla medlemmar sina svar på forumet här på Studio lite snabbare, för att jag inte behövde leta efter tangenterna i mörkret. Men nu sitter jag här ändå. I mörkret och söker tangenterna i mörkret. Du svettades varje gång jag tände dig. Du blev varm och lyste starkt, bara för min skull. Du värmde gott.

Än en gång: FÖRLÅT! julli-cry.gif

R.I.P Min lilla lampa julli-byebye.gif

Jag har EXAKT en sån lampa på mitt skrivbord också! Och den slocknade EXAKT igår! 😱 Dock inte av EXAKT samma anledning. Min gamla skrivbordslampa som inte är av EXAKT samma modell står av nån anledning kvar här i rummet och det visar sig att själva glödlampan är av EXAKT samma modell så det var bara att byta. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Oddjob - Return of the party animal

😆

😱

Va e de? :rolleyes:

En tysk-spansk säl

EDIT: Ville har fel.

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...