musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 *Är inne och brötar på Grahns enormt flashiga Hemsida!!* 😠😕
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 *Är inne och brötar på Grahns enormt flashiga Hemsida!!* 😠 😠 Nice! 😠 😕
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Kompetent! Sjungande gitarr, piano, trummor och go orgel samt bas. Allt själv? "Visa från Berget" är en Cover va? 😠 :musik
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 (redigerat) Kompetent! Sjungande gitarr, piano, trummor och go orgel samt bas. Allt själv? "Visa från Berget" är en Cover va? 😕 :musik Visa från Berget äger! 😠 (Den går i min mp3-spelare... men psst... säg inget till upphovsmannen!) Redigerat 30 november 2005 av Pico
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag tänkte inte så mycket på hur låten gick, det var TITELN jag kände igen!! Den där"Soft guitar"... ...är Carlos Santana storas idolen? 😠 :musiken
Pazo Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Fan vad ni ligger i nu! Jag känner mig utanför! Word! 😠
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Orgelljudet och trummor låter verkligen autentiskt!! Vad är det för mjukvaruorgel? 😠 :musik
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Fasiken va många besökare det är här! Något nytt från Arbetsförnedringen då?
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 GRYMT BRA I ALLA FALL! *tummen upp för Grahn* 😠 :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Någon har sökt på mitt namn på Eniro.se! Och använt bara gemener! Jag älskar internet 😠 Och från sökresultaten sedan hoppat in på min blogg!
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Det är attack på strängarna som påminner lite om Santana, en blygsam mandolintendens...svårt att förklara hehe.... Själv refererar folk till Neil Young, Scotti Moore (Elvis band) o.d. när de hör mig. Jag spelar nog rätt rytmiskt och intensivt. 😠 :musik
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Fasiken va många besökare det är här! Något nytt från Arbetsförnedringen då? Njae. Samma vanliga fast med nya namn på alla "åtgärder". Han bjöd på kaffe iallafall. 😠 hehe "Jag kan tyvärr inte ge dig ett jobb men... vill du ha en kopp kaffe?"
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Fasiken va många besökare det är här! Något nytt från Arbetsförnedringen då? Njae. Samma vanliga fast med nya namn på alla "åtgärder". Han bjöd på kaffe iallafall. 😠 hehe "Jag kan tyvärr inte ge dig ett jobb men... vill du ha en kopp kaffe?" Han lirar bas i mitt band förresten. 😕 Jävla sjysst snubbe på fritiden. Ahh.. 😠
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Gote, kvar på jobbet? Smakar kaffet sämre där än hemma? ALLA klagar på jobbkaffet... 😠 :musik
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 ...det beror lite på vilken gitarr man hamnar bakom också...för att inte tala om vilket instrument... ...hamnar jag bakom ett piano blir det nästan alltid klassiskt. 😠 :musik
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Har nån koll på när de sänder vinnarmiken till mig? Har alla tävlat förresten? :musik
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 GRYMT BRA I ALLA FALL! *tummen upp för Grahn* 😠 :musik Vad för låt vad för låt vad för låt?! Länk länk länk?! 😠😕😠
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 ...det beror lite på vilken gitarr man hamnar bakom också...för att inte tala om vilket instrument... ...hamnar jag bakom ett piano blir det nästan alltid klassiskt. 😠 :musik Hamnar jag bakom ett piano blir det ett klassiskt fiasko.. 😕
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Marcus Rombo: jag klickade bara på Grahns www-symbol, så kom jag till en fantastisk sida. Din var svårare att hitta på det viset. 😠 :musik
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 (redigerat) GRYMT BRA I ALLA FALL! *tummen upp för Grahn* 🙂 :musik Vad för låt vad för låt vad för låt?! Länk länk länk?! 😠😠😠 Kolla på min hemsida till exempel. 😕 Karl-Bertil: ...musik hann före. 😠 Du har verkligen lagt ned hela din själ i hemsidan.. 😆 Edit: Kan inte stava... 😠 Redigerat 30 november 2005 av Pico
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Njaaee...det LÅTER klassiskt i alla fall. 😄 Men jag skrev faktiskt en symfoni när jag var 18. Brorsan däremot (han som sjöng på radion förut alltså) är skolad i klassiskt piano och klarinett för kommunla och privata lärare samt självlärd på bas, gitarr och annat smått och gott. :musik
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 ...så det är väl han som får kallas musiker på riktigt. Om jag skulle ta och skära upp fransyskan nu. Jag har ju inte ätit middag ännu! :musik
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 (redigerat) Hmm.... Från Spectrasonics... "This is a short but very dramatic demo of how rich Atmosphere can sound. All the textures are coming from Atmosphere, and the piece is augmented very nicely with Tob's own free (and world famous!) G-Town ambient percussion samples. Pretty amazing when combined with Atmosphere like this...great combo! 100% Atmosphere with G-Town percussion" Free? Vart? Gimme? Någon som vet? Update: Hittade.. Legaltorrents.com Scrolla ned till G-Town Church Sampling. Finns i Wav och Gigastudio-format. Redigerat 30 november 2005 av Pico
Recommended Posts