Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 sådärja! nu har jag köpt mer minne...kan va bra å ha. Grattis! 😆 Hur gick det på det där andra stället då? 😆
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Linus, jag får spel snart. Jag får det inte att funka!! 😆 Jag får spel för att musik glömt en viss bild i första inlägget på denna sida. Den här? 😆
Linus Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Nepp! 😆 Men 1030 ska jag ha! Och då kanske du anar vad jag menade med 1029 också 😆
Linus Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Kaffe och tortillas. Mums. 😆 Nae, mazarintårta!
Tilly Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 (redigerat) mmmmmm mazarintårta 😆 Redigerat 30 november 2005 av Soundborn
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Kaffe och tortillas. Mums. 😆 Nae, mazarintårta! 😆 Du har inte så mycket att du kan lägga upp ett par bitar här? 😆
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 mmmmmm tortillas*låter som homer* Mmmmm... unprocessed fish sticks...
Linus Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Kaffe och tortillas. Mums. 😆 Nae, mazarintårta! 😆 Du har inte så mycket att du kan lägga upp ett par bitar här? 😆 Gratis? 😮
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Kaffe och tortillas. Mums. 😆 Nae, mazarintårta! 😆 Du har inte så mycket att du kan lägga upp ett par bitar här? 😆 Gratis? 😮 Nej, inte gratis. Grattis! På namnsdagen.
Linus Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Kaffe och tortillas. Mums. 😆 Nae, mazarintårta! 😆 Du har inte så mycket att du kan lägga upp ett par bitar här? 😆 Gratis? 😮 Nej, inte gratis. Grattis! På namnsdagen. Just det ja... Men jag fick inte nåt när jag hade namnsdag 🙁
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Ävafan, här har du en tjuga Linus: Det måste väl räcka till en liten smula?
Linus Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 (redigerat) Ävafan, här har du en tjuga Linus: Det måste väl räcka till en liten smula? 😆 Här kommer den: . Redigerat 30 november 2005 av Linus
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag håller på att meka med min trancelåt men jag har kört fast litegrand 😆
Tilly Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag håller på att meka med min trancelåt men jag har kört fast litegrand 😆 asså producerar du trance mornel? Niiiiiice 😆 Kan man inte få höra lite 😆
Tilly Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 . Nej, ser du inte den lilla smulan ovan? 😆 Aha jag började rengöra skärmen och tänkte "Faaaan det går ju inte bort, säkert nånting innanför" 😆
Linus Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 . Nej, ser du inte den lilla smulan ovan? 😆 Aha jag började rengöra skärmen och tänkte "Faaaan det går ju inte bort, säkert nånting innanför" 😆 😆
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag håller på att meka med min trancelåt men jag har kört fast litegrand 😎 asså producerar du trance mornel? Niiiiiice 😛 Kan man inte få höra lite 🙂 Egentligen gör jag inte det, men jag försöker då och då för att se om jag kan det. Jag ska inte sticka under stol med att jag lyssnar lite på trance, och det är alltid kul att se vad man kan återskapa. Jag kan lägga upp en snutt så kan du få höra (och komma med tips 😛 )
Tilly Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag håller på att meka med min trancelåt men jag har kört fast litegrand 😎 asså producerar du trance mornel? Niiiiiice 😛 Kan man inte få höra lite 🙂 Egentligen gör jag inte det, men jag försöker då och då för att se om jag kan det. Jag ska inte sticka under stol med att jag lyssnar lite på trance, och det är alltid kul att se vad man kan återskapa. Jag kan lägga upp en snutt så kan du få höra (och komma med tips 😛 ) Jafan självklart vill vi höra 🙂 Ska åka från jobbet nu snart! Lyssnar när jag kommit hem sen! vad pysslar du med vanligtvis då?
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag håller på att meka med min trancelåt men jag har kört fast litegrand 😎 asså producerar du trance mornel? Niiiiiice 😛 Kan man inte få höra lite 🙂 Egentligen gör jag inte det, men jag försöker då och då för att se om jag kan det. Jag ska inte sticka under stol med att jag lyssnar lite på trance, och det är alltid kul att se vad man kan återskapa. Jag kan lägga upp en snutt så kan du få höra (och komma med tips 😛 ) Jafan självklart vill vi höra 🙂 Ska åka från jobbet nu snart! Lyssnar när jag kommit hem sen! vad pysslar du med vanligtvis då? I vanliga fall spelar jag mest i (indie)pop/rockband eller gör (försöker i alla fall) sval, mesig electronica i stil med Barbara Morgenstern eller Efterklang. 🙂
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Ävafan, här har du en tjuga Linus: Det måste väl räcka till en liten smula? 😛 Här kommer den: . Mums!! 😎 Fan, nu är jag helt proppmätt! 😛
Recommended Posts