Tilly Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Compaq FAQ: Where do I find the "Any" key on my keyboard? (FAQ2859) 😮 😛 Nån som har sett det avsnittet med simpsons när han ska jobba hemma? Han letar efter "any key" 😛
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Compaq FAQ: Where do I find the "Any" key on my keyboard? (FAQ2859) 😮 😛
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Om man har en bild på 16000 byte, kan man på nåt sätt behandla den så antalet minskar, eller leder varje behandling till att bilden ökar? Fattar nån? 😮 :musik
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 //rasse (Den som alltid skiter i stavningen) Skiter i stavningen? Jag tänker aldrig på det, men det blir rätt ändå. Det måste vara väldigt jobbigt att skriva om man hela tiden behöver tänka på stavningen. Som det är nu rör sig mina fingrar på tangentbordet lite som munnen rör sig när jag pratar, det bara händer. knaZit!
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Om man har en bild på 16000 byte, kan man på nåt sätt behandla den så antalet minskar, eller leder varje behandling till att bilden ökar? Fattar nån? 😮 :musik Genom att konvertera den till något annat format kan den bli mindre. Jpeg, till exempel passar bra för fotografier och andra komplexa bilder, medan gif lämpar sig bättre för bilder med få färger, exempelvis bilder ritade i paintbrush.
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Om man har en bild på 16000 byte, kan man på nåt sätt behandla den så antalet minskar, eller leder varje behandling till att bilden ökar? Fattar nån? 😮 :musik Genom att konvertera den till något annat format kan den bli mindre. Jpeg, till exempel passar bra för fotografier och andra komplexa bilder, medan gif lämpar sig bättre för bilder med få färger, exempelvis bilder ritade i paintbrush. Man kan också variera kvaliteten, färgdjup m.m. inom varje filformat. Så nog går det att ändra filstorlek allt!!
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag tycker mp3-demo:n med den nära uppmikade flygeln (Clavia Nord Electro 2) låter för jäkla bra!! snusk :musik
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Är det förresten nån som har en ny smiley till mig? Jag tror jag har skrivit alla redan. Känns som jag bara återvinner nu...
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Är det förresten nån som har en ny smiley till mig? Jag tror jag har skrivit alla redan. Känns som jag bara återvinner nu... Varsågod:
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Är det förresten nån som har en ny smiley till mig? Jag tror jag har skrivit alla redan. Känns som jag bara återvinner nu... Varsågod: Tack!!
Tilly Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Är det förresten nån som har en ny smiley till mig? Jag tror jag har skrivit alla redan. Känns som jag bara återvinner nu...
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Är det förresten nån som har en ny smiley till mig? Jag tror jag har skrivit alla redan. Känns som jag bara återvinner nu... Tack!!
Tilly Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Är det förresten nån som har en ny smiley till mig? Jag tror jag har skrivit alla redan. Känns som jag bara återvinner nu... Varsågod: Fan du hann före!!!!
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 ...*tassar iväg* visst var det snuskigt bra! :musik
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Compaq FAQ: Where do I find the "Any" key on my keyboard? (FAQ2859) 😆 😆 Nån som har sett det avsnittet med simpsons när han ska jobba hemma? Han letar efter "any key" 😆 "You are too fat to dial!"
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 I går sa de på TV att det knappt finns en skådis i Sverige som inte har paparazzis efter sig!! Urkul! 😆 :musik
Tilly Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 (redigerat) I går sa de på TV att det knappt finns en skådis i Sverige som inte har paparazzis efter sig!! Urkul! 😆 :musik Undra hur det ska gå för han stackars Tore som var med i FCZ 😆 Edit: Skådis? Jaha ja, trodde det gällde kändisar också, dom alla blir ju det efter dokusåpor 😆 Redigerat 30 november 2005 av Soundborn
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Linus, jag får spel snart. Jag får det inte att funka!! 😆
Linus Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Linus, jag får spel snart. Jag får det inte att funka!! 😆 Jag får spel för att musik glömt en viss bild i första inlägget på denna sida.
Recommended Posts