Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 https://www.studio.se/index.php?act=Searc...lite=tiddelipom 😱
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Det är ju så att alla tangenter ser likadana ut hehehe..... Det är upphöjda c på andra oktaven. 😱
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag har inte tvättat fönstrena... Tiddelipom!
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 C#? Dålig ton i vilket fall, den kan du strunta i tycker jag 😱
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Det är ju så att alla tangenter ser likadana ut hehehe..... Det är upphöjda c på andra oktaven. 😱 Fanken också! Jag spelar några låtar i A, och då behöver jag den... 🙂
musik (oregistrerad) Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 I vilket fall ska jag äta ärtsoppa nu, för annars har jag ju inget att skita ut och det vore ju synd, eftersom jag gick ut i kylan igår och köpte toapapper... Ajöken! 😱 :musik
Tilly Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 I vilket fall ska jag äta ärtsoppa nu, för annars har jag ju inget att skita ut och det vore ju synd, eftersom jag gick ut i kylan igår och köpte toapapper... Ajöken! 🙂 :musik 😱 Mmmm ärtsoppa
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 I vilket fall ska jag äta ärtsoppa nu, för annars har jag ju inget att skita ut och det vore ju synd, eftersom jag gick ut i kylan igår och köpte toapapper... Ajöken! 😄 :musik Extra mjukt? 😕😳😆
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 100 poster efter mornel... 😳 Din rackare! Du får inte knappa in på mig när jag på universitetet.
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 100 poster efter mornel... 😳 Din rackare! Du får inte knappa in på mig när jag på universitetet. Asch då... 😕
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag har fö inte fått Studio idag heller. funderar på att maila pren.
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 100 poster efter mornel... 😳 Där har vi förklaringen till ditt brutalspammande... 😕 * flåsar dig i nacken *
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag har fö inte fått Studio idag heller. funderar på att maila pren. Hmm, finns den ute i handeln ännu, eller... nevermind. Såg just bannern! 😳
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 100 poster efter mornel... 😳 Där har vi förklaringen till ditt brutalspammande... 😆 * flåsar dig i nacken * 😕
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag har fö inte fått Studio idag heller. funderar på att maila pren. Hmm, finns den ute i handeln ännu, eller... nevermind. Såg just bannern! 😳 Jag har adblockat bannern, men så vitt jag vet kom den ut i handeln igår och hem till Gote (om jag inte minns fel?) redan i fredags.
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag har fö inte fått Studio idag heller. funderar på att maila pren. Hmm, finns den ute i handeln ännu, eller... nevermind. Såg just bannern! 😳 Jag har adblockat bannern, men så vitt jag vet kom den ut i handeln igår och hem till Gote (om jag inte minns fel?) redan i fredags. 29:e står det på bannern.
mornel Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag har fö inte fått Studio idag heller. funderar på att maila pren. Hmm, finns den ute i handeln ännu, eller... nevermind. Såg just bannern! 😳 Jag har adblockat bannern, men så vitt jag vet kom den ut i handeln igår och hem till Gote (om jag inte minns fel?) redan i fredags. 29:e står det på bannern. Och idag är det den 30e, alltså mindes jag rätt.
Gote Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag har fö inte fått Studio idag heller. funderar på att maila pren. Hmm, finns den ute i handeln ännu, eller... nevermind. Såg just bannern! 😳 Jag har adblockat bannern, men så vitt jag vet kom den ut i handeln igår och hem till Gote (om jag inte minns fel?) redan i fredags. Ditt minne serverar dig väl!
Pico Postat 30 november 2005 Postat 30 november 2005 Jag har fö inte fått Studio idag heller. funderar på att maila pren. Hmm, finns den ute i handeln ännu, eller... nevermind. Såg just bannern! 😳 Jag har adblockat bannern, men så vitt jag vet kom den ut i handeln igår och hem till Gote (om jag inte minns fel?) redan i fredags. Ditt minne serverar dig väl! En stor stark tack! *mmm, den minns jag!*
Recommended Posts