Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Linus: du menar att du föreslår mig två stycken DVD-spelare alltså. Burr-Brown och sånt fläskigt är ju bra...min gamla Luxman har ju lagt av och DEN var bra om man säger så...

Två stycken Pioneer kanske då ändå? En med hdd på 80 GB och den där modellen för uppspelning "bara"? Men är ändå inte en cd-spelare bättre på att spela upp cd?

VARFÖR finns det inga snygga dvd-spelare förresten? Designade i träimitation och plastglas, i knallgult eller vadsomhelst... Samma gamla svarta/grå/silver-skit...

Pico: de som jobbar i butik kanske vill hoppas på och ha in dröjsmålsränta och tjäna på det?

Tyvärr slutar de flesta besök med "jag ska fundera på det och kolla mer på hemsidan".

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Två stycken Pioneer kanske då ändå? En med hdd på 80 GB och den där modellen för uppspelning "bara"?
Kanske det, ja 😆
Men är ändå inte en cd-spelare bättre på att spela upp cd?
Den här DVD-spelaren spelar CD med samma kvalitet, som audiofilers CD-spelare gjorde förr...
VARFÖR finns det inga snygga dvd-spelare förresten? Designade i träimitation och plastglas...
Träimitation? Trämönster på ett metallchassi? 😳
Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Linus-Vectro: Jag tänkte att lådorna kunde vara byggda i metall och klädda med träimitation kanske. Eller åtminstone lackade i fräcka färger. Marmorerat, camouflage...oändliga möjligheter.

Själv har jag en DAT med träpaneler från Sony.

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Linus-Vectro: Jag tänkte att lådorna kunde vara byggda i metall och klädda med träimitation kanske. Eller åtminstone lackade i fräcka färger. Marmorerat, camouflage...oändliga möjligheter.

Själv har jag en DAT med träpaneler från Sony.

😳

:musik

Asch... bara och luta mot en spånskiva.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...Som det är nu så ser det ju ut som om varenda DVD-spelare oavsett märke är byggd i samma fabrik...

...Men det kanske de är?

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Klocka ett ska ja till arbetsförmedlingen...kuuuul.............

😳

Men det måste ju finnas en del jobb för en gran så här års?

(Ja, jag har tröttnat själv, för länge sedan... men jag kan inte hålla tillbaks skämten)

Link to comment
Dela på andra sajter

Klocka ett ska ja till arbetsförmedlingen...kuuuul.............

😱

Men det måste ju finnas en del jobb för en gran så här års?

(Ja, jag har tröttnat själv, för länge sedan... men jag kan inte hålla tillbaks skämten)

😆😆😱

Djävla tomte! 😆

😳😆😉

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Grahn...lycka till med det! Det finns säkert nåt bra!

Ligger den i Umeå? Hoppas du är tillbaka klockan 18.00 så du kan höra på www.radio88.fm och se om brorsans eminenta band är med på topplistan där. Röstar du (mail/tfn/vykort), kan du vinna en skiva tydligen med lite tur.

Medlemmarna i bandet har erfarenhet från diverse band/artister: Hadley, Ice, Ingenium, Peter Le Marc, Soundtrack of our lives, Brassdoktorn, Pinko Pinko, Beetroots o.s.v.

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...