Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

musik (oregistrerad)

Igår var jag på SIBA i tre timmar!! Det var rätt kul.

Jag hade knepiga frågor och det slutade med att alla försäljare gick och gömde sig. Jaja, vilken inverkan man har. Till slut kom en snubbe som började sitt arbetspass och inte hann förvarnas.

Nero 6 OEM Reloaded kunde hann sälja till mig för 149;-. Det kan ställa cd-bränningshastigheten, men inte lägga in koder.

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

...Jag vill ju ha ett program som klarar ISRC- och PQ-kodning, ställa mellanrummen mellan låtarna och bränningshatigheten.

...tror jag funnit ett nu som verkar intressant! Sonic Record now! 7.3 Del Suite.

😆

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag hade knepiga frågor och det slutade med att alla försäljare gick och gömde sig. Jaja, vilken inverkan man har. Till slut kom en snubbe som började sitt arbetspass och inte hann förvarnas.

😉

Det är det jag gillar med internetforum. Man kan ducka undan dina frågor utan att skämmas... 😆😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag har version 7 av Sonic Record Now! och det beskrivs jättefint hur man lägger in ISRC-koder o.s.v. och varför t.o.m. bla bla bla rätt mycket....men sedan står det i finstilt!: "det kan hända att din version av Sonic record Now! inte klarar det".

HAHA!!! Det blir till att uppgradera. Till 7.3.

Vad betyder att version 7.3 även fixar UPC-koder?

😆

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...