Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

jaja. Jag ska gå och lägga mig och läsa lite.

droppar väl inte nåt inlägg per dag kanske. hellst ska jag inte öppna forumet...

Förlåt men de är inget fel på er (förutom skandalen med sida 1000 )

det är mig det är fel på (hahahahah)

Puss Gossar. Kommer sakna att skriva mssa inlägg här per dag julli-mimer.gif

😳😱😆

Kollade på sida 1000 .. 😱 . Hur läser ni egentligen 🙂 . Behövde kasta om ordet 2 ggr för att fatta det "förbjudna" ordet i roha.

ROHA!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Hur gick tandläkaren mornel?

Först sa de att de skulle borra upp ett gammalt hål och göra om, sen kom tandläkaren på att hennes assistent hade skrivit fel och att de bara skulle göra en rutinkontroll 😄 Jag blev ganska lättad. Så petade de lite med en såndär hemsk och vass krok och röntgade lite. Har kanske ett kariesangrepp på gång mellan två tänder, men i övrigt var det bra. Imorgon är det jag som köper tandtråd!

Å härmed så döper vi denna tråden till:

TANDTRÅD!

*klirr*

😆😱🙂😳😱

😄😆😆

Precis min humor!

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man bjussa på en jullåt? Min goda vän Josefine har svängt ihop en söt liten dänga. Jag har programmerat trummor och knaster och Åsa Jinder spelar något akustiskt stränginstrument (är det nyckelharpa, hennes huvudinstrument månne? Jag vet inte hur en sån låter). Tanka genast!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Morrn! Idag ska jag komma i tid till skolan! Eller näe, det hinner jag inte.

Det var väl värt ett försök iaf?

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Får man bjussa på en jullåt? Min goda vän Josefine har svängt ihop en söt liten dänga. Jag har programmerat trummor och knaster och Åsa Jinder spelar något akustiskt stränginstrument (är det nyckelharpa, hennes huvudinstrument månne? Jag vet inte hur en sån låter). Tanka genast!

Det vet inte jag heller! 🙁 Grym låt iaf! Jävligt nice.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag var på Bengans igår och köpte två stycken dvd:s, det var så det var. Jag satte också in en fiskgratäng i ugnen när jag kom hem och en timme senare var den klar, men när jag hade ätit drygt halva så tvärsomnade jag. Detta är något jag ALLTID gör när jag äter just fiskgratäng! Varför? Det händer bara då, och oavsett tid på dygnet. Hursomhelst, jag hann inte se och lyssna på konserterna då, så det har jag gjort från klockan 4 nu i morse. Först ut var Cheap Trick från Live in Australia och sedan Jeff Healey Band från Montreauxfestivalen.

🙁

:musik

Redigerat av musik
Link to comment
Dela på andra sajter

jaja. Jag ska gå och lägga mig och läsa lite.

droppar väl inte nåt inlägg per dag kanske. hellst ska jag inte öppna forumet...

Förlåt men de är inget fel på er (förutom skandalen med sida 1000 )

det är mig det är fel på (hahahahah)

Puss Gossar. Kommer sakna att skriva mssa inlägg här per dag julli-mimer.gif

🙁🙁🙁

Förlåt om jag "snodde" ditt inlägg 😉 (på sida 1000 )

Link to comment
Dela på andra sajter

Morn Morn!

Hur är läget med alla idag då ?

Hungrig utav bara helvete... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

LC din Galne Bäng! Hur är läget i Borås?

Är Musiklagret nåt att ha eller är det bara just ett "lager" med gamla överblivna instrument som gått i retur från andra butiker? Hur förklarar man annars att de säljer Gibson 2000 billigare än alla andra ställen?

😉

solstråle//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Får man bjussa på en jullåt? Min goda vän Josefine har svängt ihop en söt liten dänga. Jag har programmerat trummor och knaster och Åsa Jinder spelar något akustiskt stränginstrument (är det nyckelharpa, hennes huvudinstrument månne? Jag vet inte hur en sån låter). Tanka genast!

Det vet inte jag heller! 😉 Grym låt iaf! Jävligt nice.

Kul att du gillade den!

Hu, jag har försovit mig fyrtio minuter. Nu har jag rätt bråttom till ett litet möte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...