Per_a_55 Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Inlägget har har aldrig skrivits av Per_a_55 kl. 10 October 2005, 15:15
mornel Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Morrn. Sista lektionen nu. Försov mig. Missade mötet med rektorn som även studievägledare och mentor skulle närvara på. Har heller inte ätit någonting idag. Är hungrig som ett djur. Jag vill bara hem. vad vill du!?!? 😳 Ingenting 🙁🙁🙁 Snälla, slå mig inte! 🙁🙁🙁 haha...du är nästan två meter lång, jag är 161, å jag skulle slå dig? 😄 Men du borde nästan skärpa dig lite 😛 Två meter!? Hur lång är du Marcus? Det är dumt att missköta skolan, även om det är en enkel utväg för att slippa en massa otroligt jobbiga grejor. 🙁
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Inlägget har har aldrig skrivits av Per_a_55 kl. 10 October 2005, 15:15 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 mornel, jag är runt 195 någonstans. Ja, jag missköter skolan lite, men har ingen plan hur jag ska klara mig utan den 😳 Men jag ordnar det här, som vi brukar säga "Rombo fixar" 😛
mornel Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Här skickar jag snälla smileys som kramar på Marcus och ni postar bara en massa tokigheter! Hrmpf. 😳
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 mornel, jag är runt 195 någonstans. Ja, jag missköter skolan lite, men har ingen plan hur jag ska klara mig utan den 😳 Men jag ordnar det här, som vi brukar säga "Rombo fixar" 😛 Äh! Saker å ting brukar alltid lösa sig 😄
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Här skickar jag snälla smileys som kramar på Marcus och ni postar bara en massa tokigheter! Hrmpf. 😳 Men jag myste ju lite med er 😛
mornel Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 mornel, jag är runt 195 någonstans. Ja, jag missköter skolan lite, men har ingen plan hur jag ska klara mig utan den 😳 Men jag ordnar det här, som vi brukar säga "Rombo fixar" 😛 Oj, det är långt. Jag är 187cm lång, men ser förmodligen dvärglik ut i ditt sällskap. Fixa innan skolan tar slut! Jag har ett par vänner som tänkte att det "fixar sig", nu går de och väntar på att de ska få börja på komvux :/
mornel Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Här skickar jag snälla smileys som kramar på Marcus och ni postar bara en massa tokigheter! Hrmpf. 😳 Men jag myste ju lite med er 😛 Jo jag såg det nu! 😄
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Jag tänkte ju posta den! Väntade bara på rätt tillfälle! 😳
mornel Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 För att sprida lite mer kärlek kan jag bjuda på en fin låt som min kompis Josefine har gjort! Jag har hjälpt till och lagt på lite glitchar, en vectorpad och ett leksakspiano. Your browser does not support the HTML5 audio tag
brojd Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 L.O ...... V.E ..... All I need's my love machine.... Tonite.....tonight!
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Jag tänkte ju posta den! Väntade bara på rätt tillfälle! 🙁 Ah sorry! Du får posten den oxå. Det finns några st kvar... 😳🙁 😛 De gör inget... 😄
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Postat 10 oktober 2005 😱 Du är min lilla gosepöjk Pazo 🥰
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 😱 Du är min lilla gosepöjk Pazo 🥰 hahaha. ohja ohja 😛
mornel Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Uh, nu måste jag till tvättstugan igen. Hoppas att något av torkskåpen är lediga den här gången. Det finns tre tvättstugor i mitt hus. Och sex torkskåp. Det tvättas i två av tvättstugorna just nu - och alla torkskåp är upptagna! Hur går det till!? Jag har aldrig fyllt upp mer än ett torkskåp. Vad gör människor?!
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Postat 10 oktober 2005 Jag älskar Pazo 😱 Jag älskar Pazo 🥰 Jag älskar Pazo 😛 Jag älskar Pazo 🥰 Jag älskar Pazo 🥰 Jag älskar Pazo 🥰 Jag älskar Pazo 🥰 Jag älskar Pazo 🥰
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 mornel, jag är runt 195 någonstans. Ja, jag missköter skolan lite, men har ingen plan hur jag ska klara mig utan den 😱 Men jag ordnar det här, som vi brukar säga "Rombo fixar" 🥰 Oj, det är långt. Jag är 187cm lång, men ser förmodligen dvärglik ut i ditt sällskap. Fixa innan skolan tar slut! Jag har ett par vänner som tänkte att det "fixar sig", nu går de och väntar på att de ska få börja på komvux :/ Äsch. Rombo fixar. Let's get ready to Rombo!!
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Postat 10 oktober 2005 😱 Och Grahn också... förståss... 🥰
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Jag älskar Pazo 🥰Jag älskar Pazo 😛 Jag älskar Pazo 🥰 Jag älskar Pazo 🥰 Jag älskar Pazo 🥰 Jag älskar Pazo 🥰 Jag älskar Pazo 🥰 Jag älskar Pazo 🥰 haha! Vad du tar i! 😱 Nu är min plan iaf fullbordad! I am one of the THREE!!!
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Postat 10 oktober 2005 haha! Vad du tar i! 😱 🥰 VA? Känner inte du exakt likadant för mig? Jag överdrev inte det minsta!!!
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Postat 10 oktober 2005 😱 Och Grahn också... förståss... 🥰 Kom så ska vi mysa, Grahn 😛
Pazo Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 Ska dra å repa med nya bandet nu! 😛 Sjävklart gillar jag dig lika mkt VIktor 😱 haha 🥰
ViktorDenStore Postat 10 oktober 2005 Trådstartare Postat 10 oktober 2005 Ska dra å repa med nya bandet nu! 🥰 Sjävklart gillar jag dig lika mkt VIktor 😱 haha 🥰 Bra 🥰 Lycka till då 🥰 Tänk inte på mig HELA tiden bara 🥰 :wub: 😛
mornel Postat 10 oktober 2005 Postat 10 oktober 2005 mornel, jag är runt 195 någonstans. Ja, jag missköter skolan lite, men har ingen plan hur jag ska klara mig utan den 😱 Men jag ordnar det här, som vi brukar säga "Rombo fixar" 🥰 Oj, det är långt. Jag är 187cm lång, men ser förmodligen dvärglik ut i ditt sällskap. Fixa innan skolan tar slut! Jag har ett par vänner som tänkte att det "fixar sig", nu går de och väntar på att de ska få börja på komvux :/ Äsch. Rombo fixar. Let's get ready to Rombo!! Jag är redo!
Recommended Posts