Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Morrn. Sista lektionen nu. Försov mig. Missade mötet med rektorn som även studievägledare och mentor skulle närvara på. Har heller inte ätit någonting idag. Är hungrig som ett djur. Jag vill bara hem.

vad vill du!?!? 😳

Ingenting 🙁🙁🙁 Snälla, slå mig inte! 🙁🙁🙁

haha...du är nästan två meter lång, jag är 161, å jag skulle slå dig? 😄

Men du borde nästan skärpa dig lite 😛

Två meter!? Hur lång är du Marcus?

Det är dumt att missköta skolan, även om det är en enkel utväg för att slippa en massa otroligt jobbiga grejor. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

mornel, jag är runt 195 någonstans. Ja, jag missköter skolan lite, men har ingen plan hur jag ska klara mig utan den 😳 Men jag ordnar det här, som vi brukar säga "Rombo fixar" 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

mornel, jag är runt 195 någonstans. Ja, jag missköter skolan lite, men har ingen plan hur jag ska klara mig utan den 😳 Men jag ordnar det här, som vi brukar säga "Rombo fixar" 😛

Oj, det är långt. Jag är 187cm lång, men ser förmodligen dvärglik ut i ditt sällskap.

Fixa innan skolan tar slut! Jag har ett par vänner som tänkte att det "fixar sig", nu går de och väntar på att de ska få börja på komvux :/

Link to comment
Dela på andra sajter

Här skickar jag snälla smileys som kramar på Marcus och ni postar bara en massa tokigheter! Hrmpf.

😳

Men jag myste ju lite med er 😛

Jo jag såg det nu! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

För att sprida lite mer kärlek kan jag bjuda på en fin låt som min kompis Josefine har gjort! Jag har hjälpt till och lagt på lite glitchar, en vectorpad och ett leksakspiano. Ladda ner!

Link to comment
Dela på andra sajter

Uh, nu måste jag till tvättstugan igen. Hoppas att något av torkskåpen är lediga den här gången. Det finns tre tvättstugor i mitt hus. Och sex torkskåp. Det tvättas i två av tvättstugorna just nu - och alla torkskåp är upptagna! Hur går det till!? Jag har aldrig fyllt upp mer än ett torkskåp. Vad gör människor?!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
mornel, jag är runt 195 någonstans. Ja, jag missköter skolan lite, men har ingen plan hur jag ska klara mig utan den 😱 Men jag ordnar det här, som vi brukar säga "Rombo fixar"  🥰

Oj, det är långt. Jag är 187cm lång, men ser förmodligen dvärglik ut i ditt sällskap.

Fixa innan skolan tar slut! Jag har ett par vänner som tänkte att det "fixar sig", nu går de och väntar på att de ska få börja på komvux :/

Äsch. Rombo fixar. Let's get ready to Rombo!!

Link to comment
Dela på andra sajter

mornel, jag är runt 195 någonstans. Ja, jag missköter skolan lite, men har ingen plan hur jag ska klara mig utan den 😱 Men jag ordnar det här, som vi brukar säga "Rombo fixar"  🥰

Oj, det är långt. Jag är 187cm lång, men ser förmodligen dvärglik ut i ditt sällskap.

Fixa innan skolan tar slut! Jag har ett par vänner som tänkte att det "fixar sig", nu går de och väntar på att de ska få börja på komvux :/

Äsch. Rombo fixar. Let's get ready to Rombo!!

Jag är redo!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...