Linus Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Vann jag krångligaste-citat-tävlingen? 😕 Jag får be om ursäkt om du uppfattade det så. Jag pratade porr hela tiden... 😕 Sidorna bara flyger förbi. Svårt att hänga med i diskussionen. 😕
mornel Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Ok, någon mer än jag som är uttråkad? *räcker upp handen* Ska vi leka? Okej! Vad ska vi leka? Jag hinner nog inte nu, ska till tandläkaren snart 😕
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Vann jag krångligaste-citat-tävlingen? 😕 Jag får be om ursäkt om du uppfattade det så. Jag pratade porr hela tiden... 😕 Sidorna bara flyger förbi. Svårt att hänga med i diskussionen. 😕 😆 Du är grym!
mornel Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Linus, sparar du en massa citat i en separat textfil?
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Linus, sparar du en massa citat i en separat textfil? Han kanske använder den beryktade sökfunkionen? 😕 Alla har hört talas om den, ingen har sett den...
mornel Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Linus, sparar du en massa citat i en separat textfil? Han kanske använder den beryktade sökfunkionen? 😕 Alla har hört talas om den, ingen har sett den... Jo, men då måste han ju komma ihåg allt.
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Linus, sparar du en massa citat i en separat textfil? Han kanske använder den beryktade sökfunkionen? 😕 Alla har hört talas om den, ingen har sett den... Jo, men då måste han ju komma ihåg allt. Min fru kommer ihåg exakt allt. Linus kanske är en kvinna? 😕
mornel Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Linus, sparar du en massa citat i en separat textfil? Han kanske använder den beryktade sökfunkionen? 😕 Alla har hört talas om den, ingen har sett den... Jo, men då måste han ju komma ihåg allt. Min fru kommer ihåg exakt allt. Linus kanske är en kvinna? 😕 Linus kanske är din fru!
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Linus, sparar du en massa citat i en separat textfil? Han kanske använder den beryktade sökfunkionen? 😕 Alla har hört talas om den, ingen har sett den... Jo, men då måste han ju komma ihåg allt. Min fru kommer ihåg exakt allt. Linus kanske är en kvinna? 😕 Linus kanske är min fru? 😆😕
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Linus, sparar du en massa citat i en separat textfil? Han kanske använder den beryktade sökfunkionen? 😕 Alla har hört talas om den, ingen har sett den... Jo, men då måste han ju komma ihåg allt. Min fru kommer ihåg exakt allt. Linus kanske är en kvinna? 😕 Linus kanske är din fru! Tvillingsjäl!! 😕
Linus Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Linus, sparar du en massa citat i en separat textfil? Han kanske använder den beryktade sökfunkionen? 😕 Alla har hört talas om den, ingen har sett den... Jo, men då måste han ju komma ihåg allt. Min fru kommer ihåg exakt allt. Linus kanske är en kvinna? 😕 Linus kanske är min fru? 😮😆 Jag vill ha en flickvän som är lika galen i musik som jag... 😕 Jag vill också ha en flickvän som är galen i musik!!! Min fru är nämligen inte det... 😳 Jag är visst musikintresserad!
Linus Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Så att du får lika många inlägg som ditt medlemsnummer? 😎 Äntligen nån som förstår mig!! Vill du gifta dig med mig? Ja Soundborn, intrigerna började för länge sedan...
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Linus, sparar du en massa citat i en separat textfil? Han kanske använder den beryktade sökfunkionen? 😕 Alla har hört talas om den, ingen har sett den... Jo, men då måste han ju komma ihåg allt. Min fru kommer ihåg exakt allt. Linus kanske är en kvinna? 😕 Linus kanske är min fru? 😮🤪 Jag vill ha en flickvän som är lika galen i musik som jag... 😎 Jag vill också ha en flickvän som är galen i musik!!! Min fru är nämligen inte det... 😳 Jag är visst musikintresserad! Citatkungen slår till igen!! 😆😆 Jag är inte värdig...
Recommended Posts