Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Nej, om man skulle gå ut i köket och se om man kunde laga till en kopp kaffe...
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 HEJ DÅ! Du har sagt det förr... Fan musik, man kunde nästan tro att du har svårt att slita dig. 😆
Linus Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Det är så löjligt mycket lågstadierödpyjamastomte över den... 😆 😉😆 Min röda tröja är ingen pyjamas, men jag förstår vad du menar 😆 Luvan matchade sådär sött, haha...
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Det är så löjligt mycket lågstadierödpyjamastomte över den... 😆 😆😉😆 Min röda tröja är ingen pyjamas, men jag förstår vad du menar 🙂 Luvan matchade sådär sött, haha... Luvan är verkligen "one size fits all"... 😉
mornel Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Sådärja. Nu har jag installerat Linux på min iPod, i syfte att kunna använda den för ljudinspelning. Har lånat en liten dynamisk "md-mikrofon" av en kompis, men ljudet blir alldeles för svagt Det här kommer inte att fungera.
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Det här kommer inte att fungera. That's the spirit!! Det är aldrig för sent att ge upp!
mornel Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Det här kommer inte att fungera. That's the spirit!! Det är aldrig för sent att ge upp! 😆 Jag kan alltid skaffa nån liten preamp förstås, men då blir åbäket inte tillräckligt mobilt.
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Det här kommer inte att fungera. That's the spirit!! Det är aldrig för sent att ge upp! 😆 Jag kan alltid skaffa nån liten preamp förstås, men då blir åbäket inte tillräckligt mobilt. Eller en annan mik? Icke-md?
mornel Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Det här kommer inte att fungera. That's the spirit!! Det är aldrig för sent att ge upp! 😆 Jag kan alltid skaffa nån liten preamp förstås, men då blir åbäket inte tillräckligt mobilt. Eller en annan mik? Icke-md? Någon sådan har jag inte, då kommer det att kosta pengar!
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Det här kommer inte att fungera. That's the spirit!! Det är aldrig för sent att ge upp! 😆 Jag kan alltid skaffa nån liten preamp förstås, men då blir åbäket inte tillräckligt mobilt. Eller en annan mik? Icke-md? Någon sådan har jag inte, då kommer det att kosta pengar! Kan du inte ladda ner en crackad verison från internet? 😎
Tilly Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 one size fits all"... 😆 😎 Ska införskaffa mig en tröja som jag ska ha på mig på krogen. På den ska det stå "My size fits all" 😆
Linus Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 (redigerat) Sälj iPoden, köp en MD och spela in! 😆 EDIT: Eller gör det inte! SonicStage funkar inte med Mac 😎 Redigerat 29 november 2005 av Linus
D Vibe Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Fy fasen vad dålig jag är på att koka kaffe.. Fy fasen vad dålig jag är på att koka kaffe..
Gote Postat 29 november 2005 Postat 29 november 2005 Fy fasen vad dålig jag är på att koka kaffe.. Fy fasen vad dålig jag är på att koka kaffe.. Det som inte finns på internet finns inte...
Recommended Posts