Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag är redan färdig med kaffet. Har druckit en halv liter, så att jag är säker på att inte somna innan lunch.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag är redan färdig med kaffet. Har druckit en halv liter, så att jag är säker på att inte somna innan lunch.

julli-hop.gif <--- Marcus

Bounce with me!

Link to comment
Dela på andra sajter

ú Ä Äú-ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-úÄ Ä ú

    Disc.count.....: 1 DVD                        Date...........: 10/2005

    Protection.....: SafeDisc 4.60

ú Ä Äú-ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-úÄ Ä ú

              *GROUPS MAY ONLY USE OUR CRACK WITH OUR PERMISSION*

😱

Den var... kul.. 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Hej!

FOOTBALL NEWS:

Idag är det Doncaster Rovers vs Aston Villa på TV, på ViaSat Sport 1 kl 20.45. Vad häftigt! Senast säsongen 2002/03 låg hemmalaget i Conference League (amatörserien). De har pendlat mellan fyran och trean de flesta säsonger under sitt mer än 100-åriga liv, men även legat i amatörserien och vid ett par tillfällen i tvåan. Hur ska de kunna göra något mot Aston Villa från Premier League? Endast underskattning kan hindra dem. Känns nästan lite som FC Z mot Djurgården, fast ändå inte såklart. Doncaster spelar ju i fyran nu, vilket är en proffsserie. Men lönen är ca 20000 kr, medan Villaspelarna har minst 10 ggr den summan.

Doncaster Rovers startades genom att spela mot de handikappade "Deaf and Dumb" förrförra seklet. De storvann och tyckte det var skitkul och bildade förening. Snart fick de då snart möta Rotherham United och förlorade med 8-1. Ned på jorden alltså.

De som ska köpa fotbollsbiljetter till FotbollsVM förresten, köp inte via Svenska Fotbollsförbundet för minst 6000 kr styck, utan hör ev er till FIFA direkt och betala från ca 300 kr (€35) för gruppspelsmatcherna. Vilken skillnad!!

😱

lussekatter säljs om två veckor i affärerna?//:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Tjena!

Inte en endaste klenät eller en enda ****la lussekatt har jag sett i matbutikerna häromkring och inte ens på konditorierna!! Jag såg några vettskrämda pepparkakor i runda burkar. Det är allt. Och julmust endast i 1.5 liters light.

😠

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det göteborg du bor i?

Jag är själv från frölunda i göteborg men bor sedan snart 2 år tillbaka i falun dalarna. Jag minns att jag köpte lussekatter i november på frölunda torg! Jämt, jag älskar lussekatter!

Kan även köpa dom här uppe nu!

Så åk iväg till Frölunda Torg och skaffa dig ett par lussekatter bums!

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det göteborg du bor i?

Jag är själv från frölunda i göteborg men bor sedan snart 2 år tillbaka i falun dalarna. Jag minns att jag köpte lussekatter i november på frölunda torg! Jämt, jag älskar lussekatter!

Kan även köpa dom här uppe nu!

Så åk iväg till Frölunda Torg och skaffa dig ett par lussekatter bums!

Diggar lussekatter, men skippar gärna russinen.

Russinen i sig kan jag äta, men helst ej i bröd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan hemmagjorda lussekatter är godast!

Mmmmm kan man göra dom så stora och tjocka som man själv vill!

Det var som en polare till mig. När han ska göra egna kokkosbollar, så gör han en riktigt stor rund, ser ut som en fotboll. Så sitter han med en gaffel och äter 😠

haha jag vart chockad första gången 😆

😉 <- - - - Så såg jag ut

Redigerat av Soundborn
Link to comment
Dela på andra sajter

Är det göteborg du bor i?

Jag är själv från frölunda i göteborg men bor sedan snart 2 år tillbaka i falun dalarna. Jag minns att jag köpte lussekatter i november på frölunda torg! Jämt, jag älskar lussekatter!

Kan även köpa dom här uppe nu!

Så åk iväg till Frölunda Torg och skaffa dig ett par lussekatter bums!

Diggar lussekatter, men skippar gärna russinen.

Russinen i sig kan jag äta, men helst ej i bröd.

Sanning broder! 😄

Köpte förresten saffransgifflar på ICA igår. Mumsigt värre. Samma deg som lussekatter, men fyllda med mandelmassa. Jag vet inte om det är rock'n'roll, men jag gillar det. 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...