Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Man skulle kunna tycka att det här är att gå lite för långt, men jag har ordnat med julklappar till er allihop. Varsågoda:

julB.gif

jullol.gif

😱

Jag tycker Olsberg skall ordna så att alla dom där går att använda officiellt på julafton! Dom är grymma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Man skulle kunna tycka att det här är att gå lite för långt, men jag har ordnat med julklappar till er allihop. Varsågoda:

julB.gif

jullol.gif

😱

Det här forumet börjar anta bizarra propotioner.

😱

Äsch då, det går snart över! Har man inget pynt i hemmet får man pynta i datorn.. Ingen som har någon snygg julskrivbordsbakgrund? jullol.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Oj. Jag tränade 90 min igår kväll, och har inte sovit någonting inatt. Räcker inte det? Idag går jag 11 timmar i skolan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är här nu. Har sovit riktigt dåligt, framförallt på grund av alla jävla plogbilar som har åkt omkring utanför mitt hus med skrapan hårt nerkörd i asfalten. SKROINK!

😱

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag är här nu. Har sovit riktigt dåligt, framförallt på grund av alla jävla plogbilar som har åkt omkring utanför mitt hus med skrapan hårt nerkörd i asfalten. SKROINK!

😱

Hihi, huvudstaden är inte så bra alla gånger 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är här nu. Har sovit riktigt dåligt, framförallt på grund av alla jävla plogbilar som har åkt omkring utanför mitt hus med skrapan hårt nerkörd i asfalten. SKROINK!

😱

Hihi, huvudstaden är inte så bra alla gånger 😳

Nej, verkligen inte. Fast om de största nackdelarna med att bo på en plats har med snöplogar att göra flyttar jag nog helst inte någon annanstans jullol.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Filip & Fredrik + Lidingö Golfklubb + "huligan-tuta" + irriterade Lidingö-golfare = sanslöst jävla roligt! 😳

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag är här nu. Har sovit riktigt dåligt, framförallt på grund av alla jävla plogbilar som har åkt omkring utanför mitt hus med skrapan hårt nerkörd i asfalten. SKROINK!

😱

Hihi, huvudstaden är inte så bra alla gånger 😳

Nej, verkligen inte. Fast om de största nackdelarna med att bo på en plats har med snöplogar att göra flyttar jag nog helst inte någon annanstans jullol.gif

Sant! 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Min käke är ond 🙁

Stackars!

Nu ska jag iväg. Universitetet hela dan, sen tandläkarbesök. 🙂

Ciao!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...