Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Vad har ni andra för er då?

Själv är jag på jobbet, dricker kaffe, skriver på papper, svarar i telefon och låter allmänt trevlig, skriver på en massa papper igen, snusar, kaffe, svarar i telefon och ger besked, skriver på papper, tar ut snusen och lägger in en ny, hämtar nytt kaffe, tar ett tuggummi, tjafsar med arbetspolarn, skriver på papper igen. Märker att snusen är för liten, tar ut och stoppar in en större, dricker kaffe, svarar i telefon, hjälper en kollega, spotar i papperskorgen, märker att snusen håller på och gå sönder då får jag panik och spottar ut den. Stoppar in en ny, dricker kaffe, hjälper en stackars receptionist med en massa nummer som ska fixas.

ja som ni märker så har jag inget liv på jobbet heller 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad har ni andra för er då?

Själv är jag på jobbet, dricker kaffe, skriver på papper, svarar i telefon och låter allmänt trevlig, skriver på en massa papper igen, snusar, kaffe, svarar i telefon och ger besked, skriver på papper, tar ut snusen och lägger in en ny, hämtar nytt kaffe, tar ett tuggummi, tjafsar med arbetspolarn, skriver på papper igen. Märker att snusen är för liten, tar ut och stoppar in en större, dricker kaffe, svarar i telefon, hjälper en kollega, spotar i papperskorgen, märker att snusen håller på och gå sönder då får jag panik och spottar ut den. Stoppar in en ny, dricker kaffe, hjälper en stackars receptionist med en massa nummer som ska fixas.

ja som ni märker så har jag inget liv på jobbet heller 😄

Va fan jobbar du med egentligen? Officiellt alltså 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Själv lever jag efter "mañana mañana"-modellen idag.

Det började med en försovning, modell "var inte ens i närheten av att vakna vid rätt tid". Istället för att plugga lite som jag borde, spammar jag här istället.

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt, Pluffo!

VAR är din tomteluva? 🙂

Jag satte på både tomteluva och skägg för en liten stund sedan men någonting gick fasligt fel i konverteringen av bilden så allt blev vitt...Och så juligt ska vi inte ha det 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Pannkakor till lunch! Det ni!

Jag tänkte också käka pannkakor till lunch idag 😄

eller plättar rättare sagt! Sådana där man kan köpa färdigt på ica med sylt 🙂

Men det blev 2 kokta med mos i stället 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Pannkakor till lunch! Det ni!

Jag tänkte också käka pannkakor till lunch idag 😄

eller plättar rättare sagt! Sådana där man kan köpa färdigt på ica med sylt 🙂

Men det blev 2 kokta med mos i stället 😆

Fan vad gott...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skulle nog vara ganska fint att se en röd liten tomteluva på din avatar Pluffo!

Vad är det för grej du har där egentligen? 🙂

Verkligen klockrent. Det skulle fånga ångesten ganska bra...

Link to comment
Dela på andra sajter

Det skulle nog vara ganska fint att se en röd liten tomteluva på din avatar Pluffo!

Vad är det för grej du har där egentligen?  😄

Verkligen klockrent. Det skulle fånga ångesten ganska bra...

Det är pågång...var så säkra....just nu tänker jag dock inte släppa den här tråden ur sikte för en sekund 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...