Linus Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Det hinner vi aldrig... 🙂 Fem minuter, det går aldrig. Nä, jag får gissa en ny tid nu. 15:00 kanske?
Pico Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Det hinner vi aldrig... 🙂 Fem minuter, det går aldrig. Nä, jag får gissa en ny tid nu. 15:00 kanske? Kanske det..
Pico Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 (redigerat) Koka lite pären kanske.. Eller blir det pasta? 🙂 Redigerat 28 november 2005 av Pico
Tilly Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Fan kom igen nu gubbar! 15:00 klarar vi det tror ni?
Pico Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Fan kom igen nu gubbar! 15:00 klarar vi det tror ni? Skeptisk... Inlägget har redigerats av Soundborn kl. 28 November 2004, 14:28
Tilly Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Vad har ni andra för er då? Själv är jag på jobbet, dricker kaffe, skriver på papper, svarar i telefon och låter allmänt trevlig, skriver på en massa papper igen, snusar, kaffe, svarar i telefon och ger besked, skriver på papper, tar ut snusen och lägger in en ny, hämtar nytt kaffe, tar ett tuggummi, tjafsar med arbetspolarn, skriver på papper igen. Märker att snusen är för liten, tar ut och stoppar in en större, dricker kaffe, svarar i telefon, hjälper en kollega, spotar i papperskorgen, märker att snusen håller på och gå sönder då får jag panik och spottar ut den. Stoppar in en ny, dricker kaffe, hjälper en stackars receptionist med en massa nummer som ska fixas. ja som ni märker så har jag inget liv på jobbet heller 🙂
Pluffo Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Vad har ni andra för er då? Själv är jag på jobbet, dricker kaffe, skriver på papper, svarar i telefon och låter allmänt trevlig, skriver på en massa papper igen, snusar, kaffe, svarar i telefon och ger besked, skriver på papper, tar ut snusen och lägger in en ny, hämtar nytt kaffe, tar ett tuggummi, tjafsar med arbetspolarn, skriver på papper igen. Märker att snusen är för liten, tar ut och stoppar in en större, dricker kaffe, svarar i telefon, hjälper en kollega, spotar i papperskorgen, märker att snusen håller på och gå sönder då får jag panik och spottar ut den. Stoppar in en ny, dricker kaffe, hjälper en stackars receptionist med en massa nummer som ska fixas. ja som ni märker så har jag inget liv på jobbet heller 😄 Va fan jobbar du med egentligen? Officiellt alltså 🙂
Linus Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 🙂 Inlägget har stulits från MarcusRombo kl. 31 Februari 2085, 04:30.
Gote Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 🙂 Inlägget har stulits från MarcusRombo kl. 31 Februari 2085, 04:30. 😄😆😆
Pico Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Själv lever jag efter "mañana mañana"-modellen idag. Det började med en försovning, modell "var inte ens i närheten av att vakna vid rätt tid". Istället för att plugga lite som jag borde, spammar jag här istället.
Tilly Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Scooter har en låt som heter "Call me Mañana" 🙂
ViktorDenStore Postat 28 november 2005 Trådstartare Postat 28 november 2005 Själv lever jag efter "mañana mañana"-modellen idag.Det började med en försovning, modell "var inte ens i närheten av att vakna vid rätt tid". Istället för att plugga lite som jag borde, spammar jag här istället. Du lever som en "Viktor" 🙂
Pluffo Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 JÄVLAR! Nu är det slutspurt märker jag! Det här kommer att bli stenhårt 🙂😄😆
Pluffo Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Pannkakor till lunch! Det ni! Ja, det är fan inte illa! Man kanske borde följa ditt exempel...hmm...
Pico Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Nu är det slut med Skurt märker jag! Kom ni inte överens? Gäller sambolagen mellan skurtar och vektorer?
Pluffo Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 För övrigt, Pluffo! VAR är din tomteluva? 🙂 Jag satte på både tomteluva och skägg för en liten stund sedan men någonting gick fasligt fel i konverteringen av bilden så allt blev vitt...Och så juligt ska vi inte ha det 😄
Tilly Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Pannkakor till lunch! Det ni! Jag tänkte också käka pannkakor till lunch idag 😄 eller plättar rättare sagt! Sådana där man kan köpa färdigt på ica med sylt 🙂 Men det blev 2 kokta med mos i stället 😆
Pico Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Pannkakor till lunch! Det ni! Jag tänkte också käka pannkakor till lunch idag 😄 eller plättar rättare sagt! Sådana där man kan köpa färdigt på ica med sylt 🙂 Men det blev 2 kokta med mos i stället 😆 Fan vad gott...
Tilly Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Det skulle nog vara ganska fint att se en röd liten tomteluva på din avatar Pluffo! Vad är det för grej du har där egentligen? 🙂
Gote Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Det skulle nog vara ganska fint att se en röd liten tomteluva på din avatar Pluffo! Vad är det för grej du har där egentligen? 🙂 Verkligen klockrent. Det skulle fånga ångesten ganska bra...
Pluffo Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Det skulle nog vara ganska fint att se en röd liten tomteluva på din avatar Pluffo! Vad är det för grej du har där egentligen? 😄 Verkligen klockrent. Det skulle fånga ångesten ganska bra... Det är pågång...var så säkra....just nu tänker jag dock inte släppa den här tråden ur sikte för en sekund 🙂
Tilly Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Haha, fan jag ska som ska ha rast nu. Ska jag sitta kvar här under rasten eller ska jag iväg? hmm, beslutsångest! 😱
Recommended Posts