musik (oregistrerad) Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 (redigerat) Halloj! * Julkalendern slutade jag att följa när jag var nånstans mellan 10-12. * Gote, tack för uppmärksamheten. Fjortisar....haha...var det 12 stycken sa du?! 🙂😉 lasagne//:musik Redigerat 28 november 2005 av musik
Tilly Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Halloj! * Julkalendern slutade jag att följa när jag var nånstans mellan 10-12. * Gote, tack för uppmärksamheten. Fjortisar....haha...var det 12 stycken sa du?! 🙂😉 lasagne//:musik Man blir aldrig för gammal för Jul Kalendern 🙂 Visste du inte att det är därför alla människor skaffar barn tex! Dom måste ha det som ursäkt för att se på den. - Du Gunnar ska du med och ta en öl? -neh kan inte tyvärr inte. Ska se på julkalendern med grabben.
Gote Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Halloj! * Julkalendern slutade jag att följa när jag var nånstans mellan 10-12. * Gote, tack för uppmärksamheten. Fjortisar....haha...var det 12 stycken sa du?! 😆😆 lasagne//:musik 😆
musik (oregistrerad) Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Teskedsgumman var min favorit. Egentligen gillar jag Albert & Herbert också, men minns den inte alls. Trollskogen eller nåt sånt minns en kompis mest, men den såg jag nog aldrig. Sunes jul är väl sämst hittills. 😆 :musik
Tilly Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Jag kommer knappt ihåg teskedsgumman 😆 Sunes Jul gillade jag 😆
Pico Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Teskedsgumman var min favorit. Egentligen gillar jag Albert & Herbert också, men minns den inte alls. Trollskogen eller nåt sånt minns en kompis mest, men den såg jag nog aldrig. Sunes jul är väl sämst hittills. 😆 :musik Albert och Herbert... 😆
Gote Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Teskedsgumman var min favorit. Egentligen gillar jag Albert & Herbert också, men minns den inte alls. Trollskogen eller nåt sånt minns en kompis mest, men den såg jag nog aldrig. Sunes jul är väl sämst hittills. 😆 :musik Albert och Herbert... 😆 Trollskogen är min frus favorit. Hon köpte den på DVD... 😆 Jag minns inte nån julkalender från min barndom, men så var det ju också några decennier sen.
Pico Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Teskedsgumman var min favorit. Egentligen gillar jag Albert & Herbert också, men minns den inte alls. Trollskogen eller nåt sånt minns en kompis mest, men den såg jag nog aldrig. Sunes jul är väl sämst hittills. 😆 :musik Albert och Herbert... 😆 Minns inte speciellt mycket av Albert och Herbert, annat än att jag gillade det. Var bara "fyra och ett halvt" då. 😆 Den har kanske gått i repris också...
Gote Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Grymt hungrig nu... 😆 Fick du nån lasagne över musik? 😆
Linus Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Vi kommer inte att hinna tills 13:35 om ni inte skyndar er!
Pluffo Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 Sunes Jul gillade jag 🙂 Word. Sunes jul är fääääät!!!
Pico Postat 28 november 2005 Postat 28 november 2005 "Testing, testing! Check, check, creditcard!" Hör ni mig? 🙂
Recommended Posts