Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nej, 360 kommer inte vara något förrän det kommer lite vettiga spel som verkligen drar nytta av att den är mycket starkare än xboxen. Jag håller med
mornel Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Ska kolla på videon Pluffo, det där screenshotet (om det nu är det, renderat av spelmotorn alltså) är ganska imponerande måste jag säga.
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Fatta låten jag preci blev klar med 😱 Jamen få höra´ra! 😕😆 Meh du får ju vänta 😳 Måste exportera klart, göra om till mp3, lägga upp, å ge länken 😄
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Fatta låten jag preci blev klar med 😱 Jamen få höra´ra! 😄😆 Nej, skit i det. Lek med Reason 3.0 med mig istället 😕 Ok, nu är jag kanske lite vääääl desperat 😳
Pico Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Fatta låten jag preci blev klar med 😱 Jamen få höra´ra! 😕😆 Meh du får ju vänta 😳 Måste exportera klart, göra om till mp3, lägga upp, å ge länken 😄 Skynda'ra! 😄
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Fatta låten jag preci blev klar med 😆 Jamen få höra´ra! 😄😄 Nej, skit i det. Lek med Reason 3.0 med mig istället 😕 Ok, nu är jag kanske lite vääääl desperat 😳 Jag leker fast med mig själv istället 😄 Vad troru jag gjorde låten i 😱 Så indirekt håller Grahn på med reason 3 just nu 😄
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag leker (...) med mig själv (...) 😕 Det där lät helt fel.
Pico Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Kära Tomten! Jag har varit snäl... jag har inte varit speciellt ela... Kära Tomten, jag har inte tagit ihjäl någon i år! Jag önskar mig följande julklappar av Dig, du stora skäggiga: 1. 4 pepparkakor 2. En prenumeration på Playb... på Studio. 3. Ett leksakståg 4. The Bamse DVD Collection Special Edition, intervju med Vargen. 5. En rosa helikopter.
mornel Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Pluffo: Alan Wake såg onekligen rätt ballt ut. Ruskigt snyggt! Men passa dig för Project Gotham Racing, det var helt ointressant!
Linus Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Är det någon som vill leka och göra en quicke-Reason 3.0 låt? 😕 Det skulle vara ett alternativ... 😳
Pico Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag körde lite bilspel på XBOX. FATTA SÅ JÄVLA TRÅKIGT DET ÄR!!! 😕 ...nu ringer jag facket. 😳 Se pass? 😄
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 SÅÅÅ!!! Här är länkjäveln 😕 Orkar inte direktlänka. Men det är låten featuring pepe winkler. näst längst ner trorja den ligger.Låtplace
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Pluffo: Alan Wake såg onekligen rätt ballt ut. Ruskigt snyggt! Men passa dig för Project Gotham Racing, det var helt ointressant! Ja, jag har aldrig riktigt gillat den där spelserien fullt ut....Körde Metropolis ( första versionen till Dreamcast ) och förutom den underbara musiken så fanns det mycket att önska.
mornel Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 sidan 591 med min inställning Hahaha, det är kul. Jag har inte tänkt på att man kan utöka antalet inlägg per sida.
mornel Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Pluffo: Alan Wake såg onekligen rätt ballt ut. Ruskigt snyggt! Men passa dig för Project Gotham Racing, det var helt ointressant! Ja, jag har aldrig riktigt gillat den där spelserien fullt ut....Körde Metropolis ( första versionen till Dreamcast ) och förutom den underbara musiken så fanns det mycket att önska. Inte ens ljudet hade de fått till. Med en tung subwoofer lät bilarna ändå som mopeder. Men jag tyckte att ettan till originalxboxen var rätt rolig faktiskt.
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 sidan 591 med min inställning Hahaha, det är kul. Jag har inte tänkt på att man kan utöka antalet inlägg per sida. HAHAHA!!! FAN VA SKOOOJ!!! 😆😆😆😆😆😆
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 sidan 591 med min inställning Hahaha, det är kul. Jag har inte tänkt på att man kan utöka antalet inlägg per sida. Inget fusk här om jag får be! 😆
mornel Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Det måste få alla "nämen åh, en ny sida!"-inlägg att se rätt fåniga ut.
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nehe! Här var ni skitkåta på låten sen bara håller ni käft...Var den så dålig? 😆
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nehe! Här var ni skitkåta på låten sen bara håller ni käft...Var den så dålig? 😆 Jag var aldrig kåt men jag tycker att det var rätt schysst. Sidechaining!!! 😆😆 Eller?
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Kära Tomten! Jag har varit snäl... jag har inte varit speciellt ela... Kära Tomten, jag har inte tagit ihjäl någon i år! Jag önskar mig följande julklappar av Dig, du stora skäggiga: 1. bajs 2. bajs 3. bajs 4. bajs 5. bajs Du tycker inte att du är lite väl barnslig nu? 😆😆
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nehe! Här var ni skitkåta på låten sen bara håller ni käft...Var den så dålig? 😆 Näe fan låten var ju skit kool juh. Sjysst remix eller vad det heter. Andra gången jag lyssnar nu. haha! 😆 Var bar aen liten sampling från en låt med. Människan som pratar var föreläsare åt os. han sa Observera hela tiden åt allting och vid helt fel tillfällen! 😆 han var fan rolig å lyssna på. Så vi i klassen kom på att göra en låt. så jag drog å spelade in en föreläsning å gjorde låten idag 😆 😆
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nehe! Här var ni skitkåta på låten sen bara håller ni käft...Var den så dålig? 😆 Jag var aldrig kåt men jag tycker att det var rätt schysst. Sidechaining!!! 😆😆 Eller? Ja. På basen 😆 Gjorde den lite snabbt idag som en rolig grej 😆
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nehe! Här var ni skitkåta på låten sen bara håller ni käft...Var den så dålig? 😆 Näe fan låten var ju skit kool juh. Sjysst remix eller vad det heter. Andra gången jag lyssnar nu. haha! 😆 Var bar aen liten sampling från en låt med. Människan som pratar var föreläsare åt os. han sa Observera hela tiden åt allting och vid helt fel tillfällen! 😆 han var fan rolig å lyssna på. Så vi i klassen kom på att göra en låt. så jag drog å spelade in en föreläsning å gjorde låten idag 😆 😆 Och det hela kommer att sluta med att du får IG, helt utan någon förklaring 😆
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Pluffo: Alan Wake såg onekligen rätt ballt ut. Ruskigt snyggt! Men passa dig för Project Gotham Racing, det var helt ointressant! Ja, jag har aldrig riktigt gillat den där spelserien fullt ut....Körde Metropolis ( första versionen till Dreamcast ) och förutom den underbara musiken så fanns det mycket att önska. Inte ens ljudet hade de fått till. Med en tung subwoofer lät bilarna ändå som mopeder. Men jag tyckte att ettan till originalxboxen var rätt rolig faktiskt. Jag vet inte...alla klagar just på motorljudet...men det kanske bara är jag som är skadad efter att bara ha kört Golf och Audi.
Recommended Posts