Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Ska kolla på videon Pluffo, det där screenshotet (om det nu är det, renderat av spelmotorn alltså) är ganska imponerande måste jag säga.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fatta låten jag preci blev klar med 😆

Jamen få höra´ra! 😄😄

Nej, skit i det. Lek med Reason 3.0 med mig istället 😕

Ok, nu är jag kanske lite vääääl desperat 😳

Jag leker fast med mig själv istället 😄

Vad troru jag gjorde låten i 😱

Så indirekt håller Grahn på med reason 3 just nu 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Kära Tomten!

Jag har varit snäl... jag har inte varit speciellt ela...

Kära Tomten, jag har inte tagit ihjäl någon i år!

Jag önskar mig följande julklappar av Dig, du stora skäggiga:

1. 4 pepparkakor

2. En prenumeration på Playb... på Studio.

3. Ett leksakståg

4. The Bamse DVD Collection Special Edition, intervju med Vargen.

5. En rosa helikopter.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pluffo: Alan Wake såg onekligen rätt ballt ut. Ruskigt snyggt! Men passa dig för Project Gotham Racing, det var helt ointressant!

Ja, jag har aldrig riktigt gillat den där spelserien fullt ut....Körde Metropolis ( första versionen till Dreamcast ) och förutom den underbara musiken så fanns det mycket att önska.

Link to comment
Dela på andra sajter

Pluffo: Alan Wake såg onekligen rätt ballt ut. Ruskigt snyggt! Men passa dig för Project Gotham Racing, det var helt ointressant!

Ja, jag har aldrig riktigt gillat den där spelserien fullt ut....Körde Metropolis ( första versionen till Dreamcast ) och förutom den underbara musiken så fanns det mycket att önska.

Inte ens ljudet hade de fått till. Med en tung subwoofer lät bilarna ändå som mopeder. Men jag tyckte att ettan till originalxboxen var rätt rolig faktiskt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Kära Tomten!

Jag har varit snäl... jag har inte varit speciellt ela...

Kära Tomten, jag har inte tagit ihjäl någon i år!

Jag önskar mig följande julklappar av Dig, du stora skäggiga:

1. bajs

2. bajs

3. bajs

4. bajs

5. bajs

Du tycker inte att du är lite väl barnslig nu? 😆😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nehe! Här var ni skitkåta på låten sen bara håller ni käft...Var den så dålig? 😆

Näe fan låten var ju skit kool juh. Sjysst remix eller vad det heter.

Andra gången jag lyssnar nu.

haha! 😆

Var bar aen liten sampling från en låt med. Människan som pratar var föreläsare åt os. han sa Observera hela tiden åt allting och vid helt fel tillfällen! 😆

han var fan rolig å lyssna på. Så vi i klassen kom på att göra en låt. så jag drog å spelade in en föreläsning å gjorde låten idag 😆

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Nehe! Här var ni skitkåta på låten sen bara håller ni käft...Var den så dålig? 😆

Näe fan låten var ju skit kool juh. Sjysst remix eller vad det heter.

Andra gången jag lyssnar nu.

haha! 😆

Var bar aen liten sampling från en låt med. Människan som pratar var föreläsare åt os. han sa Observera hela tiden åt allting och vid helt fel tillfällen! 😆

han var fan rolig å lyssna på. Så vi i klassen kom på att göra en låt. så jag drog å spelade in en föreläsning å gjorde låten idag 😆

😆

Och det hela kommer att sluta med att du får IG, helt utan någon förklaring 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Pluffo: Alan Wake såg onekligen rätt ballt ut. Ruskigt snyggt! Men passa dig för Project Gotham Racing, det var helt ointressant!

Ja, jag har aldrig riktigt gillat den där spelserien fullt ut....Körde Metropolis ( första versionen till Dreamcast ) och förutom den underbara musiken så fanns det mycket att önska.

Inte ens ljudet hade de fått till. Med en tung subwoofer lät bilarna ändå som mopeder. Men jag tyckte att ettan till originalxboxen var rätt rolig faktiskt.

Jag vet inte...alla klagar just på motorljudet...men det kanske bara är jag som är skadad efter att bara ha kört Golf och Audi.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...