Per_a_55 Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag har stirrat döden i vitögat! (Ätit Yoghurt som passerat bäst före-datumet..) Det är inte så farligt. Med hur många dagar, känns som en relevant fråga? 4 månader? 😉 Jag åt en gång mackor med smör som hade gått ut tre månader innan.... Det är inte roligt att kräkas en hel natt.
mornel Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag har stirrat döden i vitögat! (Ätit Yoghurt som passerat bäst före-datumet..) Det är inte så farligt. Med hur många dagar, känns som en relevant fråga? 4 månader? 😉 Jag åt en gång mackor med smör som hade gått ut tre månader innan.... Det är inte roligt att kräkas en hel natt. Satan, det låter otrevligt.
Pico Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag har stirrat döden i vitögat! (Ätit Yoghurt som passerat bäst före-datumet..) Det är inte så farligt. Med hur många dagar, känns som en relevant fråga? 4 månader? 🙂 Jag åt en gång mackor med smör som hade gått ut tre månader innan.... Det är inte roligt att kräkas en hel natt. Satan, det låter otrevligt. 😉
Per_a_55 Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 (redigerat) Jag har stirrat döden i vitögat! (Ätit Yoghurt som passerat bäst före-datumet..) Det är inte så farligt. Med hur många dagar, känns som en relevant fråga? 4 månader? 🙂 Jag åt en gång mackor med smör som hade gått ut tre månader innan.... Det är inte roligt att kräkas en hel natt. Satan, det låter otrevligt. Jo, det var ingen höjdare, så fort jag kommer någonstans nu och ska äta så kollar jag 😉 Stina: stafning Redigerat 27 november 2005 av Per_a_55
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Hej Marcus! Jag funderade just var du höll hus.. 🤪 Vad kom du fram till då? 🙂 😉 Att du är här! 😉 Så puttinuttigt... MEN DET ÄR FEL!!!!!! Cow & Chicken? 😎 Hell yeah! 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Ko & kyckling? 😉 Har du inte sett det?! 🙂
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 God Morgon! Juice? Ja, tack.
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Ingen som vill köpa Logic Express 7.1? 😉 Klart du vill.
Linus Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Ingen som vill köpa Logic Express 7.1? 😉 Och en Mbox? 🙂
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Ingen som vill köpa Logic Express 7.1? 😉 Klart du vill. Vadå massreklam? 🙂
Linus Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 *gäsp* Jag har tråkigt. Jag skulle kanske lägga mig och se på film?
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 *gäsp* Jag har tråkigt. Jag skulle kanske lägga mig och se på film? Ligga? Varför inte sitta? Och vilken film?
mornel Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 *gäsp* Jag har tråkigt. Jag skulle kanske lägga mig och se på film? Det låter vettigt, om du har något bra att se på vill säga.
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Är det någon som vill leka och göra en quicke-Reason 3.0 låt? 😉
mornel Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nån som vill köpa mitt Crystal X-Box? Hur mycket ska du ha för den? Chippad eller ej?
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Är det någon som vill leka och göra en quicke-Reason 3.0 låt? 😕 Jag vill leka men jag har inte 3.0 😳 4.7 har jag. Nu tycker jag att du är lite vrång 😄
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nån som vill köpa mitt Crystal X-Box? Hur mycket ska du ha för den? Chippad eller ej? Den är inte chippad. En handkontroll och ett spel har jag. Gissa hur mycket jag har spelat det spelet... HEHEHEHE 😳 ...möjligt att det är OLW i den iofs... Men vem vill ha en gammal stenåldersbox? Den 2:a December är framtiden här 😕
mornel Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nån som vill köpa mitt Crystal X-Box? Hur mycket ska du ha för den? Chippad eller ej? Den är inte chippad. En handkontroll och ett spel har jag. Gissa hur mycket jag har spelat det spelet... HEHEHEHE 😕 ...möjligt att det är OLW i den iofs... Inte Estrella?
Pluffo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nån som vill köpa mitt Crystal X-Box? Hur mycket ska du ha för den? Chippad eller ej? Den är inte chippad. En handkontroll och ett spel har jag. Gissa hur mycket jag har spelat det spelet... HEHEHEHE 😳 ...möjligt att det är OLW i den iofs... Men vem vill ha en gammal stenåldersbox? Den 2:a December är framtiden här 😕 Ja vet... 😄😆 Mohahaha! Äh, lägg du dina pengar på Reason 3.0 istället 😱
mornel Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nån som vill köpa mitt Crystal X-Box? Hur mycket ska du ha för den? Chippad eller ej? Den är inte chippad. En handkontroll och ett spel har jag. Gissa hur mycket jag har spelat det spelet... HEHEHEHE 😳 ...möjligt att det är OLW i den iofs... Men vem vill ha en gammal stenåldersbox? Den 2:a December är framtiden här 😕 En kompis jobbar för reklambyrån som ansvarar för 360-lanseringen i Sverige, så jag kunde kila över till kontoret och testa en i förra veckan. Inte särskilt imponernade. Spelade lite Project Gotham Racing och Kameo. Kändes mest som att den största förändringen var lite högre upplösning. Nej, 360 kommer inte vara något förrän det kommer lite vettiga spel som verkligen drar nytta av att den är mycket starkare än xboxen.
Recommended Posts