Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

Tror Grahn tar hem 1000:e sidan, om det finns en sån....

Snöpligt vore ju om någon helt annan nykomling kom in hastigt och norpade sida 1000. Typ en som aldrig tidigare varit på Forumet och som aldrig därefter kommer tebax. Det vore nåt det.

🙁

:musik

Och jag är lur på att någon helt otippad kommer ta den sidan. 🙁

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, lol... hatar när jag söker på forumet och får upp endast denna tråd.

Fet chans jag kommer leta runt på dessa 980sidor. 😆

Du kan ju välja att visa som inlägg istället för trådar 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi inte börja droppa massa produktnamn i tråden också? Så oavsett om folk söker på "Yamaha DX7" eller "synka ADAT" kommer den här tråden att dyka upp som första alternativ...

Bara för att retas med den som letar information, för han/hon får isåfall sitta och läsa igenom allt som skrivs här för att hitta rätt inlägg...  😆

Haha, lysande. Du är så ond vectro. 🙁

Aardvark Ableton Access AcumaLabs ADK Akai AKG Alesis AllenHeath Antares Apex Aphex Apple AppliedAcoustic ArsNova ART Arturia AudioTechnica AudioTrak Audix Avalon BBE Behringer Beyer Beyerdynamic Bias Bitheadz Boss Brauner Cakewalk Casio Celemony ChickenSystems Clavia Clayton CME CMexx Crest Crown Cycling74 Danelectro Dave Smith Denon Digidesign Digitech Drawmer Drum Workshop Echo Edirol Ego Systems Electrix ElectroVoice Elektron Emagic E-mu Ensoniq Epiphone Equation Ernie Ball Evans Event Evolution Fatar Fender Focusrite Fostex FXpansion Gary Garritan Genelec GEM GeneralMusic Giannini Gibson Gretsch Hafler Hammond Hart Hartke Hartmann Hercules HHB Hohner Hughes & Kettner Ibanez IK Multimedia ImageLine Jackson JBL JLCooper Joemeek Kawai Korg Kurzweil Laney Leslie Line6 Mackie Magix Marantz Marshall Martin Midas Midiman MindPrint Moog MOTU MusicXPC Native Instruments Nemesys Neumann Neutrik ...

Shit, det här var jobbigare än vad jag trodde... 🙁

Förlåt Pico! 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi inte börja droppa massa produktnamn i tråden också? Så oavsett om folk söker på "Yamaha DX7" eller "synka ADAT" kommer den här tråden att dyka upp som första alternativ...

Bara för att retas med den som letar information, för han/hon får isåfall sitta och läsa igenom allt som skrivs här för att hitta rätt inlägg...  😆

Haha, lysande. Du är så ond vectro. 🙁

Aardvark Ableton Access AcumaLabs ADK Akai AKG Alesis AllenHeath Antares Apex Aphex Apple AppliedAcoustic ArsNova ART Arturia AudioTechnica AudioTrak Audix Avalon BBE Behringer Beyer Beyerdynamic Bias Bitheadz Boss Brauner Cakewalk Casio Celemony ChickenSystems Clavia Clayton CME CMexx Crest Crown Cycling74 Danelectro Dave Smith Denon Digidesign Digitech Drawmer Drum Workshop Echo Edirol Ego Systems Electrix ElectroVoice Elektron Emagic E-mu Ensoniq Epiphone Equation Ernie Ball Evans Event Evolution Fatar Fender Focusrite Fostex FXpansion Gary Garritan Genelec GEM GeneralMusic Giannini Gibson Gretsch Hafler Hammond Hart Hartke Hartmann Hercules HHB Hohner Hughes & Kettner Ibanez IK Multimedia ImageLine Jackson JBL JLCooper Joemeek Kawai Korg Kurzweil Laney Leslie Line6 Mackie Magix Marantz Marshall Martin Midas Midiman MindPrint Moog MOTU MusicXPC Native Instruments Nemesys Neumann Neutrik ...

Shit, det här var jobbigare än vad jag trodde... 🙁

Förlåt Pico! 🙁

Hahahahahaha

Link to comment
Dela på andra sajter

Tror Grahn tar hem 1000:e sidan, om det finns en sån....

Snöpligt vore ju om någon helt annan nykomling kom in hastigt och norpade sida 1000. Typ en som aldrig tidigare varit på Forumet och som aldrig därefter kommer tebax. Det vore nåt det.

🙁

:musik

Och jag är lur på att någon helt otippad kommer ta den sidan. 🙁

😆

Jag menade med det inte mig själv då.. 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Ska vi inte börja droppa massa produktnamn i tråden också? Så oavsett om folk söker på "Yamaha DX7" eller "synka ADAT" kommer den här tråden att dyka upp som första alternativ...

Bara för att retas med den som letar information, för han/hon får isåfall sitta och läsa igenom allt som skrivs här för att hitta rätt inlägg...  :rolleyes:

Haha, lysande. Du är så ond vectro. 😆

Aardvark Ableton Access AcumaLabs ADK Akai AKG Alesis AllenHeath Antares Apex Aphex Apple AppliedAcoustic ArsNova ART Arturia AudioTechnica AudioTrak Audix Avalon BBE Behringer Beyer Beyerdynamic Bias Bitheadz Boss Brauner Cakewalk Casio Celemony ChickenSystems Clavia Clayton CME CMexx Crest Crown Cycling74 Danelectro Dave Smith Denon Digidesign Digitech Drawmer Drum Workshop Echo Edirol Ego Systems Electrix ElectroVoice Elektron Emagic E-mu Ensoniq Epiphone Equation Ernie Ball Evans Event Evolution Fatar Fender Focusrite Fostex FXpansion Gary Garritan Genelec GEM GeneralMusic Giannini Gibson Gretsch Hafler Hammond Hart Hartke Hartmann Hercules HHB Hohner Hughes & Kettner Ibanez IK Multimedia ImageLine Jackson JBL JLCooper Joemeek Kawai Korg Kurzweil Laney Leslie Line6 Mackie Magix Marantz Marshall Martin Midas Midiman MindPrint Moog MOTU MusicXPC Native Instruments Nemesys Neumann Neutrik ...

Shit, det här var jobbigare än vad jag trodde... 😕

Förlåt Pico! 😉

Oh you!! 😄

Hade jag registrerat mig några dagar tidigare så hade jag vetat om detta. 😏

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan, lol... hatar när jag söker på forumet och får upp endast denna tråd.

Fet chans jag kommer leta runt på dessa 980sidor.  :rolleyes:

Du kan ju välja att visa som inlägg istället för trådar 😆

Ahh men det är ju för fasen briljant! 😏

Och vad handlade inlägget om? Jo, det var en lista på tips jag fick av Musik om vad jag skulle handla. 😕

Nåväl, var en lista, men inga omdömen om prylarna. Tillbaka på ruta ett.

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag hängt upp lampor i trädgården!

Hmm, jag såg "Ett päron till farsa firar jul" igår.

Var det så det gick till? "Ett Per till farsa firar jul" ? :rolleyes:

Yupp! Precis så! 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Vad önskar ni er i julklapp i år? :rolleyes:

Viking...

Då är det bara att hålla tummarna för att du har varit snäll i år då.

Tror inte att jag har varit snäll.... Min kära hustru tycker att jag inte behöver fler gitarrer.... (får nog ge den till mig själv i så fall)

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...