Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 THE MAN One A piece of cloth, strapped onto your mind The man signing of Societies belief The standrard set by those who watch Not to understand the cause The cause of dissbelieving Struggling chants, katalogues Katalogues of people Wich memory remains? Power to remain Power to remain Images of things Deciding what is and whats not Taking a hold of deduction The group The body The march The pack One direction moving in the wrong vector of morality Tha membrane that holds em’ Two A lack of presence Moving you Taking control Feelings A girl A thought A person An image The lack of you Your lack of them Nowing the way This should be over Thus not remain Thus not remain Thus not remain But the man came home Three Extinction... The Erradication of certain thoughts Handing over control Forced control Bought control But not fought control Majorities Sieced under conflict The man easily falls asleep Genocide... Thats all there is Of the right Exile faced upon us Why? Why? Wallets hold the answer And the market place holds the knowhows Fucked up... Four The will Willing to make it Not forced to make it An empathy Change is inevitable Right or wrong? The man doesn’t care, Instead wakes up Shadows of bright Is bright dark For the good, for the bad? Single particle struggeling The currents dirrection on the opossite as the thought From plus to minus then minus to plus The cordinates indicate a place Failure is the place Failure shall overcome, when the man takes his breakfast The first meal showing the rest ofthe day The sight of no change Proclamation of the way What does he do? The madman The madman The madman The madman The madman The madman The madman Yes here he comes... Creating these four elements Of to the end Obduction... Skitdjup kan jag lova.... 😎
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Nehe! Ingen som är här för att skriva/läsa lite då?
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 nehop. Får väl lägga mig och läsa lite illvet. Läs gärna igenom texten eller nåt 😎 Jag tror den blev rätt bra... Puss...
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Hej! Pazo: Lång text. 😎 :musik p.s. Vem är Sara? d.s.
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Todilo! Är inte det amerikanska för "Förlåt en försynt människa, men här är lilla jag, och nu avlägsnar jag mig!"? Förekommer en del i amerikansk komik, typ Helan & Halvan. 🙁 :musik
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Barnatrooo barnatrooooooooooooooo Till himmelen det är en gyllne brooooo Barnatroooo.... Men, har ni inte kommit tillbaka från Gudstjänsten ännu? 🙁 :musik
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Hej! Pazo: Lång text. 😠 :musik p.s. Vem är Sara? d.s. Men de gör väl inget om den är lång? Kan ju vara bra för det 😮
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jepp, den var bra. Texten. Jag vet vad första Advent är för nåt, men vad innebär det egentligen? Rent praktiskt alltså. 😮 :musik
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jepp, den var bra. Texten. Jag vet vad första Advent är för nåt, men vad innebär det egentligen? Rent praktiskt alltså. 😮 :musik Man ska köpa en såndär adventsjustake och tända ett ljus på den 😠
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag tror jag ska göra en Pera!!! och inget mer 😮
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Han la ju upp bananerna! Är du vaken eller bara naken? 😮
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Han la ju upp bananerna! Är du vaken eller bara naken? 😳 Fattar inte... ta det frå början? 😠😮
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Tjena där Mars Volta-fan! Jo alltså, per a 55, ja det är en Forummedlem alltså, han la upp en bild rätt nyligen på en klase bananer här och sedan var det en väldig massa "luft" under. Så då tänkte jag prova att göra samma sak, vilket jag gjorde nyss. Men inte blir sidan fortare klar för det väl? Jag tror man räknar antalet inlägg. Det verkar så. 😆 :musik
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Tjena där Mars Volta-fan! Jo alltså, per a 55, ja det är en Forummedlem alltså, han la upp en bild rätt nyligen på en klase bananer här och sedan var det en väldig massa "luft" under. Så då tänkte jag prova att göra samma sak, vilket jag gjorde nyss. Men inte blir sidan fortare klar för det väl? Jag tror man räknar antalet inlägg. Det verkar så. 😆 :musik Ja du tänker så! 😆😆 Sidan blir klar med 30 inlägg. Oberoende längd 😆
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 "ja det är en Forummedlem alltså"....tror jag det att du vet vem det är, men jag skriver så ofta, med ironi... Vi jagar varann i trådarna nu. 😆 :musik
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 "ja det är en Forummedlem alltså"....tror jag det att du vet vem det är, men jag skriver så ofta, med ironi... Vi jagar varann i trådarna nu. 😆 :musik fattar inte denna meningen nu?....Vem jagar vem?
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag gick upp 2.35 idag. 2.35!!!!!!!!!!!!!!!
Pico Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 *gäsp* Det var fan vad det skulle ta tid för kaffet att bli klart..
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Oh jävlar vad jag vaknade sent 😆 Dehär ä väl inte sent?
musik (oregistrerad) Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag ska begära ledigt från jobbet snart.... ...anledning: Jag känner för det!! Från januari till mars blir nog bra. :musik 😆
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Jag ska begära ledigt från jobbet snart.... ...anledning: Jag känner för det!! Från januari till mars blir nog bra. :musik 😆 Var inte du författare? 😆
Recommended Posts