MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Jag har ingen att festa med 🙂 Inte jag heller. Det är därför jag är förbannad. Tim och Roddan drog till Tims farsa och började dricka utan mig. Trots att dom tidigare sagt, via Eric, att dom skulle komma hit. Jag blir mest bara rastlös och melankolisk 😳 Vill göra nåt ju!!! Och fan hittar jag ingen buss eller tåg till eskilstuna! 😉😎🙁
Pazo Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Jag har ingen att festa med 🙁 Inte jag heller. Det är därför jag är förbannad. Tim och Roddan drog till Tims farsa och började dricka utan mig. Trots att dom tidigare sagt, via Eric, att dom skulle komma hit. Jag blir mest bara rastlös och melankolisk 😎 Vill göra nåt ju!!! Och fan hittar jag ingen buss eller tåg till eskilstuna! 🙁🙁🙁 Det går en så att jag är fram vid 00.30 eller nåt. Då äre ju mkt lönt! 😳🙂😉 VIlle ju leka med Marcus eftersom båda är i samma sitts 🙁
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Jag har ingen att festa med 🙁 Inte jag heller. Det är därför jag är förbannad. Tim och Roddan drog till Tims farsa och började dricka utan mig. Trots att dom tidigare sagt, via Eric, att dom skulle komma hit. Jag blir mest bara rastlös och melankolisk 😎 Vill göra nåt ju!!! Och fan hittar jag ingen buss eller tåg till eskilstuna! 🙁🙁🙁 Det går en så att jag är fram vid 00.30 eller nåt. Då äre ju mkt lönt! 😳🙂😉 VIlle ju leka med Marcus eftersom båda är i samma sitts 🙁 Krogen stänger 2 här 🙁
Pazo Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Jag har ingen att festa med 🙁 Inte jag heller. Det är därför jag är förbannad. Tim och Roddan drog till Tims farsa och började dricka utan mig. Trots att dom tidigare sagt, via Eric, att dom skulle komma hit. Jag blir mest bara rastlös och melankolisk 🙁 Vill göra nåt ju!!! Och fan hittar jag ingen buss eller tåg till eskilstuna! 🙁🙁🙁 Det går en så att jag är fram vid 00.30 eller nåt. Då äre ju mkt lönt! 😳🙂😉 VIlle ju leka med Marcus eftersom båda är i samma sitts 🙁 Krogen stänger 2 här 🙁 oj oj! 😎
Pazo Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 inte så 1337 Nej. Jag har iaf skaffat mig en sysselsättning ivkäll 🙂 Ska till Rasse (Rasmus) å kolla på nån rulle samt äta chips 😳
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 inte så 1337 Nej. Jag har iaf skaffat mig en sysselsättning ivkäll 🙂 Ska till Rasse (Rasmus) å kolla på nån rulle samt äta chips 😳 Mysigt 😉 Låter bra, men jag vill ha alkohol. Nu.
Pazo Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 inte så 1337 Nej. Jag har iaf skaffat mig en sysselsättning ivkäll 😎 Ska till Rasse (Rasmus) å kolla på nån rulle samt äta chips 😳 Mysigt 🙁 Låter bra, men jag vill ha alkohol. Nu. Jag skulle inte heller säga nej till alkohol nu! 🙂 Mintu sprit 50%ig. Med Tropicana juice och sprite. Fan va gött 😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 inte så 1337 Nej. Jag har iaf skaffat mig en sysselsättning ivkäll 😎 Ska till Rasse (Rasmus) å kolla på nån rulle samt äta chips 😳 Mysigt 🙁 Låter bra, men jag vill ha alkohol. Nu. Jag skulle inte heller säga nej till alkohol nu! 🙂 Mintu sprit 50%ig. Med Tropicana juice och sprite. Fan va gött 😉 Hell yeah.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Och vart fan tog Sara vägen nu då?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Jag funderar på att b.a vilja få en bok i julklapp Det är tecken på att man börjar bli vuxen! Jag önskar mig fortfarande pennskrin och Martini på julen!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Och vart fan tog Sara vägen nu då? Nu kom hon igen!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Och vart fan tog Sara vägen nu då? 😏 Nu kom hon igen!
ViktorDenStore Postat 26 november 2005 Trådstartare Postat 26 november 2005 HEJ ROMBO!!! HEJ ROMBO!!! 😏
ViktorDenStore Postat 26 november 2005 Trådstartare Postat 26 november 2005 HEJ ROMBO!!! HEJ ROMBO!!! 😏 HEJ ROMBO!!! 😱
ViktorDenStore Postat 26 november 2005 Trådstartare Postat 26 november 2005 Håller herr Rombo på att bli lite gammal o grå i ena örat så han inte hör fast Viktor ropar glatt
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 HEJ ROMBO!!! Tjena pårej! =)
ViktorDenStore Postat 26 november 2005 Trådstartare Postat 26 november 2005 HEJ ROMBO!!! Tjena pårej! =) Vad händer?
D Vibe Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 Hej! Ha det gôratrevligt i Karlstad, Daniel!! Hoppas sola skiner! Själv ska jag ut och köpa klenäter ifall de kommit ännu! 😏 scanner time//:musik Tack så mycket! Det har varit mycket trevligt hittills .. Ätit tacos, druckit vin, druckit kaffe, sjungt karaoke, ätit tårta, druckit beylis (eller hur det stavas) och kaffe.. varit ute på en kort promenix 😱 Ingen viktväktardag mao.. =) /Daniel
ViktorDenStore Postat 26 november 2005 Trådstartare Postat 26 november 2005 Nu ska jag säga hej då till forumet för idag: Hej då Syns imorrn
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 26 november 2005 Postat 26 november 2005 HEJ ROMBO!!! Tjena pårej! =) Vad händer? Skall precis kila nu VDS, ha det trevligt ikväll! 😱 Ciao! 😏
ViktorDenStore Postat 26 november 2005 Trådstartare Postat 26 november 2005 Jag med... gonatt på er 😎
Pazo Postat 27 november 2005 Postat 27 november 2005 Ibland när man är arg blir man riktigt inspirerad och porductiv. Så är fallet ikväll. Skrev en sida bara sådär nu....
Recommended Posts