Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hu, jag skulle behöva lite kaffe. Inte nåt jpegkaffe, utan riktigt! Funderar på att kila ner till 7 Eleven på hörnet.

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3256

• mornel

2916

• Gote

2647

• Pico

2094

Postat mest i detta ämne

Postat
Hu, jag skulle behöva lite kaffe. Inte nåt jpegkaffe, utan riktigt! Funderar på att kila ner till 7 Eleven på hörnet.

Jag förstår inte. Det där var väl inget jpegkaffe? 😕

Det var väl gifkaffe? 😉🙂🙂😆😆laughingblink.gif😆😆😆

Postat

Jamenfan, det är det ju faktiskt! Haha, varför komprimerade du ett fotografi med gifkompression, Linus?

Postat

256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt 😕

Postat
256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt 😕

Outgrundliga äro herrns vägar...

Postat

knaZit

Postat
256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt  😎

knaZit

Lunarvarning!

😳

Postat
256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt  😎

knaZit

Lunarvarning!

😳

Lunar?! Var? När? Hur?

Postat

knaZit

Lunarvarning!

😳

Lunar?! Var? När? Hur?

Nä, du missade det. Det var här alldeles nyss.

Postat

knaZit

Lunarvarning!

😳

Lunar?! Var? När? Hur?

Nä, du missade det. Det var här alldeles nyss.

*puh*

Tur!

Postat

En gammal kompis pluggar i USA:

Det mest ironiska ar ju att de ar hysteriskt stolta for att de raddade Europa fran Hitler. Men i samma andetag sager de att de avskyr asiater och niggers, man bara "smart kille".
Postat
Det mest ironiska ar ju att de ar hysteriskt stolta for att de raddade Europa fran Hitler. Men i samma andetag sager de att de avskyr asiater och niggers, man bara "smart kille".

Lika roligt som att Jackie Arklöv var nasse...

Postat

Lika roligt som att Jackie Arklöv var nasse...

Nej, det är faktiskt ännu roligare.

Postat

Jackie Arklöv-grejen är ännu roligare alltså.

Postat
😎😎😉😛😮😄😎😆😎😳

Skönt att lätta på trycket? ☺️

Postat

Fick en halvkilos maräng med chokladtopping till fikat. Helvete vilken sockerchock!!!

julli-ivrig2.gif

Postat

Men se det snöar, men se det snöar, det var väl ett djävla sätt, hurraaa... 😆

Nu blir det halt och djävligt att ta sig hem. 🙂

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.