mornel Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Hu, jag skulle behöva lite kaffe. Inte nåt jpegkaffe, utan riktigt! Funderar på att kila ner till 7 Eleven på hörnet.
Gote Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Hu, jag skulle behöva lite kaffe. Inte nåt jpegkaffe, utan riktigt! Funderar på att kila ner till 7 Eleven på hörnet. Jag förstår inte. Det där var väl inget jpegkaffe? 😕 Det var väl gifkaffe? 😉🙂🙂😆😆😆😆😆
mornel Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Jamenfan, det är det ju faktiskt! Haha, varför komprimerade du ett fotografi med gifkompression, Linus?
Linus Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt 😕
Gote Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt 😕 Outgrundliga äro herrns vägar...
mornel Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt 😕 knaZit
Gote Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt 😎 knaZit Lunarvarning! 😳
mornel Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt 😎 knaZit Lunarvarning! 😳 Lunar?! Var? När? Hur?
Gote Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt 😎 knaZit Lunarvarning! 😳 Lunar?! Var? När? Hur? Nä, du missade det. Det var här alldeles nyss.
mornel Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 256 färger och snyggt mjukt raster tycker jag ofta blir snyggare än jpg-filer i samma filstorlek. JPEG blev bara blockigt och blurrigt 😎 knaZit Lunarvarning! 😳 Lunar?! Var? När? Hur? Nä, du missade det. Det var här alldeles nyss. *puh* Tur!
mornel Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 En gammal kompis pluggar i USA: Det mest ironiska ar ju att de ar hysteriskt stolta for att de raddade Europa fran Hitler. Men i samma andetag sager de att de avskyr asiater och niggers, man bara "smart kille".
Gote Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 En gammal kompis pluggar i USA: Det mest ironiska ar ju att de ar hysteriskt stolta for att de raddade Europa fran Hitler. Men i samma andetag sager de att de avskyr asiater och niggers, man bara "smart kille". Lika roligt som att Jackie Arklöv var nasse...
mornel Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 En gammal kompis pluggar i USA: Det mest ironiska ar ju att de ar hysteriskt stolta for att de raddade Europa fran Hitler. Men i samma andetag sager de att de avskyr asiater och niggers, man bara "smart kille". Lika roligt som att Jackie Arklöv var nasse... Nej, det är faktiskt ännu roligare.
Gote Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Fick en halvkilos maräng med chokladtopping till fikat. Helvete vilken sockerchock!!!
Gote Postat 25 november 2005 Postat 25 november 2005 Men se det snöar, men se det snöar, det var väl ett djävla sätt, hurraaa... 😆 Nu blir det halt och djävligt att ta sig hem. 🙂
Recommended Posts