Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2005 del 2


ViktorDenStore

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

Alltså, nu börjar jag bli förbannad. Snart säljer jag Yamaha-jäveln för att kunna köpa jeans! Sen åker skivspelarna. Sen åker Numarken. Eller. Näe fan. Numarken stannar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 18,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3256

  • mornel

    2916

  • Gote

    2647

  • Pico

    2094

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Alltså, nu börjar jag bli förbannad. Snart säljer jag Yamaha-jäveln för att kunna köpa jeans! Sen åker skivspelarna. Sen åker Numarken. Eller. Näe fan. Numarken stannar.

Braaaa ut med skiten bara. Så ska det låta.

På dom bara!

*hejaheja*

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Det vart lite konstig stämning när jag frågade en av mina bästa polares flickvänner om hon ville festa med mig och dom "andra" killarna i helgen. Min bästa vän sade(via MSN): Det är Emma du pratade med nyss, och hon säger nej tack.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

När start som nära får vis-a-vis summeren, det finns ett litet blåttfartyg var dig funderare som angår I som polerar i mig. I beställa hångla som I som är torrt, och anseende till flykten, flera som reser, har personen, som kommer passera kaffet och av mosa av den kanelbruna skåpbilen och H-åldern. Tjenixen!

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

I avdelningen "Musiktips" har jag skrivit om det Marcus! Snygga dojor förresten, Lacoste är alltid Lacoste.

😉

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
I avdelningen "Musiktips" har jag skrivit om det Marcus! Snygga dojor förresten, Lacoste är alltid Lacoste.

😉

:musik

Skall kila dit direkt och kolla! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså. Jag gör en marcus rombo! (snart kanske på allvar)

Jag har alltid varit den snällaste killen av alla. Alltid lika gullig. och altid undvikit konflikter. Backat undan varje gång nån snubbe blivit lite "konstig" Men idag alltså. jag är fan fucking trött på att vara den snälla hela tin!

Idag knuffade nån snubbe mig på dansgolvet. Jag "tog tillbaks" mitt uttrymme. Sen komer killen å fråga mig vad "mitt problem" är. Då fan! Jag lacka på skitjäveln! Jag svara: Va fan vill du din... Sen vänder jag mig om och bryr mig inte om fittan. Men tydligen hade killen velat ha mer. för min kompis blev tvungen att säga: har du problem med honom har du problem med mig. (allt detta bakom min rygg så jag märker det inte i början) Då kommer ett fjärde dumfan (från fucking sweiz.) och säger: Vill du vet hur saker å ting går till i sweiz?... Fucking jävla tönt. När jag fick reda på deta hade jag bara lust att lacka ur på dem och slå dem på käften. Samt säga: Vill du veta hur saker å ting går till i Colombia din jävel, *pang pang*.

Men de kommer mer.

På vägen hem cyklade ja förbi några töntar. Precis när jag är bredvid dem skricker nån av dem "ööh"... jag skiter i jäveln å fortsätter cykla. Då hör jag "jävla hora" i bakgrunden. Förbannad (urlackad) som jag är så pekar jag finger åt jävlarna! Då märker jag att de är mer snack en verkstad. För nån av dem säger "gå å plocka han då" men ingen av fittorna kommer. Jävla töntar!!!!

Jag blir så lack!!! Orkar snart inte vara snäll! Vill skita i alla människor jag inte gillar! fuck them fucking fucks!!!

😉😎😠

🙁🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Gubben och gumman var ute och bilade. När de kom till en korsväg, där signalen lyste rött, körde gubben rätt ut i korsningen. En polis, som såg detta, stoppade gubben. och påpekade för honom att han hade hört mot rött ljus. Nej, det gjorde jag inte, sa gubben.

Det gjorde du visst, sa polisen. Gubben stod envist fast vid sin åsikt.

Till slut vevar gumman ner rutan och säger :

"Det är ingen ide att diskutera med min man, när han har druckit sprit"

😉😎😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn morrn... snart 24 timmar utan smileys.

Då har jag ju iofs inte postat så jäkla mycket heller, men abstinensen är svår.

Men du är ju diskad eftersom du har en smiley i signaturen... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn morrn... snart 24 timmar utan smileys.

Då har jag ju iofs inte postat så jäkla mycket heller, men abstinensen är svår.

Men du är ju diskad eftersom du har en smiley i signaturen... 😉

Visste det skulle komma upp förr eller senare... men det ger jag FAEN I! *räcker ut tungan*

Link to comment
Dela på andra sajter

Morrn morrn... snart 24 timmar utan smileys.

Då har jag ju iofs inte postat så jäkla mycket heller, men abstinensen är svår.

Men du är ju diskad eftersom du har en smiley i signaturen... 😉

Visste det skulle komma upp förr eller senare... men det ger jag FAEN I! *räcker ut tungan*

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

När start som nära får vis-a-vis summeren, det finns ett litet blåttfartyg var dig funderare som angår I som polerar i mig. I beställa hångla som I som är torrt, och anseende till flykten, flera som reser, har personen, som kommer passera kaffet och av mosa av den kanelbruna skåpbilen och H-åldern. Tjenixen!

Word! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...