Pazo Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 http://www.lovecalculator.com/love.php?nam...me2=Sm%E5pojkar 🙂 HAHAHA! Så sant!
Pazo Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Är det bara jag och mornel som klarat smileyfria dagar?
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Är det bara jag och mornel som klarat smileyfria dagar? 😱
Pazo Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 http://www.lovecalculator.com/love.php?nam...Mikaela+%C5hlin Fan din jävla kuk! 😠 🙁 Men halo!!! För dig är det ju bara positivt! inte för mig dock! 🙁 Förstår inte 😳 DÅ finns det ju en läckerhet mindre för oss behövande killar! 😱🙁
mornel Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Är det bara jag och mornel som klarat smileyfria dagar? Jag tror det.
Pazo Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Ne! Nu ska jag jag på förfest hos Björn 😠 Sen ska vi äta/festa på stockholms nation 😳 FEST! 😱 ÖL!
mornel Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Ugnspannkaka... yum-yum! *fet-ler* Åh, jävligt smarrigt!
ViktorDenStore Postat 24 november 2005 Trådstartare Postat 24 november 2005 Ha't så skoj! pUSS Å KRAM! 😱 PAZO!!! 😠
Gote Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 F'låt Linus. Jag kan inte hålla mig... Jaså? Du behöver inte sitta kvar vid datorn. Gå på toa! Djävla skit att jag inte såg det här tidigare!! 😱
Pico Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Jag är INTE nöjd med min mixning... Hängpukorna växer, overhead-mickningen stämmer inte längre. Kaggen är "lös" som fan, saknar punsch (ja fredagar undantaget). Och allt levererat i skala 1:10. Behöver jag mer kompressor kring magen? Grejen är den att, drar man åt för hårt med kompressorn så pumpar det liksom i ådrorna. Dessutom är gördel inte så förbannat sexigt heller... Minska reverbet i halsen? Rensa slemkanalerna (ger något konstigt chorus jag inte är nöjd med). Får ni också sånna här problem i er mixning med åren? *räcker ut tungan-smiley*
Gote Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Jag är INTE nöjd med min mixning... Hängpukorna växer, overhead-mickningen stämmer inte längre. Kaggen är "lös" som fan, saknar punsch (ja fredagar undantaget). Och allt levererat i skala 1:10. Behöver jag mer kompressor kring magen? Grejen är den att, drar man åt för hårt med kompressorn så pumpar det liksom i ådrorna. Dessutom är gördel inte så förbannat sexigt heller... Minska reverbet i halsen? Rensa slemkanalerna (ger något konstigt chorus jag inte är nöjd med). Får ni också sånna här problem i er mixning med åren? *räcker ut tungan-smiley* 😛
Pico Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Hmm, Timeout kl. 20 om jag inte misstar mig... *vandrar iväg till TVn*
mornel Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 I just don't get the whole basketball thing. If you're going to play the game, then play.. but what's the point of making baskets over and over with loud music playing in the background? Nobody's keeping score, the outcome of the shot couldn't possibly matter to anyone or anything in the universe; what's the point? It's not fun. Period. What's the mentality of these people??? "Okay, here I go.. I'm going to shoot for the basket... there are two possible outcomes. The first is that I make it, the second is that I miss. I'm really intrigued by the potential here, so I think I'll do it for the next 3 hours and see if anything unexpected happens." Please. Cut it out asshole, put your shirt back on and go play in traffic. People are the worst.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 24 november 2005 Postat 24 november 2005 Fan också. 400 borta. Fitthand.
Recommended Posts